Wat je even kwijt wil #20

Ja ik hoop dat ze het gewoon zonder kosten opnieuw voor me printen maar anders ga ik maar naar Kruidvat idd.

1 like

Geen zin om het te proberen uitleggen. Relatiedrama in ieder geval. Maar bedankt voor de knuffel!

1 like

Wajo, er zit hier een vrouw in de trein in een prullenbakje over te geven. Voel me uiterst ongemakkelijk, of ik iets moet doen.

Edit: oh ze krijgt een doekje aangeboden.

11 likes

Vandaag ongeveer 30km gefietst (is veel voor mij doen), was echt chill :sun_with_face:
Alleen zo hatelijk altijd als dan van die 50-plussers je in gaan zitten halen met hun matchende elektrische fietsen (op een brug ofzo) en dan zo triomfantelijk naar je lachen :roll_eyes: oh en er heeft een vogel op me gescheten

5 likes

Nee heb helaas geen Twitter. Kan ik het op een andere manier doorgeven?

Pfft hetzelfde hier, ben echt met moeite m’n ogen open aan het houden :sleeping: Hopelijk krijg ik nog een opleving zo.

Ik lig ook echt Ko op mijn bed. Wachtend op inspiratie om te gaan koken of in ieder geval eten te gaan regelen. Of gewoon af te wachten tot tja wat eigenlijk.
Lig hier met plakkende benen die zelfs plakken terwijl ik gewoon een broek aan heb.
Ik moet dus eten regelen en eigenlijk ook een was doen en uitzoeken wat ik zondag aan kan. Of bezig met een sollicitatiebrief. Maar nul zin. In niks.

1 like

Precies dit was mijn dag. Behalve die vogel.

1 like

Ik werk niet verder weg dan eerder, maar heb t wel druk laatste tijd, dus kan het ook allemaal zo slecht bijhouden. En als ik dan op een topic 300 ongelezen reacties zie staan dan zie ik er ook zo tegenop om al die 300 reacties te gaan lezen/scannen/bekijken, dus open ik het topic helemaal niet meer :frowning:

Ik kwam nu in dit topic om te posten dat ik merk dat ik echt blij word van dit weer (en denk icm vroeg weekend). Ik was in de stad en vond het echt leuk om mensen te kijken, heb schoenen gekocht die ik afgelopen winter al wilde en nu waren ze maar 15 euro en net kwam ik thuis en lag er een superlief kaartje op de mat. :star_struck:

2 likes

Je kan proberen te beginnen met die oplos lattes. Die smaken licht naar koffie en zijn vooral lekker melkig en zoet

1 like

Ik dronk als baby al ijs koffie ipv melk. Misschien vind je dat lekker en kan je langzaam sterkere ijskoffies nemen en dan gewone.
Of een koffie echt goed zwart proeven. En ontdekken wat je echt proeft ( graan, fruit, hout enzo) zo weet je ook wat voor een koffie je lekker vind.

1 like

Ik was om 16.15 al bij de friettent om friet te halen, had er al de hele middag zin in :stuck_out_tongue: Maar daarna was ik helemaal op haha. Zit sindsdien dus ook vrij levenloos op de bank.

Ik heb honger en al mijn meegebrachte eten is al op.

Ik denk dat ik hierover een boek kan schrijven.

1 like

Haha misschien heb je ooit mijn posts over de het halen van de morning after pil gelezen. Was de kassajuf in jouw droom wel capabel en zette met niet voor lul voor de wachtenden achter mij? En een boek over ruzie maken komt altijd van pas! Wel bedenkelijk dat er dan wel een baby komt :thinking:

Ja ben 45min geleden even van de bank afgekomen om de waterkoker aan te zetten, maar er nog een keer afkomen om er thee mee te maken is me nu ook echt teveel moeite :weary:

1 like

Je kan het op verschillende manieren drinken. Koffie met ijsklontjes idd. Of met vanille ijs. Zo koel je de koffie af. Dit vind ik zelf een lekker recept.

Oploskoffie 1 a 2 schepjes licht eraan hoe sterk je wilt. Schepje suiker ( als je dat wilt ) klein beetje water en dat dan shaken ( of met zon kloppertje oplossen) en dan als dat opgelost is het glas verder vullen met water. Je kan er dan ook nog een schep vanille ijs bij doen.

Je kan t ook zo kant en klaar kopen trouwens haha

@Matilda je kan er ook honing in proeven hahaha. Licht aan de branding en bla bla bla #koffiehipstersnob

1 like

Hahah ach wat schattig.
En die avatar hahah raar ja. Ik heb ook wel eens dat ik dan over een specifiek iemand droom, maar dan ziet diegene er helemaal niet zo uit maar toch is het dan wel zo. Vind ik ook altijd zo raar.

@Bergamot Oh, wat interessant! Geen klep voor de kattenbak, die heb ik nog nooit gehoord. Wat is hier het idee achter?

@Nidorina en is het gelukt met je deadline?

Whoops ik heb iets gezegd, wat ik eigenlijk niet had moeten doen. Maar zo klaar met schijnheilig gedoe, en het voelt zo goed. Ik voel me echt empowered nu.
En ik zou graag willen delen wat precies, maar dat ga ik niet doen ivm herkenbaarheid.

2 likes