Volgensmij had mijn bovenbuurman ruzie met iemand en ik vond het jammer dat ik niet kon horen waarover.
OkĂ© dus ik heb eigenlijk nooit last van FOMO, maar ik ben nu dus net naar het buitenland verhuisd, heb hier nog niet echt vrienden of ĂŒberhaupt kennissen hier, en ik zie nu allemaal insta-stories van mensen die in cafĂ©s zitten in Nederland en ik wil oooook
Link, link!! Screenshots? Dit kun je niet voor jezelf houden
Wat is een zwarte kroeg? Ik ken alleen een bruine kroeg en dat komt in mijn hoofd overeen met wat jij zou willen maar dan + gezelschapsspellen.
Maar wel ranzig
Ik werd net door een privénummer gebeld maar ik was te laat met opnemen. Vind het echt super raar op dit tijdstip?
Klinkt goed! Nog gefeliciteerd
Klinkt zooo chill, en nog gefeliciteerd!
Inderdaad. Het gaat er toch om dat je vindt dat je al genoeg boeken hebt? Iemand anders om een boek vragen is dan toch een beetje gek en zo ga je het punt voorbij? @Booklover
Ik heb het alleen dingen doen helemaal ontdekt hoor. Begin dit jaar voor het eerst in mân eentje naar een concert geweest en vorige week voor het eerst een weekend alleen weg. Nu is er volgende week een concert in Amsterdam waar ik heen wil en mân vriend kan niet mee dus ik ga gewoon lekker alleen. Ga niet eens aan mân vrienden vragen of er iemand met me mee wil (niemand van mân vrienden kent het dus dan zouden ze voornamelijk voor mij meegaan)
Ja zo chill! Het was nooit dat ik het niet durfde of iets maar ik had het om de een of andere reden gewoon nooit echt als optie gezien? En nu is die realisatie er van âhey, ik kan ook gewoon in mân eentjeâ en het is zo fijn
Dat is wel een goed idee ja! Ga morgen ook met een groepje onze sport doen als een soort eerbetoon, hopelijk kan ik het daarna beter een plek geven Het weer maakt het alleen nogal lastig maar we vinden er wel wat op!
Alaaf (deze kleur hartjes staan altijd in mijn laatst gebruikte emoticons haha)
Ik zit in een app groep en een vriend die wilde wat doen. Een paar hadden al andere plannen en ik had geen zin om iets te doen, dus ik zei je mag wel hier komen chillen. Dat wilde hij niet want hij wilde perse naar een bar oid.
Uiteindelijk niks meer gehoord, ging ik de film van Winnie the Pooh kijken. Belt die vriend opeens aan maar nu wil ik eigenlijk slapen
Hahha zwarte inrichting en zwarte muren. Gewoon heel donker van binnen
Ah nee ik word wakker met het idee dat het ochtend is⊠dit word een lange nacht
Ik heb sinds (gister)ochtend 18000 stappen gezet en ben echt dood nu
Ik kon ât niet raden!