Wat je even kwijt wil #16

hahahaha, hier kropen ze vroeger tegen de keukenramen op!

1 like

Klinkt als oplichting, ik zou er niet op ingaan

Nee dat is het zeker niet daar ben ik van overtuigd en die jongen zou dat nooit doen. Zijn broer heeft een agressieve vorm van MS en moet een stamceltransplantatie in Mexico ondergaan en het ingezamelde bedrag staat er al bij etc. Hij heeft ook een eigen site met foto erbij enzo. Ik snap best dat hij het uit wanhoop voor zijn broer vraagt maar ik vind het toch wat ongemakkelijk. Dus heb ook nog niet gereageerd.

Je hoeft het niet leuk te vinden, maar als je ziet hoeveel het doet voor je lichaam (zowel esthetisch als hoe je je voelt) kan dat al motivatie op zich zijn! Ik sport trouw omdat mijn lichaam me lief is, maar ik vind t nog steeds niet leuk. Succes!

Ik droomde dat Jan de Hoop en Rob Geus een relatie hadden en een heel fotoshoot hadden waar ze heel geliefd op stondenā€¦ what is wrong with me :sob:

10 likes

Waren de topictitels altijd al om en om wit en meer grijzig of valt me dit letterlijk nu pas op?! :thinking:

1 like

Oh nou ik had dus geantwoord op wat ik van die jongen had ontvangen via whatsapp, dat het misschien handiger is om het iets persoonlijker te maken als ke het via whatsapp ook doet. Als in, hoi jumpsuit blabla. I.p.v. zo de foto te sturen met links erin. Hij bedankte me voor de feedback en zei dat hij het zou meenemen in de rest van het team. Nouja, voel me nog steeds ongemakkelijk erdoor. Maar ben al lang blij dat hij het begrijpt dat het als een soort direct bedelen overkomt en je je verplicht voelt te doneren omdat je diegene kent. Maar het is duidelijk nou.

3 likes

Mag ik als niet moslim zijnde iemands koran aanraken?

net nieuwe grotere beeldschemen op kantoor gekregen. Toen het uitgedeeld werd zei de ICT man van de afdeling tot morgen! Ja euh lekker sociaal. Hij wist dat het uitgedeeld zou worden. Wedden dat hij morgen ziek is.

Ik denk dat @Revelry ook niet bedoelt dat die gast je wil naaien, maar dat iemand anders zich mogelijk kan voordoen als hem. Zulk soort oplichting gebeurt vaak via de telefoon/whatsapp. Maar als je op een valide site uitkomt dan zal het allemaal wel kloppen.

1 like

Is een hamamdoek echt fijn/nuttig? Ik mag nog een kerstcadeau uitzoeken op zoā€™n cadeausite en er staan mooie hamamdoeken bij. Ik vraag me alleen af of ik er echt wat aan heb want ik ga nooit naar de sauna of een thermen ofzo.

Ik gebruik zon doek voor het strand!

1 like

Neemt hij dan net zo goed vocht op als een gewone badhanddoek? Niet dat als ik uit het water kom ik op zoā€™n natte lap lig haha

Ik gebruik die van mij ook heel vaak als handdoek voor als iemand blijft logeren of als ik zelf ga logeren, of als dekentje, picknickkleed, extra kussensloopā€¦ ik vind het heel fijn en ze zijn ook heel licht en makkelijk mee te nemen.

1 like

Jaa je moet hem wel eerst goed wassen enzo zoals je met handdoeken ook doet.

1 like

Omg, ik wilde eigenlijk niet mee op wintersport met mā€™n familie want wilde ze geen overlast veroorzaken. Na lang twijfelen besloten wel mee te gaan, mits ik vrij kreeg op werk. En jaaaaa gelukt dus nu ga ik lekker nog een weekje skiĆ«n in Oostenrijk :hearts:

25 likes

Mijn collega heeft het raam wagenwijd opengezet :crazy_face::crazy_face::crazy_face:
Ik ga nu naar huis

5 likes

Gatverdamme ik baal echt. Ik deed net mn thermosbeker open en er zat echt overal schimmel. Ik ben het nu heeel goed aan het schoonmaken met kokend waterā€¦ maar kan dat of moet ik die beker weggooien? Ik vind het zo zonde, want ik heb hem van mijn broertje gekregen voor kerst en ik ben er zo blij mee

  • Gewoon goed poetsen
  • Nee weggooien, is vies

0 stemmers

Ik heb echt de heeele dag geshopt. Zo lekker. Helemaal ontspannen nu :drooling_face:

1 like

Pfff ik heb al zeker drie keer aangegeven bij de huisbaas dat er iets niet goed is met de ketel. De buizen maken een enorme herrie (ik weet dat buizen vaker lawaai maken maar it is echt next level), het is altijd nat onder de ketel en de wc bijvoorbeeld doet echt mega lang voordat hij weer vol is. Maar meneertje blijft excuses verzinnen en het ontwijken. Op zich vind ik dat ik het nu vaak genoeg heb gezegd. Aan de andere kant ben ik bang dat er onherstelbare schade ontstaat en dat ik straks weken zonder heet water zit ofzo.