Ik vertrek over een half uurtje op wintersport joehoeeee. Ben al helemaal klaar en heb niks meer te doen, zou nog even kunnen stofzuigen/beetje opruimen ofzo maar daar heb ik geen zin in.
Veel plezier!
Jaaa etermis! En dan kun je nog kiezen tussen een bepaald nr toch? Had jij dat ook?
Opzich vind ik het met verdovende creme bijna pijnloos dus iets meer pijn kan ik wel aan dan denk ik
Ja jammer is dat he⦠dan is t toch minder chill om te doen vind ik altijd
Ik kon niet kiezen, ik vertelde wat voor effect ik wilde, denk dat zij heeft gekozen Zo strijder, ik heb 1 keer de crĆØme gehad, voelde alles nog. Neem nu altijd de tandartsverdoving.
Ik lees hele tijd over āGeorgeā maar ik had niet gedacht dat het in de context was van je werkplek (wat nu een koffiezaak blijkt te zijn). Zoveel vraagtekens (ook omdat @ladygodiva ook wel eens over George post, is dat dan dezelfde?)
Hahaha ik bedoel George clooney en dan de koffie waar hij reclame voor maakt. In die winkel werk ik.
@ladygodiva haar kat heet George haha.
Ze heeft toch nog steeds geminimaliseerd? Het is toch niet omdat jij een broek koopt dat die weer in haar kast belandt? Of delen jullie je garderobe?
Mysteries opgelost
United wardrobe?
Etsy misschien?
Ik ben zo verschrikkelijk moe. Eigenlijk kan ik nu al wel slapen
Ik heb een NPO start account gemaakt. Voornamelijk om bed and breakfast en andere omroep MAX dingen te kijken en ik heb er nu al zoān plezier van. Een stel die in een Rotterdamse B&B zit en chagrijnig worden dat ze slofjes aanmoeten. En de vrouw is uit principe tegen betaald parkeren in centrum Rotterdam
Wat een deprimerende dag
Ik zit echt vol stress sinds het versturen gisterochtend en geen reactie Die volgt denk ik maandag maar man wat een kutweekend ga ik nu tegemoet. Kan het niet van me afzetten bleg.
Jeej vandaag mijn propedeuse gehaald
@ellegirltalk, ik weet niet waar je mail over gaat maar ik leef met je mee. Ik had vandaag een sollicitatiegesprek en ik wil zo graag weer aan de slag. Maar ik hoor pas volgende week wat. Nu inderdaad van me afzetten dit weekend en mijn verwachtingen en hoop laag zien te houdenš„
Zie het andersom: Misschien wel je laatste totaal vrije weekend in een tijdje. Je hebt nu even heel veel tijd, wat wil je ermee doen?
Hahaha ik heb veel te veel tijd. Muren komen op me af en mijn gedachten draaien overuren
Maar lief meegedacht
En mān vriend wil niet afspreken vanavond en ik voel me afgewezen. Probeer wel uit die modus te komen en er realistische gedachten tegenover te zetten, maar damn is lastig