Tomaatjes, bifi-worstjes/gehaktballetjes (wanneer je geen vegetariër bent), gebakken aardappeltjes, nacho’s!
Great. Heb net beschimmelde kaas gegeten. Kwam erachter bij de laatste hap😂 Zal dan wel niet veel mis mee zijn geweest, maar toch.
Bleekselderij, biefstukreepjes, gehaktballetjes, paprika, soepstengels, worteltjes
Ik vind er niet veel verschil tussen zitten, maar die van Vivera zijn het goedkoopst en vind ik ook echt lekker.
Dr zit een vrouw tegenover me bloed serieus een enorm kookboek te lezen.
Heb zo vreselijk veel zin in chocola, zou ik gewoon naar de Ah gaan om het te halen? Vind het eigenlijk voorlul om alleen chocola te halen .
Mijn leven bestaat echt uit een aaneenschakeling van ongemakkelijke momenten.
Ik had net in de bieb (stilte ruimte) mijn koptelefoon op maar blijkbaar was hij niet verbonden met mijn laptop. Ik had het alleen niet helemaal door dus schalde (op goed volume) 40 seconden lang dit lied uit mijn laptop https://youtu.be/jmIE4PtlNCA
Ik viel weer lekker op :’)
Ik denk dat niemand daar wat van denkt. Of wel, maar dan schijt.
Oke, ik ga gewoon.
Gisteren zei ik tegen m’n moeder toen ze nog in haar kwetsbare staat was dat ik de slowcooker mee wilde nemen, toen was het “Ben je niet goed, die heb ik gekregen voor kerst!!!”, en toen ik net thuis kwam van werk stond 'ie toch echt op m’n bureau
Dus ik heb een slowcooker en wijnglazen. Jullie zijn allen uitgenodigd.
Mijn buurman heeft hebgeluid van zijn computergame zo hard aan dat mijn hele huis trilt
Whaha ah die arme moeder. Had jij hem aan haar gegeven? Zou het nog mooier maken :’) haha.
Wat vinden ze ervan dat je uit huis gaat? (En meteen mogen verven het weekend haha)
Of met over naar m’n vriend. Of met fiets. Ongeveer even lang durend maar ov kost geld. Fietsen is vermoeiend want brug en zweten. En terug vind ik niet relaxt in die buurt in het donker. Maar dan ov? Maar dan ben ik zo gebonden aan tijden en dat vind ik ook irritant hmmm. Keuzes keuzes.
Dat was overduidelijk je schoen.
Hahaha ik zie echt 0 gelijkenissen
Ik zie er 1 de dikke nek
Hahhaa neee ze had 'm gekregen als kerstpakket van m’n vader’s werk haha! Ik ben de jongste thuis dus m’n moeder vindt het vreselijk en te snel gaan, m’n vader is er wat chiller onder en vindt het wel priem. Verven mag ik zelf doen heb ik gehoord, m’n vader heeft ook pas volgende week tijd om te verhuizen dus het is nog even afwachten allemaal
Had brownie vandaag op 160 graden gedaan. Haal hem na 30 minuten eens uit de oven om te kijken.
Bovenkant zwart, binnenkant vloeibaar.
Heb er nu eentje op 150 graden ongedaan. Lager kan mn oven niet eens. Kutding
Nouuuuu hij s mn toekomstige man ja!!!
Heb je een combi magnetron en een rekje?