Wat je even kwijt wil #16

Even ego: mijn Engels is lang niet zo slecht als ik altijd dacht. Net weer in een meeting gezeten, sommig Engels is schaamtelijk, en dat in een sector waarbij de voertaal Engels is.

Hoezo wachten en nagels bijten? Hij heeft toch al laten weten dat het goed zit en dat je al bent aangenomen, je kan alleen niet maandag beginnen

4 likes

Hm ja maar t is allemaal nog niet officieel en ik heb nog niks op papier gezien.
Aan de andere kant heb je ook gelijk en kan t bijjjjjna niet meer mis gaan

Ik kwam vandaag tot de conclusie dat ik al 3 jaar iets studeer wat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind? Over een paar maanden heb ik mn bachelor maar in het van de 30 vakken de afgelopen jaren maar 2 leuk gevonden. Ik kan alleen maar hopen dat ik word aangenomen op de master die ik wil, dat is een heel ander gebied wat ik wel echt leuk vind

1 like

Ik snap dat je nog niet te vroeg wil juichen maar het moet wel heel gek lopen dan mocht dit toch niets worden. Ik hoop het iig voor je. Ik zou nu nog maar ff extra hard genieten van je vrije tijd :stuck_out_tongue:

3 likes

Bizar he dat je gewoon ‘doorgaat’ met je bachelor terwijl je dus het eigenlijk niet super interessant vindt? Ik herken dat ook, nu ik terugkijk op mijn bachelors denk ik: mwoah, weinig aan. Helaas denk ik dat ook bij m’n master nu hahaha. Maar hopelijk wordt jouw master wel heel interessant! Knap dat je het hebt volgehouden :blush:

Dit zou echt m’n nachtmerrie zijn gewoon :sob:

1 like

Haha dankjewel, ik verbaas me er eigenlijk heel erg over. Toen ik begon dacht ik echt “WOW DIT IS MIJN DING” en ondertussen vraag ik me echt af of dat ooit zo is geweest? Maar ja ik heb er van geleerd enzo, ondertussen weet ik wat ik wel leuk vind (dat ene vak in deze 3 jaar haha).

Wat jammer trouwens dat je je master ook niet zo boeiend vind! Vind je de banen in dit vak wel leuk?

1 like

Ainsley! :hugs:

1 like

Dat klopt maar hij verdient dus al wel maargoed. Ik was benieuwd.

Oh kinderen in de bioscoop kunnen echt irritant zijn. Ik heb Coco een poos geleden overdag doordeweeks in de vakantie gezien, ook alleen maar (jonge) kinderen in de zaal. Toen heb ik er zelfs een paar nog een strenge blik toegeworpen terwijl ik Sssssht zei. (Wat overigens heel effectief was, ik zag ze later een beetje bang naar me kijken :biggrin:)

Vorige week bedacht ik dat ik eens in mijn eentje naar de bioscoop wilde, dat had ik nog nooit gedaan. Ik was alleen vergeten dat het valentijnsdag was, dus ik zat in mijn eentje in een zaal met alleen maar stelletjes, dat was ook wel een beetje raar.

4 likes

Haha ik had dus laatst de politie gebeld omdat iemand hier echt snoeihard muziek aan het luisteren was midden in de nacht. Van de week kwam er een bovenbuurvrouw bij me langs omdat haar fiets is gestolen
 Nu sprak ik haar net weer en toen zei ze oh kom keertje koffie doen! Ik zo ja is goed (ik ga zondag wel want anders komt ze mij halen zei ze haha). Blijkt dat zij de persoon is voor wie ik de politie heb gebeld haha, ik heb me maar stilgehouden. Ze lijkt me best wel aardig eigenlijk. Ze is tot nu toe de enige die ik hier heb gezien die van mij eigen leeftijd is.

Enige minpuntje is wel dat ze een tikkeltje racistisch is volgens mij. :sweat_smile: Ze was namelijk blij dat ik gelukkig een Nederlander ben (waren haar woorden). Maar ik geef het een kans.

3 likes

Geef me een geheim teken aub! Ben zo slecht in mensen herkennen.

2 likes

Haha, ik vind dit echt geweldig:

Saoirse die doordacht kiest, buiten ‘looks’, en Ellen die best wel geĂ«rgerd lijkt.

7 likes

Pfff kwam er net bij de kassa in de supermarkt achter dat m’n portomonnee nog op kantoor ligt. Dacht even slim te zijn om mobiel betalen aan te zetten. Maar dat werkte niet. :disappointed_relieved:

Zoveel stress met al die mensen die stonden te wachten dat ik 't maar had opgegeven. Toen de vrouw achter me aanbood om te betalen zodat ik het later kon overmaken aan haar. Zo lief!!! Ben echt nog steeds verrast door zo een random act of kindness.

24 likes

Eindelijk een dagje helemaal niks dus kan hopelijk eindelijk het forum bijlezen! Haast geen tijd ervoor gehad de laatste tijd :frowning:

4 likes

Ja snap dat dat wel een beetje gek voelt! De kinderen hier vallen nog wel mee. Ik verbaas me meer over hoe slecht kinderfilms eigenlijk zijn en dat volwassenen brugklassers spelen :joy:

1 like

Lief! Ja het gaat wel, heb ineens een heel druk leven met school en werk en allerlei andere dingen haha
Merk dat ik genoeg tijd voor mezelf moet nemen want het begint me een beetje op te breken zegmaar
Kan me m’n laatste vrije avond niet meer herinneren :sweat_smile:

Hoe is het met jou? Ziekig? :slightly_frowning_face:

1 like

Het is natuurlijk ook lastig inschatten of die studie écht interessant is. En je leert idd natuurlijk naast vakinhoudelijk ook heel veel andere vaardigheden, dus dat is ook wat waard :blush:

Jaaa en hopelijk volgend jaar mijn stage ook, ik moet even iets heel leuks en uitdagends daarvoor vinden. Succes met je laatste 2 vakken!

1 like

Ik was vandaag skiĂ«n in zo’n indoor hal, maar jemig waarom vergeet ik steeds dat dat best saai is? Geef mij maar een echte (buiten)piste haha!

1 like