Wat je even kwijt wil #16

Wat een rotnieuws… Heel veel sterkte❤️

Jeetje wat is het snel gegaan. Super verdrietig @Fenayi :disappointed_relieved: Heel veel sterkte :heart:

Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie!

Gecondoleerd. Heel veel sterkte. :heart:

Gecondoleerd :pensive:

Heel veel sterkte❤️ de komende tijdgecondoleerd…

Heel veel sterkte Fenayi :heart:

@Fenayi gecondoleerd, heel veel sterkte :heart: :heart:

Ach jeetje, zo snel gegaan. Ik ben blij dat ze rustig is gegaan en dat je bij haar hebt kunnen zijn. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Alle liefde voor jou en je familie :heart:

Gecondoleerd!

@Fenayi Gecondoleerd :hearts: Jeetje wat heftig en dan ook zo snel allemaal zeg. Veel sterkte en kracht toegewenst!

Gecondoleerd @Fenayi, wat schrikken zeg, heel veel sterkte.

Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd. Ik hoop dat jullie een prachtig afscheid voor haar krijgen.

4 likes

Gecondoleerd, heel erg veel sterkte :heart:

@Fenayi gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Heel veel sterkte, het forum is er voor je :two_hearts:

1 like

Jeetje @Fenayi wat verschrikkelijk. Gecondoleerd en heel veel sterkte!

@Fenayi :heart:

Heel veel sterkte.

Nou ja lekker gaat een beetje ver, maar zeker niet vies. Ik moest ook vooral wennen aan het gebrek van zoete smaak. Nu vind ik het vooral lekker warm 's ochtends, een beetje havermout met een laagje water, een banaan in plakjes en wat rozijnen, en dat dan 2 minuten in de magnetron. Prima te doen :ok_hand:

1 like

Godverrrr ik haalde een ovenschaal uit de oven en hij gleed uit mn ovenwanten en uit reflex dat het niet uit mn handen flikkert, kantel ik het allemaal naar mezelf toe om het op mn onderarmen op te vangen.

Een ovenschaal VERS UIT DE OVEN

Ik ben een rund. En heb nu twee pijnlijke plekken op mn onderarmen

3 likes