Mijn psycholoog had geadviseerd om eens te gaan kijken bij een slaapkliniek omdat ik zo slecht slaap. Ik ben er zeker van dat het bij mij geen lichamelijke oorzaak heeft, maar een psychische. Toen ging ik op die site van de therapeut van de slaapkliniek kijken, en die sloot haar verhaal af met ‘ hartegroet’. Heel kortzichtig van mij, maar dan heb ik m al hangen hoor.
Gelukkig! You do you, gurl.
@Jumpsuit Ahhh ja same. Zeker bij mannen maar bij vrouwen ook. Ik vind het gewoon zo leuk dat mensen zich niks aantrekken van anderen en doen waar ze zin in hebben
Ik hoor een specht. In een binnentuin in centrum Amsterdam. Kan dat überhaupt.
Ik zag net een meisje met een pony ‘lopen’ terwijl ze op een segway stond en aan het appen was. Hoop voor d’r dat het een brave is
Ik heb buikpijn en ik heb dat nooit dus ik zie mijzelf alweer op de OK liggen met een blindedarmontsteking ofzo waarom ben ik zo??
Maar wat helpt… ga ook niet meer googelen haha
cola!
Ik dacht dat dat alleen tegen misselijkheid was, maar ook tegen buikpijn ja?
Ja, ik zat ook te denken van “hoeveel mensen gaan me geloven”
Ik heb altijd gehoord dat het tegen buikpijn helpt. Baat het niet dan schaadt het niet
Jep. Anders kon je je resultaten niet zien
Wie gaat er mee koffie drinken? Ik verveel me ♀
Ik heb een parkeerboete gehad en vind zo kut omdat er bij mijn school gewoon geen parkeermogelijkheden zijn dus ik moet iedere ochtend creatief zijn om hem ergens kwijt te raken.
Ik heb net na echt een lange tijd weer Allstars aangetrokken en ik heb het gevoel dat ik rechtstreeks op de straat loop. Wat zijn dat een slechte kwaliteit schoenen eigenlijk. Je voelt elke hobbel en bobbel.
Wat ga je eten?
Ben zelf fan van die 70ies uitvoering. Dikkere zool en klassiek uiterlijk. Lopen veel lekkerder en zijn steviger! Beter voetbed ook
Oh die ken ik volgens mij helemaal niet. Zal eens googlen.
Zo heten die, wel iets duurder maar ik heb al tig all stars versleten en deze zitten zooooveel fijner.
Wat heb je betaald als ik vragen mag en was het het geld waard?
Ik was eerst echt in paniek toen ik er achter kwam dat ik deze week alleen zou zijn, maar mensen wat heb ik een toptijd!!! Echt heerlijk. Vind het nu al jammer dat ik zondag weg ga.
Ik heb €18 betaald (24 uurs account) en ik vond het het helemaal waard. Je gaat echt met een geruster gevoel de toets in en je merkt echt dat de trainingen ervoor zorgen dat je sneller de logica ergens in ziet. Er staat ook overal uitleg bij.