Wat je even kwijt wil #16

Hahaha, ik wilde net posten dat ik de hele dag heb geshopt maar ben gesloopt. En mijn geld is ook op nu. Ben je wel goed geslaagd?

Het is zo valide als het maar kan. Staat ook gewoon op een site van een krant een heel artikel over hem. Vind het denken dat het misschien illegaal is persoonlijk heel heftig maar jullie bekijken het natuurlijk vanuit een ander perspectief.

Oh en ik word zoo moe van mijn hopelijk tijdelijke pasta pesto verslaving. Het is zo extreem die drang. Dat ik soms even vrees dat ik zwanger ben (Ben ik niet ben ik niet herhaal ik in mijn hoofd) Man man wat wil ik dat graag al de hele dag. Vandaag weer een aantal potjes gekocht. Moet er toch wel een keer klaar mee zijn dacht ik zo :imp:

1 like

Volgens mij begrijp je me helemaal verkeerd?

Edit; daar moet ik dus aan denken als iemand een bericht typt met ā€˜iemand vraagt geld via whatsappā€™.

1 like

Hahaha, ik weet precĆ­es wat je bedoelt en ik rol dan ook heel hard met mā€™n ogen altijd.

1 like

Of andersom begrijpen wij elkaar verkeerd. Hij stuurde geen betaalverzoek in die zin. Gewoon een foto van zijn broer met uitleg eronder. Met een persoonlijke site. Het bedrag wat is opgehaald. Het is niet eens 1 seconde in me opgekomen maar okĆ©. Hij heeft ook zijn broer op de achtergrond op Facebook etc. Nouja ik ben niet naĆÆef, al lijkt dat nu wel zo maar ik vertrouw het wel.

Maar met de info die je gaf (iemand die je heel lang niet hebt gesproken, stuurt je per whatsapp eigenlijk de vraag of je geld wil overmaken), vond ik de reactie van @Revelry niet raar.
Edit: ik snap nu dat het allemaal klopt en die man niks slechts in de zin heeft etc, maar ik vond de eerste gedachten van ons/revelry niet gek, van ā€˜ok klopt het welā€™. Op basis van de info die jij typte.

7 likes

OkĆ© nouja, hier kan het idd wat onduidelijk overkomen. Nee met die jongen heb ik heel diep en intens contact gehad in het verleden en ik vertrouw het volledig. Heb het aan een vriendin gezegd en laten zien en die zei (die hem ook kent) doe wat goed voeltā€. Ik wilde alleen kwijt dat ik het vrij heftig vond om zomaar te sturen maar ik begrijp dat hij uit wanhoop iedereen vraagt.

Heeft iemand life saving tips voor het maken van een iq-test voor een baan?

Ligt eraan hoeveel je het ook waard vindt denk ik. Als je naar Ć©Ć©n stad wil en misschien wat van de omgeving kun je in 2 weken best veel zien! Ik ken iemand die ook voor 2 weken ging en daarin melbourne, great ocean road, sydney en cairns heeft gezien. (Persoonlijk zou ik minder doen, want alleen al rond melbourne of sydney vermaak je je makkelijk 2 weken haha)

Maar Australiƫ is wel echt ver weg en dure tickets, dus dat is dan even de vraag of je het dat waard vindt.

Haha, bedankt voor je aanmoediging :joy: Het is gelukt maar vraag niet hoe :wink:

Ik meld me ook alleen ziek als het echt niet gaat, en dat weet mā€™n leidinggevende best, maar toch zegt ze dan altijd iets waardoor ik me toch schuldig voel ofzo. Maar 10 minuten douchen was al een opgave, dus 8 uur lang voor zieke mensen zorgen leek me niet echt een verstandige keuze :joy:

1 like

Water meloen cocktail , kaas kroketjes, alle versies van knoflook garnalen.

6 likes

Ja helemaal eens met @Banananana, tijdelijk is echt makkelijker! Wat voor minor wil je gaan doen? En wanneer? Dan kan ik ook wel mā€™n oren open houden :slight_smile:

Maiskolfjes

@Daytona bedoel ik

5 likes

Twee weken geleden heb ik een sollicitatie de de deur uitgedaan voor echt mijn droomvacature. Omdat ik er maar niks van hoorde, heb ik gister een mail gestuurd naar iemand van HR. Maar daar heb ik ook niets op gehoord. Ik had er ook echt veeeel werk in gestoken: proefartikel geschreven, dat speciaal laten opmaken/vormgeven, er meerdere mensen naar laten kijken, nachten doorwerken etc.

Ik vind het zo raar! Desnoods maar een afwijzing, maar reageren lijkt me toch wel zo netjes. Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt? Wat zouden jullie doen?

Ik zou even bellen morgen, en dan casual vragen of je sollicitatie goed is aangekomen. Dat geeft alleen maar een positieve indruk dat je graag wil en zelf initiatief neemt:)

Ik heb ook ongeveer zoiets meegemaakt bij de sollicitatie bij mijn huidige baan, bleek achteraf dat HR gewoon heel druk was en als ik niet had gebeld had het allemaal veeel langer geduurd.

2 likes

Hoe is het gegaan? <3

Een syrische hamster! Zijn Campbelliā€™s leuk? Die heb ik nog nooit gehad. Kan je die nou samen houden of zijn dat Roborovskiā€™s?

1 like

Thanks, maar dat heb ik al gedaan! Ik heb een mailadres gekregen, maar daar heb ik tot op heden ook niets op teruggekregen (gistermiddag verstuurd) :slight_smile:

Ik woon in de randstad maar vind het niet erg om een stuk te rijden. Ga tegen de tijd dat we een huis hebben maar eens lekker marktplaatsten! Mn vriend lijkt het leuk om meer dan een hamster te hebben dus dan zijn Roboā€™s misshien wel leukā€¦ Alleen ik vind een Syr zoā€™n lekkere kroel grootte hebben haha :sweat_smile:
Edit: ik bedoel Campbelliā€™s ipv Roboā€™s haha!

@HvO als je hem op je band plakt en dan goed aanduwt kan je daarna dat doorzichtige eraf halen! Soms een beetje gepeuter, maar meestal gaat het wel. Zorg wel dat die randjes enzo allemaal goed vast zitten :smile:

1 like

Ohhh wat irritant! Is het een hele grote organisatie?
Hmmm dan zou ik het toch nog even afwachten tot vrijdag of komende maandag en dan nog een keer bellen, dan heb je een goed verhaal dat je al gebeld hebt Ć©n gemaild hebtā€¦

Heb je wel Ć¼berhaupt een bevestiging gehad na je sollicitatie? Zoā€™n standaard mail met bedankt voor je sollicitatie blablabal