Wat je even kwijt wil #16

Ik ben op weg naar werk, en de hele trein zit/ligt vol met of nog mensen aan de drugs of mensen die hun roes uitslapen midden in het gangpad haha. Gek besef dat jouw dag net begint en die van hun eindigt.

3 likes

Mijn bijna-vriend is een half uur geleden weg gegaan omdat hij moet voetballen. Ik wilde uitslapen en zou dan de deur achter me dichttrekken als ik weg ga. Nu heeft hij dus per ongeluk de deur vanaf buiten op slot gedaan, dus moet ik wachten tot hij thuis is ): zo onhandig.

1 like

Ik wilde een huisfeest organiseren met mijn huisgenoten en we hadden bedacht dat het bring your own booze zou zijn. Maar nu willen ze ineens wel boodschappen gaan doen en zonder mij? Ik vind dat echt raar, straks komen ze met een rekening van 30 eu ofzo… weet ook niet zo goed hoe ik dit moet zeggen, haha

Nou ik snap haar wel hoor, ook als het vanuit haarzelf komt. Je wil het toch, ook al heb je met jezelf afgesproken dat je het niet meer gaat doen. Ik vind dat hier veel te serieus op ingegaan wordt.

16 likes

Ik ook… over 5 min.

2 likes

Als je het op die manier niet fijn vindt zou je misschien kunnen vragen of ze voor het afrekenen even iets kunnen laten weten?

Ik ga vandaag denk ik lekker puzzelen en thee drinken
#oma

2 likes

Ik heb gezegd dat ik mee wilde en dat vonden ze wel goed, dus ik kan het op zn minst een beetje in de gaten houden gelukkig
@anon45507601 ja ze gaan alles halen. Maar je koopt altijd teveel voor dat soort feestjes en ik weet nu al dat de resten niet eerlijk verdeeld gaan worden. Bah, ik zie er gewoon tegenop nu :frowning:

1 like

Laat telegraaf gelijk hebben pleaseeeešŸŒž

23 likes

Ik ging kijken en ehm dat babyhoofd als poort is fucking creepy

Edit: vanbinnen ziet het er wel gaaf uit maar whaa het is echt next level inderdaad :frowning:

En noemt ze haar kindje mama?

Ah en ze hebben gisteren een puppy geadopteerd en die nemen ze nu mee naar een themepark/feestje??? Arm beest

1 like

Ik ben in kopenhagen maar het is zulk rotweer. Het regent echt veel en baal er zo van. Het leukst vind ik om gewoon rond te lopen en te kijken wat we gaan doen. Maar nu plannen we maar allemaal binnenactiviteiten… en de leukste musea hebben we al gehad

Ik vond het wel leuk geinspireerd op Astro world, die ingang. Verder ging ik stuk om alles daarbinnen, omg me droom.

3 likes

Je moet ze niet over je heen laten lopen. En de volgende dag alles op een hoop gooien. En dan vragen gaan we dit nu opeten / drinken, of eerlijk verdelen. En dan maak je er een mini veiling van

Aaah okƩ, die kende ik niet, nu snap ik in ieder geval waar het vandaan komt haha.

Vind het alsnog creepy :no_mouth:

Ik ben net in de sportschool! Nu nog wat gaan doen haha!

1 like

Argh had een velletje tussen m’n wenkbrauwen weggehaald nu heb ik daar een rode schrale plek midden op m’n voorhoofd

Ik mag ook absoluut niet om dezelfde reden dus don’t do it! Er is later weer een moment dat je spijt hebt of het geld voor iets anders had willen gebruiken en de spullen die je aanschaft maken je niet gelukkig :x:

2 likes

Ohh Gucci Bamboo vind ik zo lekker! Wat leuk zo’n abonnement! Heb je veel keus?

1 like

Ik snap dit soort berichten eigenlijk niet.
Het is februari, dus gewoon nog winter. Het is nog nauwelijks koud geweest en de lente komt vanzelf wel weer.

9 likes

Het regent.

2 likes