Wat je even kwijt wil #16

Ik denk dat de mensen die dit grappig vinden elke vorm van bodyshaming grappig vinden, en dat mensen die iets tegen bodyshaming hebben dit niet ineens wel leuk vinden. Of is dat niet wat je bedoelde?

Vind het ook echt belachelijk. Snap het grapje niet eens. :") Je zou toch juist supersnel moeten zijn met minder boobs? Minder luchtweerstand.

1 like

Ik zou ze zelf niet dragen, maar H💿L💿 is altijd mooi!

2 likes

Ik wacht op een afspraak en er speelt zenuwachtige jazz, er stoort een koffie/waterapparaat en er piept iets. Ik word gek :sob:

ohhhh
tenor

9 likes

Ik zou ze alleen kopen als ik al genoeg basic snaekers hebben dat ik op alles kan dragen. Ik denk namelijk dat ze niet lang mooi blijven.

1 like

Weinig tiet als in weinig tijd in een dialect ofzo.
Oh spuit elf haha.

Ik vind sws dat die klanten services mensen ineens allemaal zo bijdehand gaan doen. Alles voor de likes.

10 likes

Ik zag deze in ikea utrecht vandaag!

1 like

Wat een start van de dag dit: na t wodka incident stuurde ik mn vriend een random foto van mn tieten als “sorry dat ik je portemonnee niet had teruggegeven hier heb je een nude om t goed te maken” voor de lol, opent ie die foto per ongeluk terwijl VIER collega’s op zn scherm meekeken :sob:

42 likes

Ik vind die opmerking over weinig tiet niet kunnen.
Los daarvan snap ik niet waarom je zo’n foto van jezelf op social media moet zetten en dan PostNL er ook nog in taggen.

8 likes

Nou los van een label is het toch gewoon ongepast om als Postnl een oordeel te hebben over de borstgrootte van een klant?

19 likes

Is precies een maand geleden, cadeaus mogen weer.

1 like

Denk ik ook niet, maar het blijft in mijn ogen gewoon erg ongepast. En dat je jezelf in bikini laat zien is geen aanleiding om desbetreffende opmerkingen te maken, in welke omstandigheid dan ook?

3 likes

Ik kan een woordgrap nooit weerstaan, dus ik moest er hard om lachen. Het was toch ook grappig toen Patricia Paay een advocaat aannam die Plasman heet?

En ze bodyshamen toch niet, ze zeggen alleen weinig tiet, dat is een observatie net als dik. Dat mensen dat zelf verbinden met “lelijk” kennelijk of iig “verkeerd om te zeggen” ligt niet aan PostNL. Ze plaatst zelf de foto openbaar, dan kan je reacties verwachten.

17 likes

Dit was niet grappig!! Dit was geweldig

8 likes

Ik heb twee weken geleden twee wegwerpcamera’s ingeleverd bij de Kruidvat en die foto’s zijn nu nog niet klaar. 7 werkdagen m’n reet :unamused:

1 like

Ik vind haar instagram post ook heel irritant en rolde echt met m’n ogen toen ik de caption las. Maar ik denk aan de andere kant ook van volgens mij is het gewoon een rare manier van bevestiging vragen. Volgens mij als je een prima zelfvertrouwen hebt dan plaats je zoiets niet op die manier. En ik denk dan dus ook van besteed er gewoon geen aandacht aan, laat het links liggen of spreek haar er normaal op aan, want ik vind het gebruiken van haar post en er dan mee scoren vies van zo’n groot bedrijf.

7 likes

Ik vind iets observeren over het uiterlijk van een klant om daar vervolgens een grap mee/over te kunnen maken ook al een stapje te ver hoor. Los van het wel/niet shamen.

14 likes

Ja dit vind ik ook. Het is gewoon nergens voor nodig.

1 like

Het Kruidvat is altijd zo onbetrouwbaar met die dingen. Volgens mij vergeten ze gewoon die bak te legen. Hoop dat je ze snel hebt!

Maar we maken toch ook allemaal wel eens grappen over kale manen oid, iig dat zie je vaak genoeg gebeuren, mag dat dan ook niet?

2 likes