Wat je even kwijt wil #16

Kut ja. Paar jaar geleden was ik 24 en vroeg de buschauffeur of ik ook op de plaatselijke middelbare school zat?? Sommige mensen zijn blijkbaar heel slecht in schatten hoe oud iemand is én in inschatten hoe kut het is als je zomaar even zes jaar jonger wordt geschat als je begin twintig bent.

1 like

<3
Hoop dat het weer je een beetje helpt om te kunnen ontspannen en het werk van je af te zetten.
(Herken het erg, dus fluister dit mezelf ook in)

1 like

Ja het is ook gewoon lastig om iemands leeftijd in te schatten. Maar nu had ze ook niets kunnen zeggen. Ze zei ook echt ja en ze was OOK ongeveer achttien. Dus ik zei: ooh maar ik ben 25 :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: en toen keek ze me nog achterdochtig aan alsof ik haar in de zeik zat te nemen haha.

Geen beloftes maken he. Ik kom je halen in zweden als ik geen distrack zie

2 likes

Omg nog achterdochtig kijken ook, hou op hoor. Sommige mensen :roll_eyes:

Volgende keer mensen zelf laten bepalen hoe ze reizen ?

9 likes

Zoooo veel zin in ASOT vanavond! Zit echt te stuiteren op de bank en al outfitjes uit te zoeken.

3 likes

De dag is nog niet voorbij, komt vast nog wel iets!

1 like

ik ga vandaag eten bij waku waku
hebben jullie tipsss? wat MOET ik eten?

Haha ikzelf ook. Tot zover leuk contact iig, maar ik vind het ook altijd wat “eng” als iemand me ziet zitten (heb ik meestal ook nooit zo door maar hij gaf dat wel al aan haha). Dan ga ik me juist wat afsluiten gek genoeg :see_no_evil:

Waar bestaan de foutjes uit, waar gaat het mis? Zou het helpen om dit helemaal uit te denken en dan te kijken wat er voor oplossing is? Helpt het qua overzicht niet om dingen op papier uit te werken (of in documentjes, maar voor mij worden dingen op papier helderder)?
Kun je er niet met iemand (teamleider) ofzo over praten/overleggen?
Zo’n rotgevoel lijkt mij!

Vanochtend komt mijn vriend naar boven ( hij was al beneden met zoontje) “heb jij vanacht de oven aangezet? “
Ik zo “huh?”
Hij zegt : “ kom ik net beneden, staat de oven op 180 graden aan”

Wat blijkt: aan de sporen te zien is er een naaktslak over de oven heen gekropen vanacht,
Maar dan heeft ie dus eerst de aanknop aangezet, daarna hem op oven stand gezet, vervolgens de temperatuur aan en daarna op start :open_mouth:

Ik vind t heel erg vaag… ook geen prettig idee dat de oven misschien wel de hele nacht heeft aangestaan :neutral_face:

Nu meteen maar slakkenkorrels gestrooid

21 likes

Snap ik, het kan ook lastig zijn om je open te stellen, maar soms kan dat verrassend positieve gevolgen hebben.
Geniet er lekker van!

1 like

Like voor de beschrijving welke route de slak heeft afgelegd. Maar indd geen fris en veilig idee.

8 likes

Ik heb 1 volle spaarkaart en 4 losse zegels. Iemand die ik er blij mee kan maken?

Ah dat maakt t dan idd wel lastiger relativeren :frowning: maar je zult sowieso je best hebben gedaan en geen kwade intenties hebben! Maar blijft zo lastig soms. Je bent ongetwijfeld iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Goeie eigenschap, maar wel eentje die je soms enorm in de weg kan zitten.

1 like

Als je op het station aankomt en er rijden gewoon 0 treinen. Meteen dodelijk chagrijnig. Helemaal omdat ik thuis een auto heb staan. Ga noooooit meer met de trein nu

1 like

Ik weet natuurlijk niet wat voor werk jij doet en of je het zou willen blijven doen maar een vriendin van mij is arts en heeft voor soortgelijke stress veel gehad aan gesprekken met een soort mentor op haar werk en ik geloof ook een paar keer een psycholoog. Zij is nu overigens ook 4 dagen per week gaan werken en vindt dat heel veel schelen, niet per se in het loslaten maar wel in het algemeen meer ontspannen zijn.

Edit: heel vervelend dat je je zo voelt. Klinkt alsof goed gezelschap je wel afleidt, misschien vandaag nog eens mensen opzoeken bij wie je je prettig voelt?

1 like

Ik vraag me soms af of ouders hun kind willen pesten. Misschien filmen ze het leven van hun kinderen met een achterlijke naam en is dit alles een “sociaal experiment”

5 likes

Dat is ook zo! Maar ga dan ook vast naar dingetjes zoeken die “niet goed” zouden zijn aan 'm waardoor ik me überhaupt niet aan dat open stellen zou moeten wagen :stuck_out_tongue: Maar ben me er dit keer iig bewust van dat ik dat doe haha, dus probeer dat wat los te laten en gewoon wel zien hoe of wat :slight_smile: Wat jij zegt, wie weet pakt het verrassend uit inderdaad. Was iig een leuke man en we hadden meteen een leuke klik, gebeurt me niet vaak dus het minste dat ik kan doen is hem wat beter leren kennen haha.

1 like