Wat je even kwijt wil #16

www.google.nl

4 likes

Ik ga dit echt nu proberen

@Evi-lena Je kan het ook kopen bij de Yoghurt Barn, dat zit in veel meer steden!

1 like

Er staat dat het een webshop en groothandel is. Betekent dit dat er geen fysieke winkel is?

Wat zou je niet toestaan? Het is een vriend / oud collega van mij, met zijn beste vriendin. Ze hebben gewoon een sleutel, kunnen komen en gaan wanneer ze willen, dat boeit me allemaal niet. Maar gister hadden we overlegd dat ik boerenkool zou koken en dan hebben ze dus zo maar niet opgegeten. Daar was ik nogal beledigd over.

Jemig je hebt gelijk! Nu moet ik me inhouden
 :biggrin:

1 like

ik heb bij de apotheek me aangemeld voor die medicijnkluis en meteen de anticonceptiepil aangevraagd alleen ik heb nergens nog een mail over gekregen, klopt dat? of krijg ik dat pas als de pil klaarligt? dacht dat ik wel een bevestiging zou krijgen

en ja ik zou opnieuw kunnen bellen maar ze zijn altijd zo kortaf en gehaast bij de apotheek

@Evi-lena sostrene grene heeft ook losse thee en dan kan je zon leuk bakje erbij kopen

1 like

Ik krijg eens in de zoveel tijd een mail van een no-reply account dat ik mijn pil kan bestellen. Dan wordt hij in die kluis gelegd en krijg ik een smsje met een ophaalcode.

@Evi-lena er is ook een theetopic! :smiley: Ik vind (losse) lady grey, groene earl grey en van die winter/herfstmelanges altijd heel erg lekker.

1 like

zijn leuk ja! en zitten dus ook lekker? ook bij de taille niet te strak als je een hele dag moet zitten op kantoor?

@Briseis thanks! heb maar even gebeld en ik zou dan inderdaad morgen een mail moeten krijgen. alleen nu twijfel ik of het emailadres wel goed is genoteerd, want heb een vrij lastige voornaam. maar ze had al opgehangen voor ik het kon vragen. pff, ben altijd zo erg met controle willen hebben.

Hier staan heel veel tips qua thee favorieten.

Ik bestel bij tea bar. Maar dille en kamille hebben ook in de winkel, Simon levelt natuurlijk.

1 like

Ik wil mijn voicemail instellen want het is “nodig”, maar ik vind het zo ongemakkelijk. Wat moet ik zeggen?
Hoi dit is de voicemail van X, spreek een bericht in na de piep?
Wat hebben jullie voor een voicemailbericht?

Ik wil witgouden oorbellen zonder diamantjes en ik kan het nergens vinden? Iemand advies voor winkels/juweliers? Ik heb al van die bolletjes van Lucardi maar verder kan ik niets vinden. Ik wil gewoon iets van staafjes of een hanger of iets anders simpels.

Ah, balen. Wat ging er mis?

Misschien in smÀlland

8 likes

Wat jammer, maar wat een goede mindset! Volgende keer beter :blush:

1 like

Dit is de voicemail van Revelry. Op dit moment kan ik niet opnemen maar als u uw naam en telefoonnummer achterlaat dan bel ik u later terug. Einde bericht.

Diamondpoint misschien?

nog tips voor goed bioscoopvoer? het mag niet teveel lawaai maken en popcorn heb ik geen zin in

1 like

Altijd m&m’s

2 likes

Kipnuggets

8 likes