Wat je even kwijt wil #16

Oker of roest!

Wat een asociale lui @Banananana

1 like

Ik zit te wachten tot mn nagels droog zijn zodat ik naar bed kan. Wan ellende!

Misschien eerst proberen om via het internet/forum met mensen te praten? Ik vind het online altijd een stuk minder eng om mensen aan te spreken :blush:

1 like

Zo creepy vind ik dat nog niet hoor :sweat_smile:

Is een nageldroger niet wat voor jou? Ik begrijp ook wel dat je die op t moment niet zo 1,2,3 hebt maar wellicht kan je zoiets kopen voor een volgende keer :stuck_out_tongue:

Grijs, okergeel, cognac, oudroze

Ooh dat is zo vervelend hé! Of dan denk je dat het droog is en dan word je de volgende ochtend wakker met van die ribbels in je nagellak

6 likes

Het knuffeluurtje met luid spinnende kat, terwijl ik eigenlijk wil slapen, is weer begonnen …

Hmm lastig. Heb wel beetje kortaf gedaan en over verbaasd gevraagd of ze niet gingen eten!? En heb dus nu alles driftig opgeruimd. Maar wil het ook weer niet mega awkward maken.

1 like

Ik ben opsporing verzocht aan het terugkijken en ik weet nu al dat ik straks niet kan slapen.

Ik sta vandaag verbaasd over Mn motivatie, heb net nog 5 uur gewerkt aan een sollicitatie voor een baan die ik toch niet krijg en ik klonk zowaar enigszins intelligent in Mn brief. Ik wil echt een baan man man man, ben het echt zat om niks te horen van bedrijven en om blut te zijn. Maargoed, heb mn cv weer helemaal opgeleukt en al dus morgen kijken of het werkt.

11 likes

5 likes

Wat een waanzin hè jongens!!!?!!!

13 likes

wat verschrikkelijk

12 likes

Ik heb net een blikje cafeïnevrije cola gedronken. Ik hoop dat echt cafeïnevrij is en niet zoals alcoholvrij bier dat ook tot 0.5% alcohol kan bevatten :roll_eyes:

1 like

Ik zou ook echt over de zeik zijn. Klinkt alsof ze denken dat jij een hotel bent waar ze gewoon hun eigen gang kunnen gaan, naar binnen en buiten gaan wanneer ze willen, eten verwachten wanneer het hun uitkomt en geen poot uit willen steken.
Hopelijk moeten ze nog even acclimatiseren en zijn ze daarna wel leuke gasten!

Ja en dat mag dus echt niet gebeuren want mn handen moeten op de foto morgen, haha!

@Filia ik had van die dry sprays en drops, maar ga er toch naar eens over na denken! Ervaring mee?

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een luchtweginfectie over is en dan met name het pijn bij slikken.

Ja klopt! Hoop het ook. Ga iig niks voor hun ontbijt regelen morgenochtend. Ik hoop dat ze mega lang slapen en dat ik al naar de sportschool ben als ze wakker worden en zij weg zijn als ik terug ben. Want dan zie ik ze pas 's avonds weer na het eten en dan kan ik wel weer een pokerface opzetten. Daar ben ik nl nooit zo goed in.

Nee, heb er geen ervaring mee want ik lak mijn nagels vrijwel nooit. Ik zag ooit zoiets bij de action staan dacht ik en zag het online bij bol.