Wat je even kwijt wil #20

Kan je misschien niet even naar die wc gaan en alleen extra pc papier ‘ertussen’ doen? Dan hoef je niks aan te raken en heb je misschien een oplossing voor dat uur?

Dat ziet de eerste dagen altijd extra heftig uit toch?

Dat klopt, alleen ziet het er dan ook veels te breed uit? Ik vind ook dat ze te ver naar binnen is gegaan boven mijn neus als je snapt wat ik bedoel. Ik hoop zo dat als die korsten er af zijn dat het meevalt. Ik zit nu zelfs te denken om niet naar die touch up te gaan en het gewoon te laten vervagen

Kijkt er iemand married at first sight? :upside_down_face:

1 like

Er is een topic van! :smile: Ik kijk het.

1 like

Omg @boemboem

5 likes

Balen zeg! Zou mijn koffer idd niet achterlaten… succes!

Wacht het even af. Ze worden nog een stuk smaller en sowieso vervaagd er heel veel. Het begin kan er inderdaad super heftig uitzien maar als je korstjes eraf zijn ziet het er opeens heel natuurlijk uit en vaak zelfs nog veel te licht. Je hebt dus best kans dat het nog goed komt!

Gatver ik zat net in de trein naast een man die zo belachelijk hard in mn persoonlijke ruimte ging zitten. Ik zat compleet verkrampt tegen het raam gedrukt omdat ik hem anders aan zou raken. Toen ik eruit ging ging hij ook mee de coupe uit, maar de trein rijdt net langs me en ik zie dat hij nu beneden is gaan zitten naast een andere jonge vrouw, terwijl er meer dan genoeg lege plekken zijn. Kan je dit soort creeps ergens melden?

We wonen samen dus dan telt de aansprakelijkheidsverzekering niet haha

Bedankt voor je geruststellende post. Ik hoop het zo! Ik ben best een pietje precies en ik denk nu echt: als ik hiermee moet lopen… voel me net ShinChan (voot degene die de tekenfilm nog kennen)

3 likes

@Booklover volgens mij kan ze dit wel melden toch?

In feite doet ie alleen niks natuurlijk, gewoon naast je zitten. Maar bah, voelde me echt heel naar en geïntimideerd en vind het echt geen chill idee dat ie nu weer naast een ander meisje zit.

2 likes

Hahahaha sorry ik kijk dit nooit maar ben nu bij m’n ouders en ‘t stond op, wist niet dat ‘t zo populair was voor een topic, nog nooit voorbij zien komen. Ik schaam me. :cry:

Ik wou alleen maar even zeggen dat ik de broer van de deelnemer echt sexy vind. :frowning:

1 like

Ik heb het zelf niet laten doen maar zie heel vaak foto’s langskomen van direct na de behandeling en dan is het altijd mega lelijk en dan na een maand is het super mooi geworden. Dus zou even afwachten. Maar is natuurlijk wel een vervelend gevoel voor je nu

2 likes

Ik heb het zelf ook en het vervaagt nog wel! De meeste korstjes nemen ook pigment mee nog.

1 like

Mijn internet deed het ineens niet meer en gaf een foutmelding met een ip-adres. En nu heb ik zelf mn ip-adres opnieuw ingesteld, handmatig. I am mega nerd :nerd_face:

8 likes

Weggooien. Je kunt het proberen te laten weken in azijn maar dat heeft bij mij nooit geholpen.

1 like

M’n doggo is gestorven terwijl ik in Italië zit, m’n hart is echt gebroken. Vlieg gelukkig morgen terug

8 likes

Wat erg, veel sterkte!

1 like