Wat je even kwijt wil #16

Ik moet werken aan m’n scriptie maar voel me weer zo lui en leeg en sloom, kan maar beter gewoon zo naar de bieb verkassen en hopen dat het dan vanzelf wel opgang komt

Ik zeg toch niet dat dat niet zo is :pensive:

Ik ben nu bij een plek waar ze vegan brunch hebben en ga zo lekker naar het strand! Maar ga ik vanavond sushi eten of ramen? :thinking::thinking::thinking:

@boemboem super! Het voordeel aan een klein huis is dat het minder werk is, maar hoe kan het zo snel vies worden. Ik heb een 2 kamer appartement en moet zeker 3 keer per week stofzuigen?! En soms is het zaterdag spik en span en dan is het dinsdag alweer een enorme puinzooi? Hoe dan??

2 likes

:heart::heart: Wat ontzettend rot voor je, hebben je collega’s hier ook last van of kan je in ieder geval wel je ei bij ze kwijt?

Hahhaa ja weet ik dat je dat je dat niet zei; maar ik dacht meld het toch even zodat je je tactiek daar misschien op kunt aanpassen

3 likes

Ik ben al best een tijd gestopt met roken en ook weinig behoefte aan maar sinds gisteren is de drang best groot. Nu ook weer. Irritant

Hahahahah ja oke dat komt wel goed. Heb nog 40 minuten voor mn eerste doel dus de stress slaat toe. Mensen aanspreken is echt super moeilijk

Hahaha love Wordfeud. Ik heb dat ook heel veel gespeeld met mijn moeder❤

Ik heb een briefje in de brievenbus dat Mn pakketje bij de buren afgeleverd zou zijn. Nummer 41. Weet überhaupt niet waar dat was en nu ben ik op onderzoek uitgegaan en 41 bestaat helemaal niet? Wel 41 a t/m r. Wat moet ik hier nu mee? Kan ik hierover klagen?

Ik heb twee vrouwelijke collega’s (ik zit in de IT-wereld dus vrouwen zijn erg schaars) waar ik al mn frustratie kwijt kan gelukkig. Zij zouden echt hun eerlijke mening geven wanneer ik verkeerd zou zitten, maar zij geven mij gelijk.

Andere collega’s klagen ook over zijn slechte communicatieve vaardigheden (zeggen dat je vanmiddag belt/mailt en dat niet doen bijvoorbeeld, ik kan daar slecht tegen want afspraak is afspraak imo op professioneel gebied) maar zij durven geen feedback daarop te geven, wat ik wel doe (op professionele manier). Echt het stereotype IT-er. Ik denk dat ie me daarom gewoon niet mag, ik ben de enige die tegen m zegt als ik van mening ben dat hij dat slimmer of beter aan had kunnen pakken.

3 likes

Heb je nog een gesprek gehad met je vriend? Hoe gaat het?

Ik wilde net mijn Zonnebril opzetten, alleen is mijn hoesje leeg??
Echt geen idee wanneer ik hem voor het laatst heb gebruikt of waar ie zou kunnen zijn

Ooo nee, ik heb gemist dat je weggaat uit de Smaland. Wil je zeggen wat je nu gaat doen? Ik ga je verhalen achter de schermen missen

1 like

Wooo heel tof!
Blijf je lang daar?

Wanneer vertrek je ook al weer?

Omg je blijft wel hier toch, voor zover je internet dat toe laat?
Anders ga ik je veel te veel missen hoor

wtf kan de zon gewoon ff heel gauw weer weg gaan? ik zit echt niet te wachten op de zomer :nauseated_face: en wil mijn nieuwe winterjassen nog aan kunnen.

8 likes

Heel eerlijk gezegd ben ik er ook nog niet aan toe. Normaal ben ik echt een zon aanbidder en ik ga graag naar de zonnebank (sorry) maar dit komt nog net even te vroeg ja

1 like

ik zie er in de winter veel leuker uit qua outftis. :pensive: in de zomer zo0o0o0o0 saai

5 likes

Same. Ik lig op de bank met dekentje en netflix. Can’t deal with this right now.

3 likes