Ja ik heb wel eens eerder gehoord dat mensen elkaar hebben leren kennen via wordfeud. En als iemand gewoon een leuk gesprek begint vind ik dat wel leuk.
Maar de hele manier waarop hij het deed was niet bepaald ok. Vooral het dubbelzinnige vatsige opmerkingen gedeelte. Hij speelde ook niet eens.
Thanks! Zit nu inderdaad als een zombie op het balkon, word er vast niet slechter van
Precies. Alles boven Roermond is eigenlijk geen Limburg meer.
@BiloxiParish ik heb dus een keer ‘wip’ gelegd en kreeg toen meteen de reactie ‘Daar heb je wel zin in zeker?’
Lol eerder gedeeld
Ik had gisteren bij iemand nog maar een paar letters en kon daarmee alleen nog maar “slet” maken. Was ff bang dat ze dat persoonlijk zou opvatten maar gelukkig niet gebeurd haha.
@Chesirecat die heeft zich vast van app vergist haha. Ik snap echt niet wat iemand daarmee wil bereiken. Waarschijnlijk is het in het echt eerder tinycock. Soort van compensatiegedrag.
Dit is echt pijnlijk om naar te luisteren
Wow, dat er ooit nog een live optreden zou ontstaan waarbij Maan degene is die het best klinkt.
Oh wordfeud brengt herinneringen naar boven. Gebruikte ik altijd voor sexting met een scharrel. Mega vaag haha
Ik wilde vandaag vrij nemen en tijd nemen om te sporten en mijn huis op te ruimen, maar de andere dingen die ik moet doen/zorgen die ik heb gaan allemaal nog door mijn hoofd heen. Zo kan ik niet ontspannen :s
Ben benieuwd of de woningbouw over 2 weken mijn gemeenschappelijke berging gaat leeghalen, ik hoop het. Dankzij mij hebben alle onderburen een brief gekregen van de woningbouw dat hun hun spullen daar moeten weghalen.
Want een berging is volgens de brief voor (brom)fietsen en niet voor kapotte meubels, matrassen etc. Ben wel benieuwd trouwens hoe mensen hun spullen eruit gaan halen want de fietsen die erin staan staan allemaal in de deuropening…
Heh get, ik had even helemaal gemist dat dit nummer ook van maan is.
Hahahaha “he get” zegt mijn moeder ook altijd. Helemaal vergeten tot ik het hier weer las
Ja, ik ook ontzettend. Echt zo irritant.
Ik lig nog lekker in bed. Zo maar eens een lente achtige outfit uitzoeken.
Mijn manager op werk maakt mij het leven zuur. Eerst hadden we geen managementslaag (zelfsturende organisatie) maar sinds een soort transitie hebben we dat wel. Sinds hij er is heb ik al vier keer tranen met tuiten gehuild over mijn werk en dat is zo niet mij want ik kon het altijd naast me neerleggen. Hij belde me gister weer (terwijl ik eigenlijk nog laatste dag ziekteverlof had, ik dacht ook wtf bel je ik ben maandag op kantoor maargoed) en toen gaf ie me zo’n kutgevoel en nu wilt mn fieldmanager me daarover bellen vanmiddag en ik weeeer ging ik net janken. Het begint echt uit de hand te lopen en zelfs collega’s hebben door dat het van zijn kant gewoon persoonlijk is en dat ie mij hoogstwaarschijnlijk gewoon niet mag (hij is niet eens mans genoeg om gewoon eerlijk tegen me te zijn en hij draait er maar omheen, en ik ben recht door zee en dat is denk ik wat ie irritant vindt, zeker omdat ik vaak te ‘lief’ wordt ingeschat totdat mensen mij meer persoonlijk ga leren kennen). Ik baal hiervan, want ik had het zo naar mn zin op mn werkplek en nu kan ik zelfs het kleine beetje pijn wat ik overheb na mijn pijnbehandeling (vandaar het ziekteverlof) bijna niet over me heen zetten om te gaan werken terwijl ik eerst fulltime werkte met 100x zoveel pijn.
In 1 uur tijd mijn studio (niet zo groot ) opgeruimd, gepoetst, gestofzuigd, afwas gedaan, prullenbakken verschoond en mijn auto opgeruimd (lees: 8 lege blikjes en heel veel papiertjes opgeruimd).
Het duurde maar 1 uur en ik voel me nu al zo veel beter.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb iets besteld wat ik terug wil sturen. Het is besteld bij een bedrijf in de UK, geleverd door DPD. Op de site van het bedrijf stond een adres wat ik op het pakket heb geschreven. Dus ik net bij een DPD punt om het terug te brengen maar die zei dat ik een barcode/label moest hebben voor op het pakket. Ik kon dat vinden op de site van DPD. Kon ik niet dus ik gechat met hun. Zij zeiden dat ik een returnlabel moest vragen bij het bedrijf. Maar die zeggen dat ik het moet vragen bij mijn local postal service.
Ik snap er niks meer van. En het moet wel op tijd terug
Voel me ondertussen ook best wel dom.
Is het niet de bedoeling dat je zelf de retourkosten betaalt, en dat je dan dus ook zelf een barcode moet laten printen bij een willekeurige verzender? Of hebben ze wel aangegeven dat zij de retourkosten betalen?
Ja ik moet het zelf betalen en ik kan het dus gewoon bij PostNL doen? Dus nu ben ik daar mee bezig maar zoveel adres gegevens en ik weet niet precies wat de straat is en postcode en aaaah. Of kunnen ze dit ook voor me uitzoeken bij een postNL punt?
Dan mag je zelf iets uitkiezen, als je wel een volledig adres hebt weet het PostNL-punt denk ik wel wat in welk vakje thuishoort.