Wat je even kwijt wil #16

Ik krijg maandag een wortelkanaalbehandeling. Wat kan ik het beste voor " voorzorgsmaatregelen"nemen voor erna?
Yoghurt halen bijvoorbeeld?

Voor degene die het al eens hebben gehad:
Hadden jullie er lang last van erna?

Bel-angst maybe? Haha, wel onhandig als je sollicitaties doet.

True haha, 1 gaatje. Kan in april pas terug, dus hoef me nog niet druk te maken.

En ik zo goed mn best gedaan met poetsen hr :sweat_smile:

1 like

Ah :frowning:
Knuffel :heart:

Ik heb inderdaad ook nooit anders gegeten na een wortelkanaalbehandeling. Heb wel bij 1 een beetje napijn gehad, al was dit ook heel snel weer weg. Ik kon gewoon weer alles eten, al deed ik wel voorzichtiger voor het idee haha. Vantevoren had ik geloof ik wel alvast genoeg gegeten

1 like

White jasmine and passionfruit witte thee en citrus vruchten thee!

3 likes

Ga ik mij vandaag opgeven voor de sportschool, ja of nee? Moet eigenlijk wel

3 likes

Geen eettips want at gewoon zoals altijd. Maar niet op je wang duwen. Ik heb na de verdoving de hele middag in mijn wang geprikt. Voelde niets en was zo gek. Toen de verdoving uitwerkte had in aan de binnenkant van mijn wang een grote wond. Door het duwen tegen Mn tanden en aan de binnenkant ‘kauwen’. Dom.

2 likes

Als je nu al twijfelt, doe het niet! Ik ben jaren te lui geweest om naar de sportschool te gaan maar ook om het op te zeggen.

@Eddie @Yellow @Ladybug

Dank jullie wel! Ik zal niet porren :wink:

2 likes

Ik heb net zo’n lekkere lahmacun gegeten he. Ik had zon honger! Was vergeten om eten mee te nemen en ik heb gratis nog een lahmacun in folie meegekregen, zooo lief!!!

8 likes

Ik denk daarbij altijd aan deze:

8 likes

Ik wist nog niet wat ik ging eten vanavond maar heb net bedacht dat het nasi wordt en daar heb ik zoooveel zin in. Alleen ik weet niet wat ik er allemaal in zal doen, bij zal eten. Dus ff een poll!

  • TaugĂ©
  • Witte kool
  • Sperziebonen
  • Diepvrieserwten
  • Garnalen
  • SatĂ©saus
  • Komkommer
  • Zilveruitjes
  • Cassave
  • Kroepoek
  • Anders, namelijk


0 stemmers

Ik doe er sowieso al ui, knoflook, ei, ketjap en sambal door!

Jammiee met garnalen en dan zure komkommer en silver uitjes erop

1 like

Kreeg vandaag op m’n stageplek een baan aangeboden / opleidingsplek en dat vind ik zo tof! Weet niet of ik het ga aannemen maar vind het wel met de dag leuker worden (en ga van ik-wil-geen-kinderen naar ik-wil-een-baby) (ik werk dus met baabies :heart:)

13 likes

Ik heb al 364.000 berichten gelezen op dit forum. Wow.

Ik ben dus altijd super braaf gegaan maar toen ik verhuisde heb ik het opgezegd en ik mis het oprecht. Ja ik ga me NU opgeven, geen excuusjes meer

1 like

Mijn tandarts (altijd een andere) was een duitser vandaag. Sprak gewoon geen nederlands. BIST DU SCHWANGER?? Vroeg ie nog. Maar nee niet schwanger wel vrijdag een afspraak bij de kaakchirurg om mn verstandskies eruit te laten halen.

7 likes

Ik ben mijn nieuwe camera aan het testen en dacht er even een leuke selfie mee te maken. Ga de rest van de dag maar met een zak over mijn hoofd rondlopen :roll_eyes:

1 like

Gelukkig viel het mee! En dat gaatje is ook zo weer geboord straks

1 like