Ik heb een broek aan die eigenlijk net te strak zit om lekker relaxt op een stoel te zitten. Hmm.
Ik ben zo’n vieze super impulsieve trol die dus nu alles moet gaan regelen, mijn ouders weten nog niet eens dat ik uberhaupt uit huis wilde en dat zij dus aankomend weekend mogen gaan verven
Weet iemand welk merk dit is?
Zag gister een vrouw met een parka met een goud logo op de mouw. Logo was echt zo’n plakaat, vrij opzichtig.
Leek wel een W of twee van die druppels.
Iemand enig idee?
Niet Michael Kors? Moet ik aan denken bij plakkaat. Alleen geen w
Nee dat was ‘m niet! Toch bedankt
O wat kut! Gaat 't nu beter? Ben je nog gegaan?
Volgens mij was er discussie over maar ik gooi het altijd maar in die bak.
Het lijkt me sowieso sterk dat iemand ons vuilnis gaat onderzoeken maar ja stel…
Het is een studio! Het is niet zo groot maar wel alles voor mezelf en in een grote woontoren waar veel studenten wonen, er is zelfs een gratis sportgedeelte dus dat is leuk, en het is op de 26e verdieping dus met mooi uitzicht Mijn ouders zullen wel verbaasd zijn maar zullen het wel leuk vinden, maar ik ben de jongste thuis dus dan hebben ze een leeg nestje
Hahah ja mijn vader grapt altijd dat ze een sekskamer gaan maken van mijn kamer
Ja, ik ga sowieso alles in m’n story zetten! Dankjewel, dat wordt vast een ramp.
Ik ga morgen na bijna een week ziek zijn weer werken, en ik heb al die tijd mijn werkmail niet geopend. En dit heb ik net gedaan en voel me gelijk zo schuldig omdat ik mailtjes zie die ik had moeten beantwoorden etc. Krijg het al helemaal benauwd hiervan en ben bang daar opmerkingen over te krijgen. Zo stom dit…
Mijn ouders hadden van mijn kamer een vet luxe logeerkamer gemaakt, met een lekker bed en een grote flatscreen met Netflix.
Ik moest het toen ik er nog woonde doen met een gammel bed dat iedere keer doorzakte en een kleine beeldbuis-televisie waarvan de kleuren niet meer klopte.
Mijn moeder heeft een inloopkast van mijn kamer gemaakt. Ik gun het haar wel maar ik vind het wel jammer dat ik niet meer zo gemakkelijk een weekendje naar haar toe kan. (Kan natuurlijk altijd wel maar het is toch meer gedoe.)
ahh sad. Maar daar mag je wel slapen als je daar logeert?
Mijn moeder heeft haar studeerkamer gemaakt van mijn slaapkamer, maar m’n bed staat er nog wel. Dus in principe kan ik er slapen, maar negen van de tien keer kom ik binnen en ligt haar halve promotieonderzoek uitgestald op mijn bed iets wat voor mij random volgorde lijkt, maar voor haar hele structuren heeft haahaha
Aah maar dat lijkt me ook gezellig hoor, met huisgenoten! Ik heb nu wel geluk dat ik iemand ken 3 etages lager, maar ik ben niet mega sociaal dus hoop dat ik matties kan worden met de buren Vanavond! Ik zou het nu al doen maar moet nog de hele middag werken dus als ik klaar ben zal ik wel een taartje mee naar huis nemen
Haha jaaa, dat wel. Maar de eerste keer dat ik er sliep had ik wel zoiets van… Oh… Hahaha.
Nice! Bij mij ging het matig, haha. Had door dat uitstellen nogal honger dus voelde me een beetje slapjes. Maar wel blij dat ik ben gegaan.
Jeej binnenkort uit met mn collegas. Ik ga dan eerst naar 1 collega om mn spullen te droppen en barbie films te kijken in haar bios stoelen. En daarna komt mn hyper “ex” collega ons energie geven en gaan we met de groep naar foute tenten.
Zin inn
Thanks! Ik hoop het ook, maar heb er wel super onrustig door geslapen
Volgens mij zijn tijdelijke kamers makkelijker te vinden. Omdat sommige studenten bijv een bepaalde tijd in het buitenland studeren enzo.
Ik zit nu in een eetcafé en ik heb zo een afspraak met de eigenaresse voor een tijdschrift wat ik aan het maken ben. Ik wil daarna ook hier lunchen, maar ik maak me nu al zorgen over dat ik dat dan moet zeggen aan het einde van het gesprek… omg. Waarom ben ik zo