Die ene man die nu de host is doet me denken aan
Dit voetbal is me te wild
65+ life crisis
@sunmoonstars even een gerustellend berichtje:
Ik heb dit ook gehad met de belastingdienst. Moest 2000 euro huurtoeslag terugbetalen en had een regeling getroffen maar dus 1 termijn gemist en toen kreeg ik een brief in naam der Koning. Maar had gebeld en de situatie uitgelegd en toen hebben ze de betaalregeling gewoon weer in werking gezet
Komt vast goed!
Ik ben net op kraamvisite geweest bij vrienden. Nouuu het rammelt weer flink hoor. Vooral toen mijn vriend haar vast hield
Nou ik zou er lekker bovenop duiken dadelijk
Ik had ineens in mijn fb-tijdlijn net een bericht van een of andere sportvis-pagina? Een pagina die ik had geliked blijkbaar? Maar huh? Hoe dan? Ik haat vissen.
Heleen van rooije (ofzo) vragen voor een schilder programma omdat ze een naakt model moeten schilderen⦠Ze kan niks anders zeggen dan " De piemel klopt niet"
Ik heb vorige week mijn batterij laten vervangen!
Duurde een uurtje en mn batterij gaat nu weer lang mee.
Ik heb Instagram verwijderd van mān telefoon, omdat ik merkte dat ik er zoveel mee bezig was. Nu wil ik het ook de hele tijd openen, maar het is weg. Heb nu al afkickverschijnselen haha
Winning: als je met in bed gaan liggen je stappen haalt.
ik ook, maar de vraag is: what to do?
Wat lief seal
Ik vergeet dus ALTIJD hoe dit heet en als ik het vergeten ben app ik altijd @Celeone met: Hoe heet dat ook alweer, jeweetwel, lijkt op een Berlijns metrostation. Ik kan het gewoon niet onthouden?
Ik vind het zo nice dat mijn kat zilvervisjes eet. Af en toe zie ik er 1 lopen en als mijn kat hem dan ook ziet dan vreet ze hem op.
Soms wordt zoān pagina verkocht en dan ergens anders voor gebruikt. Zodat ze dus gelijk al flink wat volgers hebben. Ik heb dat ook weleens gehad en volgens mij kon ik toen nog ergens zien hoe het eerst heette maar weet het niet zeker. Het was ook echt totaal iets anders.
Trusten!!
Van tevoren een afspraak gemaakt? Welke store?
Deze dag begint echt KUT. Ik zoek vanochtend mn bh (heb maar 2 die echt lekker zitten, andere zat in witte wasmand) die mn vriend dit weekend zou hebben gewassen, heeft hij hem bij de 60° handdoekenwas gegooid en vervolgens in de droger. Is niet meer goed dus. Dus nu een oncomfortabele bh aan.
Wil ik mān zwarte broek aantrekken, blijkt dat de sausvlek er niet uit is gegaan in de was.
Wil ik mn brood smeren om mee te nemen, kom ik er achter dat ik gister vergeten ben deze uit de vriezer te halen.
Fml. Hopelijk gaat de rest vd dag wat beter