Rob Geus is ontslagen bij SBS
omg hoop dat dit wel goed gaat dan, moest namelijk spullen opsturen naar een lab en dat kan alleen op maandag en dinsdag en het spul is ook maar een paar dagen houdbaar
Samenvatting
moest ontlasting inleveren in van die buisjes
Maar het smaakt echt helemaal niet naar kokos. En je kan het inderdaad vervangen voor andere olie.
ik heb er nog nooit problemen mee gehad! zo heb ik ook het roodborstje van @Tom_Riddle opgestuurd gekregen. ideaal want ik betaalde zo de postzegel.
Ik heb een keer eerder de fout gemaakt door kokosolie in een cake te gooien en ik kon hem gewoon echt niet mân strot in krijgen
Maar misschien ga ik hem wel gewoon met zonnebloemolie maken. Eens checken of dat gewoon 1:1 te vervangen is.
Ik heb net mân suède schoenen schoongemaakt met micellair water en ze zijn zowaar echt schoon geworden. Internethack succesvol uitgevoerd
Mân puppy is een beetje ziek, maar ik moet zo werken.
Ik kan echt niet afzeggen omdat mân hond zich niet lekker voelt⌠toch?
Ik moet iets van âŹ1000 betalen aan de belastingdienst, gemeente en shit. Baal echt zo erg, doei spaargeld
Als je instapt op Amsterdam centraal richting Den Helder mag je op mijn plek zitten, ik heb een stoel voor je
Ik heb je al eerder zoiets zien posten, vind het zo naar voor je en lijkt me zoân onveilig gevoel geven
Zelfs een heel sport-subforum
Haha dacht ook dat er een topic was dat zoiets heette als âalgemeen sporttopicâ maar in de categorie sport zie ik dat er niet tussen staan?
Met een suèdeborsteltje of met iets anders?
Hallo, ik ben Dante en geestelijk ben ik nog steeds 12. Bewijsstuk A is het volgende gesprek op mijn werk:
Klant: âWeet je wat een âpentestâ is?â
Ik: âNee, wat is dat?â
Klant: âDe afkorting staat voor penetratietest, enâŚâ
Ik: * hoor de rest van het verhaal niet meer door mijn eigen onbedaarlijke gegiechel *
Ja of wat op gaat aan boodschappen
Ik had een stress dag en had daarna een borrel. Resultaat is een iets te jolige Quinoa die net dâr moeder heeft geappt met de vraag of ze trots is op de sociale skills van dr dochter
Waarom dan?
Hij is een uurtje alleen ja, maar hij is gewoon hangerig, suf en een beetje aan de gekke poepjes. Eigenlijk niks ernstigs, maar als het om je kindje gaat is het natuurlijk super erg .
Ben toch maar gewoon gaan werken haha.
Het is erger kan