Wat je even kwijt wil #16

Ik kwam er laatst achter dat ik boter gebruikte met een tht september 2018 :sweat_smile: Ik heb er niks aan overgehouden maar toch wel even nieuwe gekocht.

2 likes

Ik heb een gerstekorrel op mijn onderste wimper rand, maar ik krijg hem niet weg.

Laat zien, laat zien!

Oh, ik wilde gewoon een algemene link plaatsen van het topic, niet die specifieke post, haha

Whoopwhoop laatste cijfer terug van mn keuzevakken, wat een 9 was dus rond alle vakken van de master af met een gemiddelde van 8.7. Nu alleen nog afstuderen met een 9 en dan ben ik cum laude master of science :nerd_face::tada:

37 likes

Omg van die mensen die zo akressief hun kopje leegschrapen voor het laatste beetje schuim. Heb echt de neiging om “HIJ IS OP!!” Te schreeuwen

17 likes

Geniet lekker van mijn dagje. Vanmorgen gesport en programma’s bijgekeken. Net mijn plantjes verzorgd en verpot en een boel aloe Vera gesneden en ingevroren.

Ik moet eigenlijk boodschappen doen, maar ga denk ik een docu kijken op Netflix.

7 likes

Wat doe je hier precies mee?

Kun je op je huid smeren voor hydratatie of als je verbrand bent voor verkoeling. Of je kan het door je smoothie doen. Of in stukjes snijden en dan in siroop in zon wek pot rn dan opvreten

1 like

Bedoel je waar ik dat voor gebruik? Ik heb heel snel huiduitslag door verschillende allergieën. Voor mijn zonne allergie is het fijn om te smeren met gekoelde aloe Vera. Dus een voorraadje in de vriezer omdat het zonnetje weer fel schijnt.

4 likes

Iemand maakte vandaag uit het niets een opmerking over mijn gewicht. Ze zei het wel redelijk respectvol en ik kan me wel een context bedenken waarom ze het zei, maar alsnog voel ik me best wel beledigd. Kan er nog altijd niet bij dat mensen denken dat ze het recht hebben om iets over andermans lichaam te zeggen

1 like

@anon39978576 als je het voor je huid gebruikt, leg je dan gewoon stukjes op je lichaam of snijd/mix je die eerst?

Je smeert eigenlijk zon blokje over je huid

1 like

Wat @anon39978576 zegt. Ik vries het in in een ijsblokjes vorm. Dus per keer kan ik dan zo een blokje pakken.

1 like

Wat rot, klinkt heel frustrerend. Hopelijk heb je toch een leuke avond! Edit: ik vind je helemaal geen one issue forummer iig, dus schrijf het vooral van je af als dat een beetje helpt.

1 like

oke doei

3 likes

Stom.

Wel herkenbaar. Een kennis maakte gisteren een indirecte opmerking over mijn gewicht en dat was helemaal niet verkeerd bedoeld maar toch voelde ik me er daarna rot over. Het ging over strandweer en toen vroeg ze aan mij: ‘durf jij in bikini het strand op? Voor mensen zoals wij is het niet altijd even chill, die zomer!’

Ehh. Nou. Leuk, dank je. Ja ik durf wel in bikini en ik vind mezelf helemaal niet zo dik (meer) eigenlijk.

2 likes

Zit bij de tandarts… controle. Maar toch…

Succes! Ze gaan nu in elk geval niet boren dus daar hoef je je nu niet druk om te maken.

1 like

Ik snap dat apparaat ook nooit, heb het wel eens geprobeerd maar durf niet meer.

1 like

Lipton Mandarin Orange

1 like