Wat je even kwijt wil #16

Rob Geus is ontslagen bij SBS

2 likes

omg hoop dat dit wel goed gaat dan, moest namelijk spullen opsturen naar een lab en dat kan alleen op maandag en dinsdag en het spul is ook maar een paar dagen houdbaar :frowning:

Samenvatting

moest ontlasting inleveren in van die buisjes :poop:

4 likes

Maar het smaakt echt helemaal niet naar kokos. En je kan het inderdaad vervangen voor andere olie.

ik heb er nog nooit problemen mee gehad! zo heb ik ook het roodborstje van @Tom_Riddle opgestuurd gekregen. ideaal want ik betaalde zo de postzegel.

1 like

Ik heb een keer eerder de fout gemaakt door kokosolie in een cake te gooien en ik kon hem gewoon echt niet m’n strot in krijgen :sweat_smile: :nauseated_face:

Maar misschien ga ik hem wel gewoon met zonnebloemolie maken. Eens checken of dat gewoon 1:1 te vervangen is.

Ik heb net m’n suède schoenen schoongemaakt met micellair water en ze zijn zowaar echt schoon geworden. Internethack succesvol uitgevoerd :+1:t3:

17 likes

M’n puppy is een beetje ziek, maar ik moet zo werken.
Ik kan echt niet afzeggen omdat m’n hond zich niet lekker voelt… toch? :joy:

2 likes

Ik moet iets van €1000 betalen aan de belastingdienst, gemeente en shit. Baal echt zo erg, doei spaargeld

Als je instapt op Amsterdam centraal richting Den Helder mag je op mijn plek zitten, ik heb een stoel voor je

7 likes

Ik heb je al eerder zoiets zien posten, vind het zo naar voor je en lijkt me zo’n onveilig gevoel geven :frown:

Zelfs een heel sport-subforum :wink:

1 like

Haha dacht ook dat er een topic was dat zoiets heette als ‘algemeen sporttopic’ maar in de categorie sport zie ik dat er niet tussen staan?

1 like

Met een suèdeborsteltje of met iets anders?

Hallo, ik ben Dante en geestelijk ben ik nog steeds 12. Bewijsstuk A is het volgende gesprek op mijn werk:
Klant: “Weet je wat een ‘pentest’ is?”
Ik: “Nee, wat is dat?”
Klant: “De afkorting staat voor penetratietest, en…”
Ik: * hoor de rest van het verhaal niet meer door mijn eigen onbedaarlijke gegiechel *

31 likes

Ja of wat op gaat aan boodschappen :woman_facepalming:t3:

1 like

Ik had een stress dag en had daarna een borrel. Resultaat is een iets te jolige Quinoa die net d’r moeder heeft geappt met de vraag of ze trots is op de sociale skills van dr dochter :thumbsup:

13 likes

haha ja ik vond het ook zo’n uitvinding @Musa maar wantrouw die methode sindsdien echt :stuck_out_tongue:

1 like

Waarom dan?

Hij is een uurtje alleen ja, maar hij is gewoon hangerig, suf en een beetje aan de gekke poepjes. Eigenlijk niks ernstigs, maar als het om je kindje gaat is het natuurlijk super erg :speak_no_evil:.
Ben toch maar gewoon gaan werken haha.

1 like

Het is erger kan

1 like