Wat je even kwijt wil #16

haha collectief janken volgens mij

1 like

Ik wil eten bestellen, maar vind het zo zielig om die deliveroo fietsers door de regen te laten fietsen…

Hahaha ik had ooit een klant die kwam met een kapotte telefoon aka waterschade. Nou zijn die meestal in de wc gevallen, dus ik vroeg dat aan de klant. “Nee hoor”, dus ik dat ding helemaal aanraken, vraag hoe het dan gekomen is “Ohja Mn dochter heeft er over heen gekotst”.

Bedankt.

13 likes

Weet iemand waarom dat blauwe ding er staat? Gaat ook niet weg.

2 likes

Dan zijn er nieuwe berichten in de chat. Kun je uitzetten bij je instellingen.

1 like

Worden zij niet betaald per levering? Nog zieliger als ze een avond hebben vrijgehouden om geld te verdienen en niemand bestelt iets uit medelijden…

1 like

Heb hier eigenlijk nooit zo goed over nagedacht, maar heb het even gegoogeld en je hebt gelijk. Dus ga nu bedenken wat ik wil eten :ok_hand:t2:

Ik zoek een huisje via de woningvereniging en ik vind de beschikbare informatie/foto’s van de woning echt heel slecht. Je krijg 1 foto van de buitenkant en dan een technische plattegrond. Op basis daarvan moet je dus besluiten (als je in aanmerking komt voor een bezichtiging) of je naar de bezichtiging gaat. Ik werk 40 uur per week dus moet altijd vrij vragen/regelen voor die bezichtigingen.

En nu hebben ze dus gewoon bij een appartement foto’s gebruikt van een modern nieuwbouw gebouw terwijl het op google maps een crackpand is :rage:

Ik vind dit echt zo niet kunnen

3 likes

Gadverdamme zeg

1 like

Heb echt wat avontuur nodig in mn leven.

3 likes

Ik ben in augustus uit huis gegaan, als laatste kind van het gezin. Nu hebben mijn ouders kortgeleden besloten dat ze het huis gaan verkopen en kleiner gaan wonen. Hele logische keuze, zat eraan te komen, maar het gaat nu wel heel snel ineens. Ze gaan ook naar een andere gemeente. En ik vind het best wel gek dat ik straks niet meer mijn oude thuis-thuis heb, waar ik ben opgegroeid. Vind het goed dat ze dit doen, ben ook blij dat het zo snel gaat, maar op de een of andere manier ben ik ook wel sip dat ik dus eigenlijk ook nooit meer in mijn oude huis ga komen en er andere mensen gaan wonen. Zo raar

4 likes

Ik zie dit nergens. :flushed: ben echt een bejaarde op het web.

kom bij mij langs, avonturen gegarandeerd

1 like

De aanbiedingen in de week van 9 maart!

1 like

Goffer mijn macbook maakt ineens geen verbinding meer met wifi! Vanmiddag nog wel, uurtje gesluimerd en nu na 4x uit-en aanzetten nog steeds niet. Er staat gewoon dat ik wifi heb, op mn telefoon doet ‘ie het wel…

Ben bang dat die nu echt na 8 jaar op is, mehhhhhh. Ik wil netflixen vanavond :cry:

Oh wauw. Ik wist niet eens dat dat er was. Heb je instructies gevolgd en die chat is weg. Dankjewel! Gaat die grote blauwe aandachttrekker ook nog verdwijnen?

Deze Limburgse kan dat prima verdragen ;p vind er niets aan!

Ik heb vannacht een vrijgezellenfeest gehad, heb 3 uur geslapen en heb al mijn taken uitgevoerd! Ik ben trots:sunglasses:

2 likes

Mijn huis is zo mooi schoon en netjes en ik ben zo productief bezig geweest dit weekend. Zo onwijs veel troep weggegooid en nu zijn al mijn kasten en lades zo veel overzichtelijker. Echt heerlijk.

8 likes

Huh raar. Ik heb ook wel eens wat in termijnen terugbetaald en vergat dat ook wel eens, dan kreeg ik gewoon de maand erna twee brieven. Zou ze even bellen morgen, valt vast wel iets te regelen!

1 like

Idem hier!

1 like