Wat je even kwijt wil #16

Otrivin duo neusspray is dan echt mijn held!

4 likes

Stom hè… heb het ook vaak gehad dat ik dan kleding of spullen gratis weggaf en er geen eens een bedankje afkon…

Wat ik even kwijt wil:
Mijn vader is vorige week in elkaar gezakt toen wij daar aan het eten waren. Ik ben er meteen opgedoken en heb hem gereanimeerd… ( heb mijn Ehbo)
Gelukkig kwam hij snel bij en blijkt dat het kwam door een grote fout in zijn hoge-bloeddruk pillen.

Nu voelt hij zich weer okƩ en hebben mijn ouders besloten om morgen een paar dagen naar Portugal te gaan.

Ik ben het hier zo niet mee eens, ik begrijp best dat ze even weg willen hoor, maar ik vind het dood eng…
en stiekem kan ik na mijn problemen met mijn medicijnen, miskraam en het bijna kwijt raken van mijn vader ook wel wat daagjes vakantie gebruiken.

Pfft, mijn hormonen spelen ook een rol merk ik al,
Ik kan beter even in het psychisch praattopic reageren denk ik :speak_no_evil:

Wow wat heftig. Hoe wist je zeker dat hij helemaal geen hartslag meer had?
Knap van je dat je meteen kon handelen en fijn dat alles weer goed gaat.

Als de dokter aangeeft dat hij mag gaan, dan denk ik dat je daar wel op mag vertrouwen. Maar ik snap dat het eng is

Hopelijk schijt haar kind die kleren helemaal vol, karma zal dr leren.

7 likes

Hij begon vrijwel meteen te gaspen,
Dat geluid lijkt op adem halen maar is het niet, daardoor wist ik eigenlijk genoeg…

Heb ook niet verder gekeken maar gehandeld vanuit wat ik geleerd heb…

Edit: ik kan er nog steeds niet echt over praten, daarom reageer ik misschien vrij vlak. Maar dat komt omdat ik het erg heb weggestopt op t moment

Wat een tuig man man man. Gore egoĆÆsten, god forbid dat je zelf een minuut inlevert zodat een ander plezier kan hebben. Gadverdamme.

Waar zoek je ook alweer?

Vandaag veel on het huishouden gedaan, morgen ga ik weer verder

Ik lig al in bed hoor :heart_eyes:

Kreeg nog de vraag of ik een goodnight foto wilde sturen en dacht alleen maar ugh nee. Heb ik een filmpje gemaakt van mijn hand die zwaait van DOEI :wave:

5 likes

TaugƩ wordt echt gecreƫerd in de onderwereld :confounded::confounded:

9 likes

Ik heb al vier snack a jacks opgegeten, maar ik kan gewoon niet stoppen met die dingen eten. Zo lekker en totaaaaaaal niet vullend haha.

1 like

Lekker hoor, een film aanzetten, in slaap vallen en na 1,5 uur wakker worden en er niks van gezien hebben :+1:t2:

1 like

Daarom koop ik ze nooit, stop zo een hele rol in m’n holle kies haha.

1 like

Ik kan soms moeilijk nee zeggen. Nu komt er zo iemand een jointje roken terwijl ik eigen een docu wil kijken en ā€œbonbonsā€ eten.

@anon50122296 wat ontzettend heftig! Ik begrijp je dat je zelf heel toe bent aan ff weggaan, kun je misschien een weekendje boeken?

En heel eng dat je ouders weggaan, of het nou verstandig is of niet doet niet af aan je gevoel.
Knuffel :heart::heart:

Na een half uur zeggen dat je kapot bent en dan gaan ā€œslapenā€ <3

1 like

Ik heb al gezegd dat ik tot laat wakker ben. :laughing::sweat_smile:

1 like

Mmm :frowning:
Deur niet opendoen?
Faken dat je moe bent?
Eerlijk zijn?
Hiervan leren? :see_no_evil: herken het volkomen hoor <3

1 like