Wat je even kwijt wil #16

Hoe lang geleden is dat? Voor zover ik weet handelt Monki dingen altijd wel netjes af dus zou er niet direct vanuit gaan dat je je geld kwijt bent! Kan je de klantenservice niet bellen?

1 like

Mijn thesis is ingeleverd :tada::tada: 35 pagina’s vol plezier, inclusief maar liefst 12 pagina’s aan referenties

46 likes

Ik heb gisteren de order al geplaatst. Ik heb al vaker gezeik gehad met Monki en dit was juist de eerste keer dat ik weer een poging waagde om via hun webshop iets te bestellen :frowning: Ik zit nu op mijn werk en kan niet bellen, maar ik heb ze gisteren al gemaild en nu net via twitter nog een poging gedaan.

Hopelijk komt het nog goed.

Heb ik ook een keer gehad gewoon even bellen en dan krijg je je geld terug.

1 like

Als ik vanmiddag niets hoor ga ik vanavond bellen! Hopelijk kan het nog gefixt worden want 250 euro is aardig wat geld. Vind het alleen wat lastig omdat ik dus ook geen order nummer heb ofzo. Dus ik hoop dat ze met mijn iDeal betaling alleen ook al genoeg kunnen.

Waar over?

Ja bij mij hadden ze gewoon genoeg aan iDeal en was het binnen een paar dagen terug op mijn rekening. Ik zou mij als ik jou was geen zorgen maken hoor, het gebeurd wel vaker bij mensen.

1 like

Ah duurt wel lang dan ja, misschien dat ze storing oid hebben? Als je vanavond nog niks hebt zou ik inderdaad even bellen. Maar je hebt bewijs dat het geld is afgeschreven dus ze kunnen dat echt niet zomaar houden zonder iets te leveren, zou me daar niet al te druk om proberen te maken!

1 like

Ik weet niet van wat voor een soort geuren jij/je vriend houdt, maar deze vind ik lekker:

Zadig & Voltaire just rock
Zadig & Voltaire this is him
Hugo Boss Orange
Hugo Boss the scent
Giorgio Armani stronger with you
Abercrombie & fitch first instinct

1 like

Spice bomb van victor en rolf .

2 likes

DecentEvenAmmonite-size_restricted

Mogen bij mij ook altijd wel aankloppen hoor :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Zojuist codeine tabletjes opgehaald bij de apotheek. Hoop zoooo dat dat wat doet en ik gewoon kan slapen ipv losse uurtjes. Ik wil vrijdag werken en zo blijf ik een vaatdoek :weary:

1 like

Bedankt allemaal voor jullie advies om te bellen! Ik heb het gedaan en ze zei dat ze inmiddels weer onderweg was. Zit nu weer achter mn bureau haha.

3 likes

Werkt als een tiet! Slapen dat je doet op die dingen. Bijna beter dan slaappilletjes haha

1 like

@Ohappyday komt vast goed! Ik slaap er ook heerlijk mee

Heb net hardloopschoenen gekocht ben echt trots op mezelf!!

2 likes

Ik wilde eigenlijk van alles gaan doen vandaag maar ik ben morgennook nog vrij. Dus heb alles verschoven naar morgen en lig weer in bed :joy::tada:

3 likes

Ah bah ik lag de gehele feestdagentijd al op bed met griep en ik begin nu weer te snotteren en heb alweer last van keelpijn. Heb vanochtend extra fruit gekocht en ga vanavond maar een flinke salade eten maar ja, dat helpt nu niet meer natuurlijk :joy:. Beetje mosterd na de maaltijd.

wajo ik heb net iets ontdekt, echt de toekomst dit hoor! Moest iets per post versturen maar had dus geen postzegels in huis. Je kan dus tegenwoordig een code kopen online bij post nl en die dan op je envelop schrijven en dan kan je hem zo in de brievenbus doen. Echt een uitkomst! Moest anders weer eerst naar de winkel van die zegels halen terwijl ik die nooit gebruik verder.

12 likes

@lightbox @Tapir nu al zin in dan! Ben benieuwd :wink:

Aw ik hielp net een jongen met inchecken, hij had een geprint kaartje dus dan moet je bij een poortje met een scherm maar hij wist dat niet (hij was niet Nederlands). En hij liep achter me aan en vroeg waar de trein naar Den Haag ging maar ik wist het niet want ik kom hier nooit dus kon m niet helpen en mn trein ging bijna dus had geen tijd om het voor hem op te zoeken. Vind dat altijd zo sneu, hopelijk helpt iemand anders hem.

Mn sollicitatiegesprek ging wel goed, was een fijn en ontspannen gesprek! Alleen moest een persoonlijkheidstest maken en ik weet niet of dat aansluit bij wat ze zoeken… Ik hoor vrijdag iets. Nu weer 2 uur terugreizen maar ik ga nog ff shoppen in Utrecht want why not.

20 likes