Wat je even kwijt wil #16

Ik heb je al eerder zoiets zien posten, vind het zo naar voor je en lijkt me zo’n onveilig gevoel geven :frown:

Zelfs een heel sport-subforum :wink:

1 like

Haha dacht ook dat er een topic was dat zoiets heette als ‘algemeen sporttopic’ maar in de categorie sport zie ik dat er niet tussen staan?

1 like

Met een suèdeborsteltje of met iets anders?

Hallo, ik ben Dante en geestelijk ben ik nog steeds 12. Bewijsstuk A is het volgende gesprek op mijn werk:
Klant: “Weet je wat een ‘pentest’ is?”
Ik: “Nee, wat is dat?”
Klant: “De afkorting staat voor penetratietest, en…”
Ik: * hoor de rest van het verhaal niet meer door mijn eigen onbedaarlijke gegiechel *

31 likes

Ja of wat op gaat aan boodschappen :woman_facepalming:t3:

1 like

Ik had een stress dag en had daarna een borrel. Resultaat is een iets te jolige Quinoa die net d’r moeder heeft geappt met de vraag of ze trots is op de sociale skills van dr dochter :thumbsup:

13 likes

haha ja ik vond het ook zo’n uitvinding @Musa maar wantrouw die methode sindsdien echt :stuck_out_tongue:

1 like

Waarom dan?

Hij is een uurtje alleen ja, maar hij is gewoon hangerig, suf en een beetje aan de gekke poepjes. Eigenlijk niks ernstigs, maar als het om je kindje gaat is het natuurlijk super erg :speak_no_evil:.
Ben toch maar gewoon gaan werken haha.

1 like

Het is erger kan

1 like

‘omdat’ moet ‘want’ zijn en dan klopt ie wel toch? Of heb je per ongeluk ‘kan’ en ‘erger’ omgedraaid?

1 like

Het lijkt wel een te letterlijke Engelse vertaling. (dit weet ik omdat ik het ook weleens in mijn spreektaal doe hahaha)

1 like

Haha jouw gevoel klopt.

1 like

Het klinkt raar omdat het gewoon fout is. Misschien omdat het spontaan over moet komen?

1 like

Ik ben nu net klaar met werken en als alles meezit ben ik rond acht uur thuis. Zal ik dan nog gaan koken of op het station even snel langs de Burger King :thinking:

Burger king, is te laat om nog te koken

2 likes

Mijn huisgenoot en haar vriend staan al een halfuur in de keuken en ik moet naar de wc, maar ik weiger te gaan zolang zij daar bezig zijn

Ohjaa dat is ook nog een optie

Hm er is wel een AH to go. Dat kan inderdaad ook wel. Even iets warms maar gezonds bedenken, want ik heb het te koud voor salade ;p

2 likes