Wat je even kwijt wil #20

Ja ze was echt goed he wow!

1 like

Imdat het een duet was! Ze krijgen alleen commentaar op de optredens die ze alleen doen.

2 likes

Het was zo’n vreselijke dag op werk voor iedereen. En nu wordt er in de groepsapp nog even gezeken op elkaar. Het is vrijdagavond alsjeblieft

Ik wil later als ik groot ben ook zo mooi zijn als Wendy trouwens.

@Rozecoupeschaar @anon44204370 Ik hoop dat ze wint! Volgens mij is ze ook leuk in t echt

3 likes

Maar hoezo blijven jullie haar laten terugkomen als jullie niet tevreden zijn over zowel haar schoonmaakwerk als dat ze zich niet aan de afspraken houdt? Of waarom zeggen jullie daar op z’n minst niets van? Zoveel vraagtekens haha

4 likes

Ja geweldig kind! Ook super lief en goed wat Anouk zegt! Hoop dat hij echt zichzelf blijft.

Is er geen voice topic? Wil niet alles hier over nemen.

Gevonden! Deze kan ook voor de voice kids toch?

1 like

Ze heeft nu opzich wel goed schoongemaakt hoor! Daarom hadden we nu niet echt iets daarover kunnen zeggen. Wel over de tijd. Die ze overigens voor de volgende keer nog niet gestuurd heeft, terwijl ze dit wel zou doen.

Ugh ik heb echt zo’n avond dat ik nergens zin in heb. Ben moe maar wil niet slapen en ik wil op zich een serie kijken maar niks is leuk. En toen wilde ik muziek luisteren maar Spotify komt alleen met kutte panfluitpop of houterige indiefolk en alles is stommmmmm.

Mijn vader is deze week in Tokio en Kyoto voor zijn werk.hij vroeg net of hij iets voor ons mee moest nemen maar ik heb geen idee. Weet iemand hier iets? Zo lief ook dat hij het vraagt. Hij stuurt ook altijd een kaartje. Die de helft van de tijd niet aankomt. Of wel bij mijn zusje en niet bij mijn zus en mij :joy:

3 likes

Mijn broertje van 9 is bij mij logeren en ging net zijn pyjama aandoen. Voor het eerst in zijn leven zei hij schuchter: oké ik ga me even omkleden in de slaapkamer (ipv in de badkamer waar ik stond). Mn hart smelt van cuteness en van omg hij wordt straks een puber help

Overigens is hij nu al zn knuffels aan het organisen op bed dus zo’n vaart zal het niet lopen

73 likes

Haha ja dat doe ik nu maar zo heel entertaining is het niet.

1 like

Ja maar dan nog, ze is er ws nog geen 1x de 4u waarvoor je haar betaald gebleven? Ws meestal niet eens de helft van die tijd + niet op de afgesproken tijden (zonder dit te overleggen/laten weten). Zou voor mij reden genoeg zijn :wink: Helemaal als je normaal niet eens zo tevreden bent met haar werk en ze zegt bepaalde klusjes niet te kunnen doen wegens tijdgebrek terwijl ze er niet eens de afgesproken uren is haha. En ook nu komt ze dus weer een afspraak niet na.

Is ook helemaal aan jullie verder natuurlijk, maar het verbaast me wel haha (niet dat je haar er meteen uit had hoeven gooien, maar had haar er iig serieus op aangesproken. Al zou ik er inmiddels allang klaar mee zijn geweest wel :stuck_out_tongue:) Wel makkelijk verdiend ook zo voor d’r haha

1 like

Misschien beetje cliché, maar Kitkats in smaken die de niet hier hebben.

1 like

Snacks, ehm zee wier snacks of poki sticks of kit kat zoals iemand al zei. Ehm maskertjes of beauty producten of wil je je vader dat niet aan doen haha

1 like

Ja heb je wel gelijk in. Ik ben alleen echt een trut wat dat betreft. Ik vind het dan zielig ofzo?

@lijnewiets ik vond het heel lief laatst dat je met mij koffie wilde drinken en nu dat je @Madrid wilde komen helpen! Dat wilde ik even zeggen :upside_down_face:

12 likes

Ah, daar zag ik toestraks reclame van inderdaad! Is het een leuk album?

1 like

Iemand ervaring met een 24bottle of chilly flesje? Zijn ze het geld waard? Of heeft iemand andere tips voor een flesje van 250/350 ml?

Ik ben heel tevreden over mijn fles van 24bottles!

Koningsnacht 2019: op de deken onder de bank met een kop thee.

Vind het wel prima zo, ondanks twee uitnodigingen

7 likes