Wat je even kwijt wil #16

Thanks voor de reminder haha ik had nog 5 minuten om te douchen haha. :heart: flikken haha

2 likes

Ben net thuis en heb alleen maar zin om te slapen :sleeping:

Ik vind het dus echt irritant als vrienden instastories posten, met geluid, als we met een groep bij elkaar zitten. Is toch raar dat anderen kunnen meegenieten van wat jij zegt

1 like

@Hectometer @Briseis

Ja sorry maar wil graag mijn favo ook even delen
https://youtu.be/Nmj7xiLPy_I

2 likes

Woo, echt mazzel heeft Wolfs weer he

2 likes

Wat ik me afvraag he… heeft Eva nou echt nooit de behoefte om dr pony uit te laten groeien…

4 likes

Ik heb net de laatste aflevering van Danny in arabisten gekeken in Irak (Mosul). Ik vond het zó indrukwekkend. Het schetst een beeld van na de oorlog. Heb een paar tranen gelaten. Dus: kijktip!

Edit: niet een kijktip ter vermaak, maar ik vind echt dat deze beelden ook getoond moeten worden in plaats van beelden van bombardementen etc

1 like

Toppunt van romantiek: ik zeg tegen mijn vriend dat ik van hem hou. Hij reageert met ‘niet door de film praten. Het is spannend!’. Film was nog maar net bezig en ik vond het al niks.

11 likes

Lol is dit echt een programma? haha

Mensen met een Cinemember account: kijk Quality Time. Beste film die ik dit jaar heb gezien, echt genoten

@Briseis
@Hectometer
Moet je ook eens zoeken naar shreds op YouTube. Tranen van het lachen.

Haha jouw profielfoto :stuck_out_tongue:

Zo, nu heb ik een eigen profielfoto :smile:

Oh ik dacht dat je die expres zo had ingesteld haha

Ik zapte net langs the voice maar wow wat is er met jamai gebeurd?

Niertransplantatie en daarna heel veel afgevallen.

Mijn fiets staat op het station waar ik straks aankom. Naar huis fietsen duurt 7 minuten, lopen 20 minuten. Maar ik ben dus mijn fietslichtjes vergeten. Moet ik alsnog fietsen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Er blijft een vriend van mijn vriend slapen bij ons (we wonen in een studentenhuis en hebben allebei dus een slaapkamer) en hij slaapt in mijn kamer. Toen zei ik net ‘veel plezier in mijn bed als je niet kan slapen ligt er hier een knuffel’ en toen heb ik mijn knuffel op bed gelegd?? Waarom ben ik zo??? :o_o:
(Hij is 25)

28 likes

Ik vind fietsen zonder licht echt dom en gevaarlijk (ja afhankelijk van vanalles blabla) dus ga alsjeblieft gewoon lopen.
Met een beetje geluk krijg je zoveel spijt dat je je lichtjes niet bij je hebt dat je ze nooit meer vergeet :wink:

1 like

Ja ik fiets dus eigk nooit zonder licht. Laatst ook een half uur gelopen omdat ik het niet fijn vond. Maar ik ben zo moehoe en m’n tas is zo zwaahaar (klaagmodus uit)
Maar ondanks de poll ga ik wel lopen zo :slight_smile:

3 likes