Wat je even kwijt wil #16

@Fenayi gecondoleerd en heel veel sterkte :heart:

Gecondoleerd :wilted_flower:

@Fenayi Wat verdrietig :pensive: Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd :heart:

Dat straat arm steen rijk. Geen geld ergens voor maar wel knal rood haar.

@Fenayi Wat een ontzettend naar nieuws; gecondoleerd :wilted_flower:

Ik ben er stil van, kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen.

Heel veel sterkte met dit verlies.

@Fenayi gecondoleerd :two_hearts::heart:

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst :rose:

Doe mij zon kapper die gratis mn haar fel rood en kort pittig houd.

2 likes

@Fenayi gecondoleerd :heart:

Jeetje wat heftig! Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd:rose:

Ik weet niet wat ik zeggen behalve nogmaals sterkte voor jou en jouw naaste en gecondoleerd :pensive: :tulip: .

Gecondoleerd en heel veel sterkte. :heart:

Wat verschrikkelijk voor jou en je familie, gecondoleerd en heeeel veeel sterkte :heart:
Je kan hier altijd je hart luchten.

Sterkte @Fenayi

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst :heart:

Gecondoleerd, heel veel sterkte :heart::heart:

Ze was ook zo lief voor me. Niks was haar te gek en ik kon altijd alles vragen aan haar, het maakte haar niet uit. :cry: En als ik vroeg om 1 ding dan kreeg ik 5 dingen bij wijze van.

Bedankt allemaal. :heart: Merk dat de klap wel komt nu maar het helpt wel een klein beetje door er met mensen over te praten. Ik ben nu aan het wachten tot een vriendin er is.

34 likes

Ik twijfel heel erg wat ik moet doen. Ben dus al enkele dagen ziek, met koorts, hoesten en een verstopte neus icm knallende hoofdpijn. Op mn stage zit ik alleen in een team waarbij ik de enige ben met een bepaalde functie omschrijving en ben de lead van het team nu met een grote deadline eind van deze week. Eigenlijk wil ik me ziekmelden want maandag en dinsdag ging het al slecht, vandaag thuis gewerkt en ging ook niet denderend. Maar het probleem is dus dat ik wel dingen kan doen, maar gewoon veel minder snel dan normaal. Dus voelt raar om me ziek te melden, vooral door die deadline. Maar goed, aan de andere kant, wie zet er een stagiair neer als lead van een team mensen die fulltime werken? Zit echt met mezelf in de knoop, werd namelijk net ook nog gewhatsappt of ik van 20.00-22.00 kon Skypen en even dingen nog kon aanpassen daarna. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt.

1 like

@Fenayi gecondoleerd :heart: