Ik ben jarig vandaag, maar ik heb alles behalve een leuke verjaardag. Ik heb me de hele dag groot kunnen houden en mezelf voorgehouden dat het allemaal prima is en dat ik er een leuke dag van ga maken, totdat mijn ouders onverwachts op de stoep stonden. Dat waardeer ik enorm en was echt blij om ze te zien, maar dat zorgde er wel voor dat ik vanaf dat moment non-stop aan het huilen ben. Ik zal echt blij zijn als deze dag voorbij is.
Oh waren veel stemmen en 100% van “stel je niet aan” ofzo dus vandaar dat ik even excuseerde! Ga je nog?
Wat jammer dat je verjaardag niet leuk is. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar gefeliciteerd en hopelijk kun je nog wel wat van je avond genieten!
Een shirtje is misschien meer stof, maar denk qua proces makkelijker om te produceren. Als je naar een onderbroek kijkt zitten er veel naden, randen, bochtjes, en dingen aan. Plus richting vd stof etc waar je met een shirt minder rekening mee hoeft te houden. Ik weet niet of dat voor fabriekswerk ook geldt, maar als je het handmatig zou maken lijkt een onderbroek me meer werk dan een shirt.
Maar dat is echt wat ik zelf verzin.
Ohhh neee NEEE de tweede optie wat hij zegt nu is Valentino. Wij gaan helemaal stuk. Echt vreselijk. Wat heb ik hem aangedaan om mij zulke namen te geven.
Je kan ook de sale in de gaten houden en ze dan kopen? Of bij de Zeeman of Hema ofzo zijn ze vast ook een stuk goedkoper? Ik heb zelf vorig jaar toevallig een setje van 5 basic zwarte hipsters voor 5-6 euro bij de Lidl gekocht en die vind ik nog steeds superfijn Al was dat met zo’n non-food actie en hebben ze ze daar niet standaard in het assortiment natuurlijk. Liep er ook met toeval tegenaan in de winkel maar dacht proberen waard voor dat geld. Maar wil ermee zeggen in ieder geval dat je ze vast goedkoper kunt vinden.
Soms lees ik een oude post hier en dan lach ik erom en dan zie ik dat het Mn eigen post is
Ach als je jezelf niet grappig vind, wie dan wel?
Superknap dat je zo snel al een gesprek hebt geregeld, en achter de rug hebt.
Lief van je
Gefeliciteerd! Wat fijn!
Ik ging vandaag naar de apotheek voor de pil. Kreeg ik maar 3 strips mee omdat er weer een tekort dreigt te komen. Hopelijk kan ik over 3 maanden weer wat halen
Oh ik kreeg laatst gewoon voor een half jaar mee. Heb sowieso niks gemerkt van dat tekort, misschien heeft mijn apotheek een speciaal voorraadje ofzo. Maar zou wel oprecht stom zijn als er weer een tekort komt.
Ik heb dat ook haha, films kijk ik echt voornamelijk voor de gezelligheid. Alleen films kijken vind ik echt niet boeiend. Praat er dus ook altijd doorheen
Ik krijg dit ZO vaak van leerlingen en soms zelfs collega’s. Ben echt advocate voor groen en milieubewust en spreek lln aan op filet americain en mango’s eten in de winter en op de scooter komen en zo nog 1000 dingen. En als ze me dan een tosti met ham en kaas zien eten hoor ik vaak ehh mevrouw dat is niet vegan hoor. En dan denk ik eh nee weet ik, ik zeg ook nooit dat ik vegan ben? Stop met je obsessie mij iets ‘verkeerds’ te zien doen en ga zelf eens een keer fietsen of een dag vegetarisch eten of een keer biologische appels eten van de boer om de hoek ipv je avocado’s en je biefstuk.
Maar als je anderen aanspreekt op hun (milieu-onbewuste) gedrag kun je dat toch ook terug verwachten…?
Als je bijvoorbeeld vegan bent, maar dit niet elke dag verkondigd en ook niet mensen wijst op hun vlees en zuivelconsumptie, maar dan wel van anderen opmerkingen krijgt als je iets doet wat slecht voor het milieu is snap ik dat het heel vervelend is, en dan vind ik het irritant van deze personen. Maar je zegt nu zelf dat je leerlingen vaak op milieu-onbewust gedrag aanspreekt.
Jaaa ik ben net terug van body attack en het was fijn! Had in het begin wel veel pijn maar toen ik opgewarmd was was dat weg. Woensdag ga ik dansen!
Ik vind films kijken alleen ook nooit zo leuk omdat ik het snel afzet en wat anders ga doen, in gezelschap word ik juist gedwongen om wel door te kijken. Als jij een film kijkt voor de gezelligheid, waarom staat die film dan überhaupt aan? Kletsen zonder film lijkt me dan een beter idee toch haha.
Incl met seks kamer?
Ik vind het wel fijner en minder broeierig dan gewoon maandverband. Maar het blijft maandverband.