Wat je even kwijt wil #16

Sorry haha

1 like

Wat??

1 like

Ik heb wel vaker verteld dat ik vlakbij een vliegveld woon en dat hier regelmatig vakantiegangers in de wijk parkeren tijdens hun vakantie en dat hun auto dan vernield wordt.
Het was nu al een paar maanden niet meer gebeurd terwijl er wel auto’s van ze stonden. Maar nu is het toch weer raak, 4 lekke banden. De auto staat er pas sinds gisteren.
Ik vind het echt heel vervelend. Telkens staat die auto precies voor mijn huis, en ik ben echt bang dat iemand een keer kwaad verhaal komt halen. Maar omdat ‘mijn’ plek nu bezet is moet ik mijn auto ergens anders zetten waardoor niemand meer op zijn vaste plek staat en blijkbaar vindt iemand dat heel erg.
Ik heb ook geen idee wie het doet, ik denk echt mijn directe buren niet.
Maar wordt dus weer een spannende zomer als het nu al weer begint. :slightly_frowning_face:

Zou diegene die dit gedaan heeft dan gezien hebben dat er mensen uit die auto kwamen met heel veel koffers, of zou die gewoon hebben gedacht vreemde auto; ik steek de banden lek.

zag het al idd

Ja geen idee! Ik denk het eerste, omdat de vorige auto’s een tijdje wel gespaard werden.

Maar het is toch van de zotte dat als ik een logee heb, ik me genoodzaakt voel een briefje op diegenes auto te doen, met de mededeling dat die auto van mijn visite is?!
En als ik een keer een nieuwe auto heb moet ik dan de hele straat even langs om te zeggen dat het mijn auto is, dus aub niet vernielen?!
Ik begin er echt steeds pissiger van te worden joh. :confused:

Ja daarom vroeg ik het mij ook af stel nou dat het een auto van een logee was van iemand in de straat. Vind het sowieso bizar om te doen hoor ook als het een auto is van iemand die op vakantie is.

Ja ik denk dat het sowieso iemand is die alles in de gaten houdt en precies weet welke auto van wie is en waar ‘hoort’ te staan. Beetje een naar idee. Er wonen ook voornamelijk jonge stellen in de straat, van een zuur oud mannetje met tijd teveel zou ik het misschien nog verwachten.

doe gewoon die van bose bestellen, klaar

3 likes

Ik heb nooit begrepen hoe je iemand die je niet kent intens zou kunnen haten tot de man voor mij in een overvolle frituur rustig zijn beurt afwachtte om dan z’n gsm te nemen en naar zijn vrouw te bellen om te vragen wat hij moest meebrengen voor haar :skull_and_crossbones:

24 likes

Oh dit! Je WEET toch wat er gaat gebeuren, je WEET welke vraag ze je zo gaan stellen, BEREID JE EVEN VOOR! :face_with_symbols_over_mouth:
Op mijn werk moet je inrijden met je pasje, dat die je bij de eerste poort dan nog niet direct paraat hebt kan ik je vergeven als je recht van de snelweg komt rijden, maar vervolgens moet je 100 meter verder opnieuw je pasje voor een apparaat houden, en de hoeveelheid mensen die dan bij die tweede slagboom weer helemaal opnieuw z’n tas op de kop moet zetten en z’n raam open moet draaien is ongelooflijk, JE WEET WAT ER KOMT, JE KOMT HIER ELKE DAG :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:
Enorme frustraties, sorry

24 likes

Eens! Vind dat ook zo kut altijd. Mijn favoriete onderbroeken zijn 10 euro per stuk?!?! Wel 2+1 gratis altijd maar dan betaal je nog steeds 20 euro voor 3 onderbroeken. Ik heb er nu een paar en ik wissel ze af met ‘goedkope’ HEMA onderbroeken, per dag bepaal ik of ik het mezelf gun om een extra fijne onderbroek aan te hebben of dat ik het met minder moet doen :sob:

1 like

doe gewoon die van sony bestellen, klaar.

3 likes

Ik vind dat echt heel erg goedkoop. Wat zou je wel een goede prijs vinden dan?

Gefeliciteerd!! :cheer:

1 like

@grace precies dat ja, zeker in groepsverband

@Eddie normaal ben ik niet zo goed in on the spot comebacks maar deze was wel goed ja

1 like

Action! Ik kocht daar laatst een setje strings van 3 verschillende kleuren voor €3!

1 like

Zie ook: bij de kassa van de supermarkt eerst alles laten scannen zonder het in te pakken, en als het kassameisje zegt hoeveel het kost op je dooie gemak eens naar je portemonnee gaan zoeken. IS HET JE EERSTE KEER IN EEN SUPERMARKT?

21 likes

HAHA dit vind ik heel leuk

Nooit vrijwillig naar de primark gaan, de primark is de hel op aarde.

3 likes