ik heb het 3 minuten gezien maar dat zijn dus hun “nieuwe” namen of zijn dat extra namen ? als het dat eerste is vind ik dat zelfa kwalijk.
Kan toch allemaal tegelijk?
Uitrusten!! Dan is het snelker over en kun je zoveel opruimen als je wilt
Ik vind het echt handig om ‘s avonds mijn brood al te smeren voor de volgende dag, maar ik heb zo’n honger nu (zin in chips eigenlijk) dat ik nu zeker weet dat ik een half brood naar binnen werk als ik nu brood ga smeren. Maar ik heb ook geen zin om eerder op te staan morgen, wat een dilemma’s jongens.
Nog ruimte voor een afscheid-meeting?
Ik vind het altijd zo heerlijk om te lezen dat een Fucking huisarts ook gewoon unsuccesvol adult soms, in Mn hoofd is het namelijk echt het ultieme volwassen beroep.
Lees : Ga niet in Limburg naar de Dokter
Hahahahaha heerlijk
Mijn voorstel zou echt zijn om het inloopspreekuur van Fucking 8 uur sochtends (weet niet of dit een universeel ding is, maar bij mijne wel) naar een uurtje of 11 te verplaatsen. Zijn jullie tenminste ook wakker, hoef ik niet 3 uur te vroeg op en wordt de wereld een stukje mooier.
Haha ja mijn leven ook hoor! Bedank mezelf elke ochtend weer als ik m’n bammetje in de auto op eet. Mijn auto is trouwens ook een enorme chaos, van alle kruimels kun je denk ik een nieuw brood bakken.
Ja en al die bejaarden dan die om 8u als aller eerste aan de beurt willen zijn voor het bloedprikken terwijl dat gewoon de hele dag kan, wat moeten zij dan met hun vrije tijd gaan doen!!
Mijn beste tip ever: matje dat op de grond ligt optillen, die leeg kloppen (gewoon in de auto ofc) en weer neerleggen, lijkt je auto echt 100x zo schoon van.
@Spaarlamp @Krabsalade wat is jullie favo inloopspreekuur klusje? Waar je echt vrolijk van wordt als iemand dat heeft? Als ik arts zou zijn zou ik echt genieten van abcessen en shit bijvoorbeeld, hebben jullie zo iets ook?
Oh ja die is ook ranzig. Veeg daar m’n handen altijd aan af dusja, geen tips helaas.
Ik ben geen arts, maar ik zou genieten van absessen en alles wat je uit kunt knijpen.
Oké even iets heel anders haha, maar inloopspreekuur? Bij ons moet je altijd een afspraak maken, kun je bij jullie gewoon tussen bepaalde tijden binnen komen wandelen?
ik las eerst mannen ipv namen en dacht huh???
ok het is tijd om te gaan slapen voor mij
Ja maandag, woensdag en vrijdag is er van 8 tot 9 inloopspreekuur waar je dan max. 5 minuten ofzo krijgt, je moet je dan voor half 9 melden, maar als je er om 8 uur meld staan er ALTIJD al 5 bejaarden voor je
Ik twijfel heel erg of ik morgen mijn eerste college skip zodat ik voor 13:00 uur een opdracht kan inleveren of dat ik er wel heen ga en die deadline na 17:00 uur inlever want het moer voor vrijdag, maar het lijkt wel alsof ik het limiet voor het aantal beslissingen voor vandaag heb bereikt. Weet echt niet wat handig is.
Ahhh ik heb ook Mn teennagel laten bijsnijden (was toen ook lekker ontstoken) en ik had alles al gegoogled dus was helemaal chill en Mn huisarts had er echt zin in, we hadden een heel gesprek en ik keek ook mee over pus en alles.
Die vrouw was net zo’n ransaap als ik.
Ingegroeide nagels zijn echt m’n guilty pleasure op YouTube, laf it. Zou als huisarts ook graag oren uitsluiten, lijkt me ook zo bevredigend.