Wat je even kwijt wil #16

Gisteren had ik een pesthumeur en toen werd ik wel blij als ik dacht aan mijn oppasbaby <3. Hij lag van de week als een baby in mijn armen (ligt hij niet vaak, het is bijna geen baby meer :p) en toen blies ik zachtjes in zijn oor en draaide hij zo langzaam zijn gezicht naar me toe met een onderzoekende blik van ‘wat gebeurde er, wat doe je’. En daarna nog 2x haha. Het was zo schattig <3 Word helemaal blij als ik aan dat moment denk. Daarna ging zijn zus hem kietelen en hij schaterde het echt uit, echt heel luid hahah zo cute.

-Einde zwijmelpost over baby-

21 likes

Kuttieee ik begon een blaasontsteking te ontwikkelen. Please laat ik het nog tegen kunnen houden :cry:

PS. Mijn kat heeft net gepoept en het STINKT.

Sangria uit pak katers zijn mijn minst favoriete katers, het voelt alsof al Mn hersenvocht bestaat uit limonadesiroop die niet aangelengd is met water.

13 likes

O god, mijn date wil niet zeggen welke pizza hij wil en zegt: het maakt mij niet uit, beetje pittig maar geen ananas of olijven.

Nooooo en nu moet ik, degene met extreme keuzestress altijd, kiezen voor hem?! Pfff

1 like

Iets met jalapenos of salami? Geen idee, ik eet het beide niet maar ik moet hier wel aan denken bij ‘pittig’.

1 like

Shout out naar iemand hier op t forum die aangaf gember en citroen in te vriezen voor thee. As we speak, zitten er 2 diepvries zakjes met gember en Citroen in m’n vriezer.

Ik weet niet meer wie het was, maar bedankt. Wat een briljant idee, nooit bij stilgestaan dat dat kon. Met als resultaat dat ik altijd 3/4 weggooide.

9 likes

Hm, geef je hiervoor geen like.

Edit: maaaar geniet van de stilte hahah

1 like

Ristorante Diavola is m’n favoriet voor pittig en knapperig.

1 like

Hahaha thanks he! Ik heb nog zo’n filmpje van mn zusje die dit deed toen ze een jaar of 10 was :joy: meteen maar opgezocht, lachen :sweat_smile:

1 like

Kijk, hier kan ik wat mee. Dank je! :grin:

1 like

Enn hoe reageerde ze?

1 like

Zo herkenbaar. Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen ‘maakt mij niet uit’ of ‘pak maar wat’ of iets… aargh kies gewoon!!

3 likes

Haha volgens mij leef ik soms echt in een bubbel, ik vertelde aan iets van 3 mensen dat ik aan het opruimen ben a la Marie Kondo ben en ze keken me allemaal aan alsof ik van een andere planeet kom, terwijl ik echt dacht dat iedereen dit wel zou kennen :sweat_smile:

5 likes

Beste aankoop van het afgelopen jaar voor mij. Geen moment spijt gehad.

1 like

Beetje huilen hoe Ireen Wust weer wint en hoe emotioneel ze is. :cry:

13 likes

Wat lief :heart:

1 like

“Maar”
Wat zeg jij: zal ik ff op je meubels kwijlen? “Het is maar kwijl van Oprah, je hoeft niet zo te reageren”
:joy:

12 likes

Ik heb soms zo’n zin in een dagje alleen zonder mijn vriend/wie dan ook en de reden daarvoor is alleen maar dat ik dan de gehele dag ongezonde rommel naar binnen kan stoppen zonder oordeel :woman_shrugging:t3:

11 likes

Ik ga morgen mijn haar permanent rood verven, ben benieuwd!

13 likes

Ik hou zo van mijn broertje. Soms besef ik me dat niet genoeg maar hij is de allerliefste.

18 likes