Wat je even kwijt wil #16

Wo, wat heftig

Heb je wel eens gehoord van het Imposter syndrome? Dat gevoel dat je binnenkort door de mand valt en een angst dat iedereen zich zal realiseren dat je niet capabel bent heeft een naam! Veel mensen (met name vrouwen) hebben daar last van.

7 likes

Ja niet voor te stellen, ik reed er langs naar mijn werk. Kan je dus zomaar overkomen…

Ik zie het nieuwsbericht, heel heftig. Ook voor de vrachtwagenchauffeur

Ja dit heb ik heel erg en toen iemand dat voor de eerste keer tegen mij vertelde was het zo’n opluchting. Sindsdien kan ik het wat vaker relativeren.

1 like

Ik heb dit ook en ik ken een hoop succesvolle mensen (haha omg lekker genetwerkt meit) die zeggen dat ze dit ook hebben.

3 likes

Hebben jullie tips waar ik een vacuumzak kan kopen in de stad morgen?

Ja mij helpt het ook dit te weten! Vooral omdat je niet al je gekke onzekerheden wil uiten op je werk :joy:

1 like

Hema

1 like

Hahaha lekker, behoor je nu tot de upper layer sgat.
Maar het probleem ligt ook deels bij mij aan het feit dat ik niet concreet iets kan of geleerd heb voor mijn gevoel? Ja ik kan ā€˜de wetenschap beoefenen’ ofzo.

1 like

Getver, wat rot :slightly_frowning_face:

1 like

Ik heb het ooit zulke gekke onzekerheden opgebiecht tegen een supervisor van mij dat ik, waar ik heel erg tegen op kijk en ik echt een soort fangirl ben van hem. Toen keek hij echt wtf meid en het was heel ongemakkelijk ja. :sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Herken ik! En als je het zo oplost is het goed toch <3

1 like

Haha ja dit heb ik ook eens gehad bij mijn toenmalig manager. Wist niet wat ie moest zeggen of waar te kijken. Ik kreeg een koffietje zodat hij er vanaf was :sweat_smile: Zoveel spijt! Maar mijn ervaring is inderdaad dat zoveel vrouwen het herkennen, dus daar gooi ik wel eens wat bij in de groep.

1 like

Oh ik kom er een half uur geleden gewoon ff achter dat vandaag precies een jaar geleden m laatste chemo was. Wat ik toen niet wist, omdat ik er eigenlijk nog een zou krijgen (maar die ging uiteindelijk niet door).
Zo gek. En nu een jaar later werk ik gewoon en heb ik gewoon een eigen plekje :heart_eyes:
Ik ga extra genieten vanavond

105 likes

Yesss vakantie

3 likes

De Satebar, wƔt een drama

1 like

Context?

Kan niet wachten tot mijn visite er is… Kan ik chips op tafel zetten en chips gaan eten haha. :see_no_evil: Ik vind het ook leuk dat ze langskomen hoor maar ik heb ook vet veel zin in chips maar ik wacht braaf tot hun er zijn.

15 likes

Ja inderdaad!