Wat je even kwijt wil #16

Ik ben ook overgestapt naar dit model en ze lopen echt heerlijk.

1 like

en om deze dag helemaal goed af te sluiten net ook nog een aanrijding gehad (mijn schuld)

Ughh zo’n saaie dag op het werk gehad. Niks te doen

Zooooo lekker weer. En nu vers brood halen bij de bakker voor morgenochtend, yes

1 like

Oh shit! Ben je oké? :frowning:

Jaa dit heb ik ook zo erg. Iedereen ziet er ook vrolijker uit vind ik.

1 like

Ik had deze angst ook wel een beetje (vond studeren echt heel leuk), maar ik krijg nu echt veel voldoening uit mijn werk. Ik leer elke dag wel weer iets nieuws en moet mezelf heel erg ontwikkelen in omgang met collega’s en een adviserende rol en vind dat echt leuker dan verwacht! Dus het werkende leven hoeft niet het einde te betekenen hahah

2 likes

Ik vind een fuckbuddy iemand waar je echt alleen seks mee hebt en niet meer, een fwb iemand waarmee je ook andere leuke dingen doet of na de seks nog even mee blijft chillen en een scharrel vind ik eigenlijk een soort relatie zonder dat je een relatie hebt? Vaag uit te leggen maar in mn hoofd klopt het wel, haha

2 likes

Ja was maar een klein tikje. De schade die de auto voor me had kon die mevrouw gelukkig weg vegen (en ik bij mij ook) dus hoop dat we het hier bij kunnen laten.

1 like

Iemand waar je nog geen relatie mee hebt maar wel mee bent en dus ook, wat je leeftijd ook is sex mee hebt.

2 likes

Lief dat je reageert! Ja ik weet dat het sowieso negatief is, alleen nog niet in welke mate. Het is eigenlijk nog wel best plotseling :confused: ik heb gewerkt net, maar zat wel echt de uren te tellen.

Oh gelukkig! Maar zijn toch stressvolle situaties altijd, ik hoop dat je weekend wat soepeler verloopt :blush:

Stond net een jongen (die vast nog geen 18 was) mensen voor de supermarkt te vragen of zij misschien iets voor hem konden halen want hij was ‘z’n ID vergeten’. Heeft echt 3 mensen gevraagd in de tijd dat ik er stond en iedereen zei nee (had ik ook gezegd als ie mij had gevraagd). Vind dat echt iets sneus hebben dat je dan zo nodig alcohol of sigaretten nodig hebt dat je random strangers gaat vragen omdat je niet oud genoeg bent :woman_shrugging:

1 like

De berg kleren op mn bank is echt perfect om mijn kussen op te leggen en een dutje te doen. Had ik dit nou maar niet geweten.

2 likes

Haha ik hou zo erg van dit soort filmpjes. Er zijn wel eerder dit soort dingen gedeeld en je had echt duidelijk een scheiding tussen de forummers die het hilarisch vonden en een groepje dat het echt vreselijk vond om naar te luisteren.

Ik deelde deze toen, vind hem nog steeds top

https://www.youtube.com/watch?v=fwNGR792Ifk

1 like

Wat heftig zeg! Wat een nare dingen heb je meegemaakt en nu nog.
Fijn dat jij met je vader wat leuks gaat doen, lijkt me goed voor hem ook om uit die situatie te zijn even.

Hele dikke knuffel!

1 like

Ik heb mijn haar EINDELIJK kort(er) laten knippen en not sure of ik blij ben of moet huilen

3 likes

ik wil billie eilish heel graag vervelend vinden maar gaat moeilijk want vindt haar muziek wel echt tof

4 likes

Jajajaja dit is mijn favoriet in dat genre

Jammer van de titel alleen

https://www.youtube.com/watch?v=PkliGQ7ju2M

En deze

Jurassic Park

https://www.youtube.com/watch?v=Ep_blZhvI2A

Ik vind van die video’s zonder muziek erin ook top haha. Vooral die van de Beach Boys.

1 like

Lekker degelijk al gestofzuigd en afgewassen. Iets minder degelijk was mn avondeten: nachos en bitterballen :see_no_evil::heart_eyes:

12 likes