Wat je even kwijt wil #16

Ben op de negenmaandenbeurs met mijn zus en heb net wilvantien gespot

Oh en tienvanwil nu ook

18 likes

Vraag foto met ze.

9 likes

Vertel Tien pls hoe wijs je haar vindt.

19 likes

Ben je vrij? Zullen we nu naar de negenmaandenbeurs gaan, omg! Lekker fangirlen.

4 likes

@Lula @Zemraluani Haha is goed. Ik ben nu verkenner, wat betekent dat ik snelwandel tussen alle moekes door en voor mijn hoogzwangere zus spot waar leuke dingen zijn. Maar zal zo terug rennen

6 likes

Beter deliver je, ik reken op je.

@Lula lijkt me genieteren!!

3 likes

Wat is een leuke plek om te borrelen in Utrecht?

Zo lang ik niet op de vlog hoef vind ik het prima. One for the team

3 likes

Ik kijk al 1.5 uur peppa pig. Ik wil niet meer, hopelijk is de aflossing snel wakker.

3 likes

Is er iemand hier logopediste? Zo ja, zou ik je via PM wat mogen vragen?

Ik eet zondag alleen en ik verheug me hier nu al op haha, zo erg. De keuze is ook enorm. Ga ik voor friet? Maar dat eet ik wel wat vaker (tegenover het andere) dus misschien zonde. Pizza heb ik al dagen zin in, dus eigenlijk moet ik gewoon daarvoor gaan. Maar ga ik dan voor New York Pizza of de lokale pizzeria, toch een heel verschil. Of ga ik duur doen en bestel ik sushi? De keuzes des levens, lastig lastig lastig!

13 likes

Ja ben net thuis! Lief van je! Viel me echt 100% mee allemaal. Nu wel pijn en gezwollen bek :no_mouth:

2 likes

Welkom in mijn leven

1 like

Ik ga zo op vrijdagmiddag nog even een verkoper afserveren op m’n werk. Heb daar altijd zo’n hekel aan, ben er niet eens slecht in maar vind het altijd zo ongemakkelijk.

Ik vind bar cava leuk! Of stan&co (zit ernaast).

2 likes

In het kader van ontdekkingstocht door je eigen dorp ga ik zo maar eens naar de al.di. gewoon om te kijken he (lees:paaseitjes inslaan :sweat_smile:)

5 likes

Ja ik zou morgen ook eigenlijk gaan winkelen in Eindhoven en bij five guys gaan eten :flushed: wil ik ook niet afzeggen eigenlijk! Dus doe vandaag braaf alle ziekenhuis dingen maar

1 like

Ik ga zondag met mijn vriend naar de negenmaandenbeurs en dat vertelde ik gister mijn moeder vrij serieus haha. Ze keek me echt aan van huhhhhhh wat? Tot ze zich realiseerde dat mijn vriend voor een babybedrijf werkt en dus even wil spieken bij de concurrenten haha.

26 likes

Ik ben echt echt te hoog sensitief voor het Nemo op de laatste dag van de vakantie. Ik. word. locooo.

En als die shit kinderen die continu tegen me aanlopen. Je bent niet schattig, je bent gewoon tering asociaal.

2 likes

Wedden dat ik dan woensdag helemaal hyped naar buiten ga en dat het dan helemaal niet zo warm is want Piet was weer eens dronken toen ieh naar de cijfers keek.

4 likes