Wat je even kwijt wil #16

Altijd beter dan op de bank liggen. Dus goed bezig!

1 like

Whaha, dankje! Nu stage afgelopen is probeer ik wat ā€˜actiever’ te worden. Heb nu geen excuses meer.

Dr was net een verwend kind in de winkel en zn moeder was er geloof ik trots op en ze ging er constant op in.
Het universum was me echt aan het testen.

3 likes

Ooh hahaha nee was niet bij George helaas want dan had een collega allang dat kind opgevoed haha.

Oke ik heb een vraag en jullie hoeven niet uit medelijden te stemmen
Ik wil eigenlijk gaan sporten vanavond om 20:00 maar ik heb nog spierpijn in mijn benen van de les dinsdag. Vanavond is ā€˜body attack’. Is sporten nu slim? Ik kan het trouwens niet morgen inhalen.

• Ja, kan gewoon
  • Nee, ga maar een stuk fietsen

0 stemmers

Sorry haha

1 like

Wat??

1 like

Zou diegene die dit gedaan heeft dan gezien hebben dat er mensen uit die auto kwamen met heel veel koffers, of zou die gewoon hebben gedacht vreemde auto; ik steek de banden lek.

Ja daarom vroeg ik het mij ook af stel nou dat het een auto van een logee was van iemand in de straat. Vind het sowieso bizar om te doen hoor ook als het een auto is van iemand die op vakantie is.

doe gewoon die van bose bestellen, klaar

3 likes

Ik heb nooit begrepen hoe je iemand die je niet kent intens zou kunnen haten tot de man voor mij in een overvolle frituur rustig zijn beurt afwachtte om dan z’n gsm te nemen en naar zijn vrouw te bellen om te vragen wat hij moest meebrengen voor haar :skull_and_crossbones:

24 likes

Oh dit! Je WEET toch wat er gaat gebeuren, je WEET welke vraag ze je zo gaan stellen, BEREID JE EVEN VOOR! :face_with_symbols_over_mouth:
Op mijn werk moet je inrijden met je pasje, dat die je bij de eerste poort dan nog niet direct paraat hebt kan ik je vergeven als je recht van de snelweg komt rijden, maar vervolgens moet je 100 meter verder opnieuw je pasje voor een apparaat houden, en de hoeveelheid mensen die dan bij die tweede slagboom weer helemaal opnieuw z’n tas op de kop moet zetten en z’n raam open moet draaien is ongelooflijk, JE WEET WAT ER KOMT, JE KOMT HIER ELKE DAG :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:
Enorme frustraties, sorry

24 likes

Eens! Vind dat ook zo kut altijd. Mijn favoriete onderbroeken zijn 10 euro per stuk?!?! Wel 2+1 gratis altijd maar dan betaal je nog steeds 20 euro voor 3 onderbroeken. Ik heb er nu een paar en ik wissel ze af met ā€˜goedkope’ HEMA onderbroeken, per dag bepaal ik of ik het mezelf gun om een extra fijne onderbroek aan te hebben of dat ik het met minder moet doen :sob:

1 like

doe gewoon die van sony bestellen, klaar.

3 likes

Ik vind dat echt heel erg goedkoop. Wat zou je wel een goede prijs vinden dan?

Gefeliciteerd!! :cheer:

1 like

@grace precies dat ja, zeker in groepsverband

@Eddie normaal ben ik niet zo goed in on the spot comebacks maar deze was wel goed ja

1 like

Action! Ik kocht daar laatst een setje strings van 3 verschillende kleuren voor €3!

1 like

Nooit vrijwillig naar de primark gaan, de primark is de hel op aarde.

3 likes

Congrats! :grin:

1 like