Wat je even kwijt wil #16

Ik vond het al zo koud in huis… Had ik de verwarming nog niet hoger gezet na vannacht. Slim slim. :laughing:

Wat je leuk lijkt aan die functie, waarom je er goed in zou zijn etc

Yess, mag de 25e beginnen bij mijn nieuwe baan. Had vanmorgen arbeidsvoorwaardengesprek en is allemaal goed gegaan en heb er echt zin in! Was wel super gespannen want had kut geslapen en voelde me niet lekker door ongesteldheid, maar ben niet in paniek geraakt.

Oh, en ik kom er net achter dat ik mijn onderbroek binnenstebuiten aan heb. Kan ik 'm morgen nog een keer aan.

Oké grapje.

56 likes

Ik wil met Koningsdag naar Amsterdam, waarom heb ik geen vrienden die dat leuk vinden??

Het is nog geen vier uur en ik moet al een lamp aan? Wat een grijze rotdag. Gelukkig heb ik citroen maanzaadcake in de oven.

7 likes

Een nieuw systeem op kantoor, overal zitten nog bugs in. Ja werkt natuurlijk fantastisch.

Wel goed voor de samenhorigheid, samen klagen.

1 like

Dat klinkt super lekker! Heb je een recept?

Ik heb uiteindelijk deze gemaakt:

https://www.ilovevegan.com/vegan-lemon-poppy-seed-cake/

Heb er wel veel meer citroensap en rasp in gedaan, vond het niet citroenerig genoeg.

@Saturnus heeft ook een recept gedeeld in het vegan topic. Die heb ik niet gemaakt omdat ik geen maizena had maar afgezien daarvan lijken ze eigenlijk wel hetzelfde? Alleen moest mijne er maar ongeveer 35 minuten in.

2 likes

Ik vind het zo balen dat ik kokos gewoon echt niet te eten vind, daardoor durf ik dit soort recepten niet te maken terwijl het me echt heel lekker lijkt.

(begrijp trouwens dat je het hier misschien wel kan veranderen voor een andere olie, maar ik heb het sowieso met alles kokos en vind dat zo jammer)

1 like

Rob Geus is ontslagen bij SBS

2 likes

omg hoop dat dit wel goed gaat dan, moest namelijk spullen opsturen naar een lab en dat kan alleen op maandag en dinsdag en het spul is ook maar een paar dagen houdbaar :frowning:

Samenvatting

moest ontlasting inleveren in van die buisjes :poop:

4 likes

Maar het smaakt echt helemaal niet naar kokos. En je kan het inderdaad vervangen voor andere olie.

ik heb er nog nooit problemen mee gehad! zo heb ik ook het roodborstje van @Tom_Riddle opgestuurd gekregen. ideaal want ik betaalde zo de postzegel.

1 like

Ik heb een keer eerder de fout gemaakt door kokosolie in een cake te gooien en ik kon hem gewoon echt niet m’n strot in krijgen :sweat_smile: :nauseated_face:

Maar misschien ga ik hem wel gewoon met zonnebloemolie maken. Eens checken of dat gewoon 1:1 te vervangen is.

Ik heb net m’n suède schoenen schoongemaakt met micellair water en ze zijn zowaar echt schoon geworden. Internethack succesvol uitgevoerd :+1:t3:

17 likes

M’n puppy is een beetje ziek, maar ik moet zo werken.
Ik kan echt niet afzeggen omdat m’n hond zich niet lekker voelt… toch? :joy:

2 likes

Ik moet iets van €1000 betalen aan de belastingdienst, gemeente en shit. Baal echt zo erg, doei spaargeld

Ik moet staan in een drukke trein en het is warm en ik ben bang dat ik ga flauwvallen (voel me nu prima hoor, maar dat is best vaak gebeurd in deze situatie). Hopelijk kan ik snel zitten.

Als je instapt op Amsterdam centraal richting Den Helder mag je op mijn plek zitten, ik heb een stoel voor je

7 likes

Haha ik ga de andere kant op!

1 like