Moet wel een kleurtje op, maar thanks! Heel fijn!
He awkward! Toen ik mijn nieuwe huis net helemaal grondig had gepoetst en een monteur naar de wc wilde heb ik hem vriendelijk doch dringend verzocht uiterst netjes te zijn op mijn glimmend schone wc. Heb echt geen zin in naast de pot gepis in mijn huis.
Zijn ze een beetje gebruiksvriendelijk? Ik denk er ook al tijden aan om over te stappen maar wil niet te veel gemak missen eigenlijk. Hoe vind jij het?
Wat mooi!!!
Ik vind het helemaal prima, net zoveel functies als rabobank.
Ik kijk utopia en ineens snap ik @Krabsalade wat zijn die mensen toch aan het zeuren om niks.
Ik weet niet waar je woont, maar er zijn vast mensen van hier in jouw buurt. Als je rondom Utrecht woont woon ik alvast in de buurt. Misschien ook leuk om je bij een appgroepje aan te sluiten? Je mag me altijd pb sturen!
Nee mn moeder en ik zijn er nu een belachelijk aan het maken hahah
wat is een prepareerweekend?
Hoe durven verkopers aan de deur nu nog aan te bellen. Echt rot op het is half 9.
Lig al een half uur in bed. Was zo moe. Nu niet meer. Dacht vroeg naar bed en uitgerust eruit. Lijkt toch weer op laat naar bed en halfdood opstaan.
Iemanddddd tips voor het vinden van een appartement in Utrecht? Iemand toevallig weet van een specifieke woning die vrij komt of heb je nog tips qua verhuurders? Nood is hoog!
(max +/- 1100 euro inclusief, zelfstandig, woonkamer+ slaapkamer, liefst voor onbepaalde tijd maar als het voor meerdere maanden is dan hoor ik het ook graag )
Ik stuur je een pb!
Ben gewoon voor de tweede keer binnen twee weken strontverkouden met koorts. Word gillend gek van mn loopneus die blijft lopen en vind mezelf ook veel te zielig nu.
dank je!
Ik weet dat ik best een hoog creepyheidsgehalte heb, maar dat ik in de supermarkt dacht “joh Pim, je bent in het echt wel een stuk blonder” toen ik een jongen van Tinder (nooit mee gematcht) voor het eerst tegen kwam, was wel next level.
En dat een megalange zin.
Ja die maken altijd wel ruzie om iets
Ik heb gasten over de vloer. En die hebben de hele nacht in de bus gezeten dus zijn nu moe. Een is even gaan slapen om half acht en we moesten haar om half negen wakker maken. Je raadt het al, ze slaapt nog. Maar ik heb gekookt en ik wil eten. We hebben haar geprobeerd wakker te maken. Wat zouden jullie doen:
- Eten
- Wachten
0 stemmers
Weer de hele avond geslapen terwijl ik wachtte tot het tijd was om te gaan slapen
#adulting