Wat je even kwijt wil #16

Maar wij zijn toch geen landelijk bedrijf met een grote following? Als ik die grap maak tegen mijn zus hoort alleen zij het en hoort de kale man in kwestie het waarschijnlijk niet. Dit is publiekelijk in de zeik nemen.

6 likes

ik heb een keer 6 weken moeten wachten haha, succes :stuck_out_tongue:

1 like

Mogen we wel grapjes maken over dr venus heuvel die boven dr bikini uitkomt.

Oh wat irritant zeg! Had het nog niet eerder bij Kruidvat gedaan en ik las dat de kwaliteit van de foto’s wel goed was, dus ik ging hiervoor. Maar dat het zolang duurt is echt stom. In de winkel kon ze gelukkig wel zien dat ze verzonden waren en ze er waarschijnlijk morgen zijn. Maar ja, dat kan dus ook niet zo zijn :sweat:

Edit: @Chief nooooo zo lang?!

1 like

Dit is ook een beetje mijn gevoel erbij, @Zemraluani. Het is natuurlijk lastig waar je de grens legt maar PostNL gaat hier zeker wel over die van mij. :stuck_out_tongue:

2 likes

Nog steeds geen spijt van mijn redelijk impulsieve actie gisteren. Is het al 2 maanden verder? :heart_eyes_cat: En ik ga zo nog een poging doen om mijn andere kat terug te vinden. Zo vervelend dat mensen steeds denken haar te zien maar het zijn andere zwarte katten hier in de buurt. :expressionless: Mensen bedoelen het wel goed hoor, waardeer het ook enorm dat ze het melden maar ze lijken allemaal zo op elkaar.

4 likes

Ikea geeft me een tijdvak van 12-16, zit ik hier in een lege studio. Ik heb een kussen en wat geurkaarsen, gelukkig heb ik wat episodes netflix ready :upside_down_face:

3 likes

Hahaha oké ik ga het niet eens worden met jullie, gelukkig is humor geen universeel ding maar vinden we allemaal wat anders leuk.

1 like

Ik ben nu onderweg naar mijn oude stad, daar haal ik mijn fiets en dan ga ik naar mijn nichtje. Komt ze nu speciaal naar de plek waar ik mijn fiets oppik, ‘want anders moet je zo alleen over straat.’

Haha dat kind is 14, ik ga stuk maar vind het ook zo aandoenlijk :heart:

27 likes

Aah dat is wel heel lief.

2 boeken in bestelling en 1 heel goedkoop boek gevonden in een kringloopwinkel :heart_eyes:

8 likes

Ik heb ff een vraagje
 de ex-vriend van mijn bff zit rare berichten naar haar te sturen met letterlijke quotes uit onze whatsappgesprekken, dus hij heeft alles gelezen wat wij naar elkaar geappt hebben (en ja dat voelt net zo naar als dat het klinkt).

Hij beweert dat hij screenshots heeft, maar kan/wil ze niet voorleggen. Ik durf te zweren dat hij haar laptop of telefoon in z’n varkenspootjes heeft gehad en ons gesprek naar zichzelf heeft gestuurd. Is er een manier dat we een inloggeschiedenis oid kunnen vinden? Of een andere manier van activiteit op whatsapp? Want wij waren met z’n tweeen in december een weekendje weg, en hij quote alles tot die datum dat wij weg waren maar niets meer van het nieuwe jaar.

Ja, had ze al ff gekeken maar ze stond nergens ingelogd. Vorig weekend begon hij opeens de bommen te droppen. ‘T Is nu 3 weken uit


Ging me hier (voor de extrasuperduidelijkheid) wel meer om het publieke karakter en degene die de grap maakt dan om de grap zelf. Ik houd van woordgrapjes en ik vind ‘geen tiet’ wel goed gevonden. Vind het vooral een interessante discussie wanneer je bepaalde grappen wel/niet kan maken en ik ben er nog niet helemaal uit waar voor mij de grenzen liggen
 Maar of iets grappig is staat daar voor mij los van.

Heb jij een soort ‘grens’ wat humor betreft of niet echt?

5 likes

Privacy schending? Fucking stalking!

5 likes

Heb je ze in zo’n envelop gedaan? Op het labeltje dat je daarvan afscheurt staan nummers, als je die hier invult kun je zien waar ze in het proces zitten, dan ga je morgen in ieder geval niet voor niets.
Ik heb een analoge camera en laat m’n rolletjes altijd bij Kruidvat ontwikkelen (want dan krijg je er een gratis CD-rom bij, lekker makkelijk), maar het duurt altijd veel langer dan ze zelf zeggen. Vorig jaar zeiden ze zelfs nog dat het op dinsdag ingeleverd op zaterdag retour was, maar regelmatig zit je er 2/3 weken op te wachten.

3 likes

Maar wat wil hij bereiken door die berichten te delen? Dreigt hij met de berichten naar buiten brengen of staan er dingen in waar hij niet blij van wordt en vraagt hij haar om uitleg oid. Sowieso super aso en rot, niet alleen voor je vriendin maar ook voor jou omdat jij misschien ook privé dingen hebt gedeeld. Ik heb verder geen oplossing, hoop gewoon dat er verder niks ergs gebeurt en dat hij hiermee stopt.

2 likes

Ja, dat laatste. Het is puur om haar te raken, z’n ego is gekrenkt omdat ze me appte hoe ongelukkig ze kon zijn in die relatie. Hij heeft niet gedreigd, en appte vriend nu zelfs met mijn vriend en mij en nog andere vrienden gaan stappen over 2 weken.
In die appgesprekken staan hele intieme details over dingen die mij raken en verdrietig maken. Dingen die niet voor andermans ogen bestemd zijn. Dingen die, omdat ze zo uit context worden gerukt door hem Ă©n niet voor hem bedoeld zijn, ook mijn relatie kunnen schaden.

Haar ex en ik hebben geen contact met elkaar en tbh ben ik bang voor hem geworden. Ik weet niet wat hij weet, welke intenties hij heeft en wat ik ermee moet


Ik heb geen principiĂ«le grens, misschien wat hypocriet, maar het ligt er voor mij ook aan of de humor de controverse waard is zeg maar. Maar er zijn zeker genoeg dingen die mij te ver gaan hoor, ik hou best van Dank Memes bijvoorbeeld maar daar zitten wel dingen tussen waar ik echt niet om kan lachen en veel te ver vind gaan. Vooral als het “grappen” zijn enkel en alleen voor de shockfactor, dat voelt zo 14 jarige Edgelord en dat is absoluut niet mijn ding. De intentie van een grap moet altijd humor zijn, geen wedstrijdje “hoe ver kunnen we gaan”.

4 likes

Ik heb een ex die iets vergelijkbaars deed. Zoals @Evi-lena zegt, het is stalken. Ik heb nog altijd spijt dat ik er indertijd geen melding van heb gemaakt bij de politie (maar dat durfde ik niet want bij mij dreigde hij inderdaad privézaken op straat te gooien en ik was bang).

1 like