Wat je even kwijt wil #16

lief van je!
eigenlijk nog steeds niet goed… hij ligt nog in het ziekenhuis ::disappointed:

Ja dit is enorm herkenbaar! Ik kan ook heel erg het hoogste woord voeren en dan me dan achteraf een beetje rot voelen, alsof ik heel erg aandachtstrekkerig bezig was. Krijg dit ook totaal niet terug van anderen (vraag het wel eens) en ben niet heel onzeker verder maar soms voel ik me alsof ik me overschreeuw ofzo. Terwijl ik me op het moment zelf helemaal niet zo voel. Lastig soms!

2 likes

Ja, ik heb dit zo vaak in sociale situaties. Op het moment zelf vind ik het kei gezellig en naderhand vraag ik me altijd af of ik niet gewoon ‘‘normaal’’ had kunnen doen. Super irritant, maar iig fijn dat ik niet de enige ben!

4 likes

Ja slapen gaat prima eigenlijk, lang leve wiet. En ja in principe wel, maandag komt die man nog een keer langs voor de laatste dingetjes. Vandaag is best een rustig dagje. Ik ga ook niet naar mijn moeder vandaag (haar vriend ook niet en er komt al allemaal andere familie daar) en ik merk dat ik het vandaag wel beetje een plekje kan geven even. Ik ben ook steeds meer dat ik mij besef dat dit misschien sowieso gewoon het beste is helaas… Ze kwakkelde al jaren met haar gezondheid en het was gewoon wachten tot er iets ernstigs ging gebeuren, dat zeggen meer mensen. Ze heeft nu rust en niet meer steeds zorgen en pijn. Ze wist zelf ook dat ze geen 80 ging worden.

De dagen dat ik haar echt hard ga missen moeten nog komen. Kerst, verjaardag etc.

1 like

Ja vind ik ook fijn om te lezen! Iig probeer ik het altijd zsm los te laten en te focusen op hoe ik me voelde op het moment zelf. En enigszins te vertrouwen op mn sociale vaardigheden :joy:

Edit: Ja precies dat dus @grace ! Ik heb het zelfs wel eens bij mn schoonouders (rustige mensen) en dan heb ik er weer een paar glazen wijn in en dan denk ik achteraf wel eens ehhhmm was dit een beetje té?

1 like

Ja ik herken dit helaas! Ik had dit gisteren nog op m’n werk, dat ik naderhand dacht ‘ok had je niet gewoon even wat minder kunnen praten/dat allemaal niet kunnen zeggen’. Ik was er laatst zelfs heilig van overtuigd dat mijn vrienden me irritant vonden omdat ik te aanwezig was een avond, maar dat slaat sowieso nergens op.
Wel een irritant gevoel ja. Ik ben ook meestal niet zo super aanwezig bij mensen die ik niet goed ken (maar wel bij vrienden/familie), dus misschien dat het jezelf dan meer opvalt als je dan opeens op werk wel zo doet? Geen idee of dat voor jou ook geldt hoor

2 likes

Dom is het niet, maar - stel je valt te veel af, of net bij je armen niet, of net te veel bij je buik waardoor het daar gaat lubberen… Als het niet past dan past het niet, en je weet niet of het in de toekomst wel gaat passen.

1 like

Ik heb dus besloten dat ik idd maar gewoon mijn fiets laat opknappen. Ik kan hem maandag heen brengen. Daar heb ik wel zin in. Ik mis mijn fiets nu al na 1 dag en ik heb dan eindelijk ook goede verlichting. Ben ook benieuwd hoe hij eruit ziet na die tijd, hij ziet er dan vast weer als nieuw uit. :heart:

14 likes

Hahaha, hoe word je uit een boekenclub gezet?

4 likes

Ik heb maandagavond tentamen en heb nu dus nog 4 volle dagen om te leren (spoiler: heb hele blok niks gedaan) maar ik ben nu al trots op mezelf omdat ik gisteren al begonnen ben :joy:

Deze is hier al besproken en de recensies zijn heel slecht.

@InEuropa @grace @Woodkid @Santeria

Even aan iedereen die op mijn bericht reageerde:

Ik had niet verwacht dat zoveel mensen dit ook hebben! Ik dacht dat ik gewoon raar ben haha.

5 likes

Haha ja alsof iemand het écht boeit! En ik vind mezelf supergezellig! Maar tegelijkertijd zie ik ook wel eens mensen op een feestje die ik vet irritant vind, maar die hebben dat dan ook niet door. Dus dan denk ik ook :scream: wat als ik zoals zij ben met ook zo’n bord voor mn kop!

1 like

Haha ja true. Dus @Santeria (mocht het helpen ik heb nog nooooit over iemand gedacht ‘wat danst die stom’, juist leuk!) @Woodkid @Jeccat dat zijn wij dus allemaal vast ook!

3 likes

Ik word echt moe van mezelf. Ik ben zo vreselijk lui, heb nooit ergens zin in. Bijvoorbeeld naar mijn paard gaan, of sporten of het huishouden. Ik ben altijd 3 uur aan het nadenken dat ik datgene moet gaan doen en dat ik geen zin heb, regelmatig doe ik het ook gewoon niet. Ik vind het zo vervelend, vooral met mijn paard, heb de laatste tijd nooit zin om erheen te gaan, maar als ik er eenmaal ben vind ik het wel heel leuk en ben ik blij dat ik er ben, maar toch moet ik mezelf er iedere dag naartoe slepen…

Oh nee hahaha waarom ben je eruit gezet? Wel sip dat je niet meer leest, komt dat doordat je echt peers nodig hebt?

1 like

Sip! Ik heb voor mezelf een doel gesteld van 50 boeken per jaar, dat vind ik wel echt goed werken! En mn netflix abonnement opgezegd, meer omdat we t aanbod niet boeiend meer vonden maar dan ga je ook sneller een avondje lezen.

1 like

Wow! Inderdaad veel ja. Ik ga eens kijken maar de links die ik geplaatst heb.

Edit: oh wow ja. Ik heb er eentje waar ook 700x op geklikt is. Bijna eng dat zo veel mensen dat lezen :joy:. Ik heb altijd het gevoel dat we hier met max. 200 zijn. Maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.

2 likes

Mijne staat ook op volpension, dus ik ga er al niet iedere dag heen, maar dan nog heb ik in de winter bijna nooit zin om te gaan. Moet mezelf gewoon even een schop onder mijn kont geven :sweat_smile:.

Drie dagen achter elkaar een half uurtje gesport. Het is niet veel, maar ben wel trots :sunglasses:

13 likes