Wat je even kwijt wil #16

Ik ga zo voor het eerst weer naar de academie toe, na meer dan een jaar ziek thuis gezeten te hebben. Ik vind het spannend want ik ken niemand, en het is in een nieuw gebouw dus ik moet ook nog zoeken naar waar het seminar gehouden wordt. Bah ik haat nieuwe dingen doen. Terwijl ik wel heel graag weer wil beginnen.

3 likes

Punt 1 gaat over de concrete resultaten die een ander instituut verwacht. Tot nu toe dus 0,0. Dit drukt een grote stempel op mijn ā€˜projectje’ :persevere:

Maar je hebt gelijk, misschien weer even op een andere manier ernaar kijken. En zonder gêne ideeën indienen (vind ik moeilijk). Ik heb nu steeds te veel ingezoomd in plaats van uitgezoomd geloof ik.

Komt goed. Niemand is slechter geworden van vragen waar je naar toe moet. Mensen hebben geen problemen om je te helpen.

Veel plezier!

1 like

Ik heb hetzelfde gedaan (zonder een nieuw gebouw dan). Het is even een omslag, maar daarna voelt het goed! Gun jezelf een leuke beloning na afloop :blush:

Edit: dit is een reactie op @Vergeetmenietje

2 likes

Je kan het altijd proberen toch? En plan B voor andere minor achter de hand houden voor als het toch niet lukt. Tijdelijk moet nog wel lukken inderdaad denk ik.

Wat rot van je hamster, sterkte :frowning:
Mijn dierenarts vond het zo lief dat wij met onze hamster naar haar toekwamen, want de meeste mensen vinden het te duur voor zo’n klein en relatief goedkoop beestje. Zeheeft dr best gedaan maar zei ook al eer je merkt dat ze ziek zijn is het 9/10 keer te laat omdat ze zo klein zijn en we er weinig mee kunnen. Ze heeft wel pijnstiller, oogcreme en een vochtinjectie gegeven toen, en later nog aangeboden hem ā€˜op te nemen’ om te proberen hem op te lappen maar toen hebben we hem toch laten inslapen. Vond het echt lief dat ze zo veel moeite deed voor zo’n klein beestje, omdat ik heel veel andere verhalen ken waar dierenartsen idd bij kleine knaagdieren niks willen/kunnen doen.

4 likes

Jawel joh dat kan echt wel lukken! Kost alleen even wat tijd en je moet er bovenop zitten maar een tijdelijke kamer vinden is echt makkelijker dan een voor onbepaalde tijd. Mensen hebben lagere eisen, willen het gewoon snel geregeld hebben etc. De juiste groep op fb kan al enorm helpen.

1 like

Vroeger zaten er hier veel vuursalamanders, maar ze zijn al jaren weg doordat hun leefgebied werd verstoord. Maar nu heb ik er weer 2 gespot!

7 likes

Mijn collega’s zijn oud :stuck_out_tongue:
De uitrol van smartphones gaat niet overal even soepel, aantal hebben zelfs nog een oude Nokia in gebruik…

2 likes

Snap ik! Vaak kunnen ze toch niet zo veel doen. Wij zijn gegaan omdat we het te zielig vonden (hij lag echt te piepen enzo) en het zelf niet meer wisten toen. Veel kan je zelf ook al doen denk ik inderdaad :slight_smile: Kan echt niet wachten tot we een huis hebben, dan mag ik een nieuwe hamster. Heb jij toevallig nog een goed adresje?

1 like

Ik werk in een super formele werkomgeving maar doordat ik onverwacht bij iemand bleef slapen, had ik vanochtend alleen mijn Nikes om aan te doen naar werk. Komt net de projectdirecteur naar me toen om te zeggen dat ik super vette schoenen aan heb en of ik ze via Nike ID heb gemaakt of waar ik ze gekocht heb :joy:. Echt, dat is de laatste reactie die ik had verwacht van zo’n degelijke ambtenaar.

37 likes

Iemand die ik al maaaaanden niet heb gesproken stuurt ineens een appje met een foto van zn broer dat hij ziek is en geld nodig heeft en dan waar ik het naar kan overmaken. Ik heb hem een paar keer in Mn leven gezien. Weetniet wat ik ervan moet vinden.

Mijn Word-tip van vandaag:

36

Wil graag de liefde voor kleinkapitaal verspreiden. :heart:

23 likes

Ik heb Zelda BOTW herontdekt en ben weer zo verslaafd dat ik op straat ook alle stenen wil oppakken

9 likes

Wat mij ook helpt is het er veel over hebben met een vriendin. Gewoon de hele tijd ideeen op elkaar af vuren en het erover hebben. Je mag mij ook altijd een bericht sturen, soms helpt het als iemand anders iets zegt. Of dat nou onzinnig is of niet maakt niet uit, dan kan je vanuit daar misschien weer verder.

Moet je doen lees ik🤪:

7 likes

hahahaha, hier kropen ze vroeger tegen de keukenramen op!

1 like

Klinkt als oplichting, ik zou er niet op ingaan

Nee dat is het zeker niet daar ben ik van overtuigd en die jongen zou dat nooit doen. Zijn broer heeft een agressieve vorm van MS en moet een stamceltransplantatie in Mexico ondergaan en het ingezamelde bedrag staat er al bij etc. Hij heeft ook een eigen site met foto erbij enzo. Ik snap best dat hij het uit wanhoop voor zijn broer vraagt maar ik vind het toch wat ongemakkelijk. Dus heb ook nog niet gereageerd.

Je hoeft het niet leuk te vinden, maar als je ziet hoeveel het doet voor je lichaam (zowel esthetisch als hoe je je voelt) kan dat al motivatie op zich zijn! Ik sport trouw omdat mijn lichaam me lief is, maar ik vind t nog steeds niet leuk. Succes!