Wat je even kwijt wil #16

Ik ben aan het werk en ik verveel me te pletter :sleeping:

Omg wat leuk! :blush:

1 like

Misschien kun je geld terug vragen

Vanaf 3 uur!

1 like

Je hebt vaak wel recht op een vergoeding voor maaltijden enzo, dus bewaar je bonnetjes en gewoon indienen :slight_smile: niet geschoten altijd mis!
Edit: oh haha zie dat @Indolence net hetzelfde post, sorry :speak_no_evil:

Een tijdje terug ben ik begonnen met The Sopranos en sindsdien had ik heel vaak dromen daarover. Zo was ik zelf een keer een maffia baas en werkte ik een keer voor Tony. En nu ben ik al een tijdje klaar met die serie en nu had ik vannacht weer een droom, maar dan een seksdroom met Tony. Waaarom houd die serie mij zo bezig??? Waren allemaal wel echt leuke dromen haha

6 likes

Wel echt klote voor je… hopelijk kan je snel gaan en anders enkeltje eurostar? :stuck_out_tongue:

Heb ik in november ook gehad dat ik niet naar Londen kon vliegen wegens de mist. Toevallig ook op City?? Schijnt daar vaak voor te komen

Echt zo jammer dat je dag dan gewoon weg is. Ik ben toen van Schiphol richting Luxemburg gevlogen en toen richting Londen city. Maar uiteindelijk toch uitgeweken naar een ander vliegveld. Na een half uur cirkeltjes in de lucht te maken.

Hoop dat het er vandaag nog raakt!

Ik heb gisteren zo’n fijne avond gehad met mijn beste vriendinnen. En vanochtend werd ik wakker en kon ik weer alleen maar aan de stress van het werk denken… (ik heb gewoon weekend) dit is echt niet fijn meer

Ik vind de Eurostar juist echt megachill! Alleen jammer dat je heen niet rechtstreeks kunt inderdaad, maar vind het verder echt een fijne trein om mee te reizen en super chill dat je gewoon meteen midden in Londen staat ipv dat je nog van Stansted ofzo de stad in moet.

4 likes

Ik ben op m’n werk en verkocht net iets aan een medewerker die ik niet zo goed ken. Dus ik vroeg hoe ze ook alweer heette. Zij vroeg toen of ik ook bij het kerstdiner was want ja er was toen iemand die op mij leek en ook van ongeveer 18!
Rot op ik ben 25 :roll_eyes: zooo irritant vind ik het om zo jong te worden geschat. Ja misschien over vijf jaar vind ik het wel chill maar nu denk ik jemig ik zie er toch niet uit als een middelbare scholier :roll_eyes: of ja oke met 18 kan je ook al studeren. Maar ja toch irritant.

Een vrij krappe trein zit over het algemeen nog steeds een stuk chiller dan een easyjet/ryanair/transavia/etc. En de trein is ook een stuk minder belastend voor het milieu voor zo’n relatief kort stukje.

8 likes

Ik herken dit echt volledig. Zijn het dingen waar je nu iets mee kan doen zodat het wat verlichting geeft of kan je er echt pas maandag mee verder? Ik wou ook dat ik betere tips had, maar ik zit er zelf dus ook steeds mee.

1 like

ik las dit op de website van de NS: Van Londen naar Amsterdam rijdt er vanaf 4 april een supersnelle, rechtstreekse Eurostar, 2 keer per dag. Deze Eurostar brengt u vanaf London St Pancras International in slechts 3 uur naar Rotterdam en in 3 uur en 40 minuten naar Amsterdam Centraal.

Super chill dus! Ik ga 'm zeker een keer nemen, veel minder belastend idd voor het milieu dan vliegen + net zo snel (incl. wachten op schiphol + transfer naar het centrum etc.)

11 likes

Dit is al een tijd zo toch? Alleen andersom nog niet.

Ik heb nog geen rechtstreekse treinen gezien, altijd met overstap!

En dan krijg je daar twee weken later ook nog een brief over, weer een hartverzakking.

2 likes

Ik heb echt precies hetzelfde. Ik schrok gewoon gestresst wakkeršŸ˜“ probeer te relativeren dat er niemand dood gaat en t echt wel tot maandag kan wachten, maar is lastig. Hopelijk kun je t beetje loslaten en van t lekkere zonnetje genieten!

1 like

Nee ik kan nu niets maar er kan wel van alles gebeuren in het weekend. Weet niet, ik kan de inhoud van mijn werk (zware materie) en de daarbijbehorende verantwoordlijkheid gewoon niet meer aan en ik blijf maar in dat cirkeltje zitten nu sinds een paar weken. Waardoor het mijn ā€œlevenā€ zo begint te overheersen ofzo, dus > in t weekend erover stressen enzo. En dat is echt voor mij wel een grens bereikt. Snap ook niet waar het vandaan komt, ja de toenemende werkdruk… Zo jaloers op onderwijsmedewerkers die tussendoor eens vakantie hebben en kunnen bijtanken. Zou in ons werk ook zo nodig zijn… maar ben afhankelijk van mijn vakantiedagen en heb aankomende maanden geen vakantie iig. Vind dat hier echt meer aandacht voor moet komen… maar misschien is het tijd voor mij om ander werk te zoeken.
En bij jou?

1 like

Lief van je en stom dat je het herkent… probeer je het ook even los te laten?
Nou bij mij kunnen mensen wel dood (of iig het kan zwaar escaleren) dus dat maakt het relativeren ook zo lastig