Wat je even kwijt wil #16

En ik hoor nu alweer een mug

Ik ben altijd een beetje verliefd op de jonge Paul McCartney. Zijn liedjes zijn gewoon echt veruit de beste

7 likes

M’n bloomon komt altijd op zaterdag tussen 08:30 en 12:00. En dan meestal tussen elf en twaalf. Maar morgen tussen 08:45 en 09:45 hoor. En ik ben net thuis :expressionless:

En mn hele huis ruikt naar gegrilde kip?

Ik wou zeggen drink wat cola, maar hopelijk zit je nu al lang en breed in de trein terug.

Ik ben al 2 dagen ziek thuis, mijn vriend is een weekend weg en ik heb hier geen vrienden. Die wonen allemaal minimaal een uur reizen verder.
Ik heb geen zin om weer heel de dag op de bank te hangen, maar ben dus al sinds 7u wakker met hoofdpijn. Wat kan ik doen??? Word gek van het binnen zitten in het eerste absurd zonnige weekend van het jaar!!!
O ja heb geen tuin ik ging gister 15min naar de ah wandelen en dacht dat ik KO zou gaan :slightly_smiling_face:

Muziekje erbij en doen. Succes!

Joh jouw middelbare schoolleerlingen zullen misschien ook wel jouw naam op instagram hebben ingetypt. Zou jij dat als docent heel awkward vinden? En LinkedIn is nog veel professioneler! Dus niet bang zijn bij het vak hoor, weet zeker dat er niets raars of ongemakkelijks gebeurt :slight_smile:

1 like

Dacht vandaag even uit te slapen maar m’n hond dacht er anders over en was kwart over 6 al wakker en wilde niet uitslapen :sweat_smile:

Ik had vanmorgen bloed geplast (denk ik) dus ik had m’n vriend erbij geroepen dat ie moest komen kijken. Volgens mij vond ie t echt niet chill om naar mijn plas te moeten kijken.
Ga m morgen denk ik roepen voor drol inspectie

15 likes

Om 8 uur wakker op een zaterdag en ik ga zo de deur uit om te gaan sporten :scream_cat:

4 likes

hahaha welke was dat?

Die van ons moet nog komen en wij moeten altijd >1000 betalen. Ik probeer al 3 jaar om per maand te betalen maar het het lukt me niet om dat te regelen… Online al 60x aangevraagd maar er gebeurd niets en bij de gemeente kunnen ze me ook noet verder helpen. Zo frustrerend.

Eens. Maar ook voor George. Ik denk dat dit de main reason is dat ik zo geĆÆrriteerd raak van het feit dat iedereen Lennon zo als held beschouwd en de rest van de Beatles negeert. :joy:

1 like

Ahhw er zit op zaterdag altijd een gekkie in de trein. En nu ging hij op zoek naar een jonger iemand in de trein om te vragen hoe iets op zn mobiel werkt. Lief haha

1 like

Hahahaha nee helaas zo gek is ieh niet.

Huh ik heb donderdag blijkbaar een groot pakketje gekregen. Mn buurvrouw kwam er net mee. Maar ik heb niks besteld…

1 like

Oehhh een valentijnspakket?

Mn moeder heeft het opengemaakt en het is een koptelefoon die ik gratis bij mn telefoon kreeg…

3 likes

Ik was lekker cheesy wordfeud aan het spelen met vreemden want ik heb niet zoveel vrienden. Maargoed, nu speel ik een spel met een of andere kerel die denkt dat wf het nieuwe tinder is? Eerst begon hij meeeega enthousiast over mijn profielfoto (zelfde spacecorgi als hier) en nu blijft ie flauwe niet grappige maar dubbelzinnige opmerkingen maken. Aandacht trekken. Versiertrucs. Noem het maar op. Heb net het spel maar afgehaakt.
Ik wil alleen maar even hersenloos spelen :pensive:

1 like

Mijn ex heb ik ook via wordfeud leren kennen :rofl:

6 likes

Ik moet zo werken in Weert. Komt er iemand van hier uit Weert? Ben benieuwd!

Weert ligt in Limburg maar is Brabants

8 likes