Wijn scheelt al veel! Smakelijk.
Ik ben echt vet chagrijnig vandaag. En ik kan vandaag geen pratende mensen verdragen
We kijken Snooker Shoot-Out op Eurosport en ik wist niet dat deze sport bestond maar het is heel spannend!!! En ook 100x zo spannend als widm wat we eigenlijk gingen kijken
In die context zou ik het opvatten als een soort van verlegen/cheeky complimentje? Dus dat hij zich eigenlijk een beetje schaamt om toe te geven hoeveel hij van je haar houdt maar het toch wel doet?
Wel een beetje een afknapper zo’n emoji, hoor (ook al heb ik geen recht van spreken, aangezien ik XD gebruik), eheh!
Ik lig in bed. Love mijn leven
Ik gebruik die als ik iets vies vind of geen zin in heb of erger.
Heeft iemand leuke tips voor Brugge?
Restaurantjes, kroegen, bezienswaardigheden; shoot me!
Wilde vanavond maar weer is een avondje zuipen maar oma is moe en oma ligt op de bank.
Boah erger me dood aan dat special snowflake kind op rtl4 bij Hollands got talent.
Ik lig in bad met een fles wijn en ik dacht laat ik iets highbrows kijken, maar ik kijk toch weer internetgekkies.
Ben vorige week geweest en had hier wat tips gekregen. Het oude gedeelte van Brugge vonden we heel mooi (zuid-oosten) en we hebben een heerlijke avond gehad bij De Republiek. Lekker biertjes proeven en super tapas gegeten!
Ik heb vanaf 09:00 tot 18:30 gewerkt en ben nu op een werkborrel, het is nog niet eens begonnen en heb nu al zin om thuis te gaan slapen. Heb me ook helemaal opgetut speciaal hiervoor :s
In het grote dorp naast jouw ouderlijk huis
@Hyde had jij nou laatst dat filmpje van liesbeth gepost? Ik moet hier iedere dag aan denken en moet dan weer lachen maar ik vind het zelf niet terug
Vanmiddag hele middag buiten gekletst met een vriendinnetje en nu in bed lezen met mn zusje die hier komt logeren voor het eeerst
Goede zaterdag dit
Dit is toch te debiel voor woorden? Echt wat denken mensen…
“Sommige klanten nemen zelfs spullen ‘op eigen houtje’ mee, oftewel diefstal.”