Wat je even kwijt wil #16

Brum, Brum flikt het weer
Eén van 's werelds superhelden
Brum, Brum kan het aa-a-a-a-a-a-n

Brum, Brum gaat tekeer
Zo’n gigant zie je maar zelden
Goed gedaan
Goed gedaan!

18 likes

Ik hoop zo dat geluk nog een keer weer aan mijn zijde staat. Iedereen roept maar hoe goed het is dat ik zo sterk ben maar het begint wel steeds moeilijker te worden als echt alles tegen begint te zitten.

Ik heb gisteren de hele dag mijn haar vast gehad en vannacht geslapen met een knot en nu zit er zo’n rare knik in mijn haar. Ik was vanochtend te slaperig om me er druk om te maken maar nu keek ik net op mn werk in de spiegel en het ziet er vrij belachelijk uit :joy: Heb natuurlijk ook niks mee om het te fixen. First world problems.

Verwacht wel dat jij daar dan ook ff gebruik van maakt!

1 like

Never forget: 7 jaar terug was mijn eerste Valentijnsda met mijn ex en ik zat in het buitenland. Ben echt wel 5x die dag naar de brievenbus gelopen maar nee hoor. Terwijl ik ook niet échte wat verwacht had, maar hoopte het wel :see_no_evil:.
En dit jaar toch weer, al is gisteren mijn hoop wel met de grond gelijk gemaakt door m’n vriend “Het is elke dag Valentijnsdag met jou, commerciële bullshit hebben we daarvoor niet nodig”. Ik weet alleen niet waar dan elke dag mijn rozen en hartjes bonbons zijn :thinking: :’)

4 likes

Goed dat je een afspraak hebt!

1 like

Haha, hardop gelachen om deze, thanks!

1 like

Ik heb drie nachten achter elkaar veel te kort geslapen, de slaap die ik normaal in twee nachten heb en ik ben zooo moe. Moet echt vanavond vroeg naar bed anders red ik morgen de hele dag wakker blijven niet.

Okee ik ben eraan gaan geloven: mijn gootsteen zit echt he-le-maal vol met ondefinieerbare viezigheid. En dat ga ik nu dus schoonmaken en ontstoppen en gadverdamme ik wil niet. :sob:

Volgens mij was ik een paar vestigingen noordelijker, dus het zal wel overal zijn :slight_smile: De broodjes zijn wel significant verbeterd! Ik had wel eens eerder op zaterdagochtend bij Ikea gezetten en toen vond ik het niet vreemd dat het zo druk was, maar op een willekeurige donderdag? Het blijft een bijzonder tafereel :joy:

2 likes

Nieuwe epsiode van the Challenge en vanmiddag om 1 uur tekenen, m’n moeder gaat mee, even kijken hoe ze het uithoudt op de 26e verdieping :smiling_imp:

Wordt vast een goede dag.

6 likes

Aan alle FFers:
youre-pretty-sweet-i-guess-happy-valentines-day-funny-meme

22 likes

Ik loop ook bij een fysio 2x per week, het is soms lastig maar na die 6 weken ga je echt resultaat merken! Succes!

1 like

Ik moet me soms zo inhouden op ebay Kleinanzeigen (de Duitse Marktplaats). Ja ik weet wat het betekent wanneer ik schrijf dat onderhandelen eventueel mogelijk is. Weet u ook wat het betekent wanneer ik schrijf, alleen af te halen?

Uhh ik help ook nooit, want ik kan alleen fietsen slopen :sweat_smile:

1 like

Ja, dat is waar :sweat_smile:

Bedoel je wanneer je iemand ziet lopen met een fiets? Dat zou niet eens in me opkomen denk ik. Denk eerder dat ik zou denken oh lekke band en klaar. En ik kan idd ook geen banden plakken dus ik heb geen toegevoegde waarde :joy:

14 likes

Ik moet meestal door 2000 foto’s scrollen van eten voordat ik er 1 van ons tegen kom. En dan vaak ook nog dat minimaal 1 van ons de ogen dicht heeft.

Ik heb wel als voornemen om vaker foto’s te maken, lelijk of niet, gewoon omdat ik het ook voor later leuk vind. Onze top 2 problemen zijn 1. Naar de verkeerde (niet camera kant) van de telefoon lachen 2. Mijn vriend kan niet op de cameraknop drukken en lachen tegelijk bij een selfie.

2 likes

Ik zag in gisteren in de PostNL app dat er een pakje naar me onderweg is van The Brownie Box. poef Verrassing weg. Zit nu echt te bedenken hoe ik vanavond op m’n vriend moet reageren :see_no_evil: Wel echt super lief :hearts: Ik loef brownies.

16 likes

Nee alleen als diegene valt of op de grond ligt of vast zit in de trappers. Ik kan geen band plakken ofzo en zou het ook random vinden om dat zo te roepen als ik een willekeurige voorbijganger ben en er is geen gewonde of zichtbaar aangedaan persoon. Ook al kon wel een band plakken dan nog zou ik denk ik niet vragen of het lukt, alleen bij een buurman of vrouw.

3 likes