Wat je even kwijt wil #16

Hebben jullie de tv-show gekeken?
Ik vond er best een shocking stukje in zitten. Het gaat over een model - blijkbaar heb ik onder een steen geleefd want ik ken haar niet - en zij is rond haar 11/12e ontdekt… en toen kwam er een foto van haar in beeld op die leeftijd, vrij ‘sensueel’ voor die leeftijd met ontbloot bovenlijf en alleen een kort spijkerbroekje.
Ben ik raar dat ik dat vreemd vind? Bij kinderen (meisjes) vind ik het echt niet gek als ze in een zwembroekje lopen… maar rond die leeftijd vind ik het anders worden en door hoe de foto was vond ik het echt vreemd. Iemand daar gedachten over?

Ik ben een beetje misplaatst trots op het feit dat ik nu al chips kan eten

13 likes

Haha ik heb vandaag een doppio ( dubbele espresso) op wat betekend dat ik niet kan slapen. En morgen moet ik vroeg op dan hele dag werken dan eten bij een collega en dan uit… Kan ik nu nog ergens mn begravenis regelen voor zondag

Ik heb van mijn moeder 50,- kado gehad om iets voor mezelf te doen/ kopen. Niet voor mijn zoontje of het huishouden maar echt voor mezelf…

En nu weet ik dus niet wat ik er van wil doen, twijfel om een massage te boeken…

11 likes

HELP. Het wc papier is op en ik moet poepen iemand tips? Heb geen tissues, keukenpapier of kranten…

2 likes

Even schoonspoelen onder de douche? Of misschien een verdwaald pakje zakdoekjes in een tas?

1 like

Oude sok of onderbroek?

2 likes

Mijn ouders hebben een bidè ( of hoe je het ook schrijft) een soort wasbak naast de wc op wc hoogte…
Dat is ideaal als je geen wc papier hebt, gewoon doorschuiven en wassen…

Moet bekennen dat ik dat ding 1 x heb gebruikt na mijn bevalling dat ik daar was en hij staat er echt al 20 jaar

1 like

Ik ga denk maar onder de douche staan met een straal op mijn poeperd. :sweat_smile: waar laten jullie dan dat shirt/onderbroek? Dat gaat toch heel erg stinken in de prullenbak haha

Ja vond het ook onwijs lief, is idd ook om iets te doen als ontspanning/ even er uit.

Kan helaas geen dagje sauna doen aangezien ik nog bloed verlies… daar heb ik eerlijk gezegd ook wel heel erg zin in

Maar heb wel zin om wat leuks te gaan doen :blush:

1 like

Container ofzo haha.

En iets van make-up doekjes? Washandje etc.

Hè bah :frowning: Is ook heel erg vervelend!

Pil slikken is geen optie?

Ik had zelf vroeger ook heel erg veel klachten, maar nadat mijn zoontje werd geboren was het opeens over.

Maar weet hoe het voelt, knuf voor jou!

1 like

Wattenschijfjes :joy:

2 likes

Heb je neusspray? Helpt blijkbaar ook tegen aambeien. Win win situatie

1 like

En iets als acupunctuur? Schijnt voor heel veel dingen te werken

1 like

De huishoudbeurs stelde echt niks voor. Dit was voor mij de laatste keer :woman_shrugging:t4:

2 likes

Flesje water gebruiken en met je hand schoonmaken.

Je zou je ook nog eens kunnen verdiepen in Livia, als je dat nog niet gedaan hebt. Is een apparaatje wat met elektrostimulatie werkt, volgens mij is het idee dat het de pijnprikkel naar je hersenen onderbreekt. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb er wel positieve dingen over gehoord. Is alleen niet goedkoop.

En voor nu sterkte :heart::heart:

2 likes

Ik heb het onder de douche met zeep en washandje schoongemaakt voor degenen die het wilden weten :smile:

6 likes

Ik ben heel even het allergelukkigste meisje op de wereld

13 likes