Ik heb echt mijn dag niet vandaag. Ik denk dat ik zo maar ga slapen.
Ik liep vandaag langs een Intertoys. Vette rij en ik vond het zo triestig. Nu weten ze opeens wel de winkel te vinden.
Ik wilde er even doorheen lopen, gewoon een laatste keer maar toch maar niet gedaan.
Thanks
Oeh dan had ik je zomaar gespot kunnen hebben Ik vind t ook gezellig hier gelukkig. Ik woon ook echt op 30 meter van het centrum af, dus kan overal heen wandelen
Belachelijk hoe mensen zich gedragen. Maar het is toch ook belachelijk dat die kaarten dan vanaf morgen (of overmorgen?) niet meer geldig zijn? Weet niet of dat iets officieels is wat met het faillissement te maken heeft, of dat hier zelf voor gekozen is.
Normaal gesproken kan dat nooit bij een faillissement dat cadeaukaarten nog worden ingewisseld.
Inderdaad. Intertoys is daartoe niet verplicht, maar wil zo een signaal afgeven dat ze graag doorwillen. Dus die mensen mogen blij zijn dat ze hun cadeaubon t.w.v. tien euro na een jaar alsnog kunnen inwisselen :’)
Ah kijk, dat bedoel ik! Dan zijn ze nog coulant. Maar kan mij voorstellen dat je flink baalt als je dan zn kaart hebt en het inleveren niet lukt. Maar nooit een reden om onbeschoft te zijn of strafbare feiten te plegen.
Je denkt misschien dat zo’n bon een geldwaarde vertegenwoordigt. Een winkel die op de rand van het faillissement balanceert zou juist moeten springen om die bonnen. Extra inkomsten, toch?
Het zit net iets anders. Jouw cadeaupapiertje vertegenwoordigt namelijk geen geld, maar een zogenoemde vordering op de winkel waar je de bon kan uitgeven. Met andere woorden: de winkel heeft een soort schuld bij jou. En die wordt dus niet terugbetaald als de tent failliet is.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.