Wat je even kwijt wil #16

Same. Ik lig op de bank met dekentje en netflix. Can’t deal with this right now.

3 likes

Ik kan me in de zomer ook echt niet leuk kleden? Al helemaal niet naar werk?!

3 likes

Ik heb zo vaak dat ik niet weet wat ik de rest van de dag aan boodschappen nodig heb en dat ik dan maar op uren op de bank blijf zitten in de hoop dat ik opeens iets bedenk. Ik heb ook niks in huis. Winkels hebben te veel keus voor mij denk ik :disappointed_relieved:

O jaaa anders krijg ik weer een ban

Huh wat is er mis met die post? Of was je sarcastisch?

Nee helaas heeft ze 30000% gelijk, ik heb het aangepast. Hopelijk mag dit wel

1 like

Ik zag net schaapjes vrolijk dartelen door de wei, word echt helemaal vrolijk van dit weer :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Heel enthousiast wel ja, maar van hardlopen krijg je het bloedheet en ik heb altijd geleerd dat je je daarbij moet kleden alsof het 10 graden warmer is dus in dat opzicht snap ik het wel weer.

2 likes
gezeik

Ja we hebben gepraat. Het is nu twijfelachtig… Hij wilde het eigenlijk uitmaken maar hij weet het niet. En ik nu ook niet meer… Voel me zo leeg nu

Ik doe dat niet als werk maar het lijkt me wel leuk om te doen! Heb een vrij goed gevoel voor taal (ook Engels) dus als je niemand kunt vinden zou ik er wel (gratis) naar willen kijken?

1 like

Ik wil graag morgen een dagje naar een stad met een vriendin. Wonen in Leiden en het liefst niet te ver dus gewoon in Zuid-Holland. Rotterdam, Den Haag, Haarlem en Delft kennen we wel. Nu twijfelen we tussen Dordrecht en Schiedam, daar zijn we beide nog nooit geweest. We willen graag een stadswandeling maken en op terrasjes zitten. Wat zouden jullie aanraden? Mag ook een andere stad zijn.

Lifehack: Als je niet wil dat een medebewoner staand plast maak hem dan verantwoordelijk voor het schoonhouden van de wc. Binnen 2 weken afgeleerd :smiley:

16 likes

Er kwam net bij het voorverwarmen een vlam uit mijn oven + heel de keuken staat nu blauw :thumbsup: ik wilde vanavond lasagne maken :slightly_frowning_face:

Mehh mijn blaas is wéér aan het kloten. Het was me gelukt om het een beetje weg te houden maar nu begint het opnieuw :confounded: hatelijk.

Ik heb net wel heel mijn benedenverdieping gepoetst en gestofzuigd en gedweild nu ben ik moe

1 like

Ik voel me vandaag echt ‘meh’. Mezelf wel naar de stad gesleept om te lunchen met een vriendin… maar ineens was alle drukte in de stad me een beetje teveel ofzo (?!) en had ik behoefte aan languit op de bank forummen haha

Er staat
„We denken dat we een eigentijdser en voedzamer alternatief hebben voor het een euro ontbijt, voor slechts 20 cent meer."
Maar het is toch gewoon PRECIES hetzelfde? Alleen dan 1,20 in plaats van 1 euro? Vind die uitleg altijd zo dom :’) Maarja, ze zouden vast niet zeggen ‘We willen meer winst maken op die ontbijtjes’.
Het zal mij verder een worst wezen, kom nooit bij Ikea maar toch :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik had tot een maand geleden het idee dat ik gewoon gelijk lekker zou gaan werken en daarna een half jaartje er tussen uit maar sinds kort wil ik gewoon 365 dagen weg uit Nederland zijn. Maakt me niet uit dat ik ergens anders werk, als er maar zon zee strand is voor een half jaar (en het andere half jaartje wil/ga ik werken in de schneeuw <3)

2 likes

Dit zou ik ook heel vervelend vinden en voor mij dus een reden om niet meer te gaan :anguished:

5 likes

Ik ben aan het werk maar het gaat écht niet lekker en ik heb echt een mega inkakmoment. Moet over een kwartier naar mn baas bellen maar idk what to say, haha

Bleh weet direct weer waarom ik op zaterdag niet de stad in wil. Kut drukte en van die vieze etens geuren van de markt en zo’n joch stak lebberend zijn tong naar mij uit :woozy_face: heb maar gatver gezegd.

1 like