Snacks halen voor de tussentijd!
Dat zijn niet mijn soort dieren. Denk dat ik gewoon moet accepteren dat het nu niet handig is om een huisdier te doen.
@Indolence Haha nee geen vogel!
Liefst zou ik zo een beest door het huis zien hoppen, maar denk dat het en drama wordt met kabels.
Ik wil mān kamer een beetje verbouwen en nog een nieuw kastje kopen⦠maar ik ben bang dat het lelijk word en ik daarna alles weer terug moet schuiven⦠twijfeltwijfel
Volgens mij heb je ook speciale katten die een bepaalde niet verharende vacht hebben en waarvoor je ook niet allergisch voor kunt zijn.
Ik heb gisteren met mijn konijn een girlsnight gehouden, omdat mijn vriend personeelsfeest had. Samen op de bank gelegen, film gekeken en aardbeien gegeten.
Ja ik heb dat een tijdje gedaan. Vond t super leuk! Ook gewoon tof om āleukeā post te krijgen. Ik had bv aangegeven dat ik t leuk zou vinden om mensen hun favoriete recept te krijgen. Allemaal recepten uit allerlei landenš
Een konijn hoeft niet perse bodembedekking in het hok te hebben, dat scheelt al zóveel rommel. Die van mij zijn ook nog eens zindelijk dus stofzuig het hok kort iedere dag en verschoon het toiletje. Kabels zijn vrij makkelijk weg te werken in kabelgootjes, en als ze iets doen wat niet mag is er altijd nog de plantenspuit. Het valt echt mee!
Hoe eet die dan?
Ja ben echt aan het twijfelen als we iets doen. Een kat is āmakkelijkerā denk ik. Het konijn moet ik zindelijk maken en afleren om aan de kabels, planten en meubels te komen⦠misschien zit er ook wel een binnen konijnen in het asiel die al perfect is opgevoed Haha.
Als we iets doen is het sowieso pas na de zomervakantie.
Heel eerlijk gezegd lijkt een kat me voor jou (op basis van je berichten vandaag) niet 'makkelijker '. Na wat je zegt over vacht en huidschilfers. En een kat scherpt ook niet altijd zijn nagels netjes aan de krabpaal. Denk dat je voor jezelf moet kunnen inschatten hoeveel het je waard is om alles netjes te hebben en of een dier daar überhaupt in past. Anders wordt niemand gelukkig, jij zelf voorop.
@PizzaFunghi niet lullig bedoeld maar ik hoop dat je echt echt echt goed nadenkr voordat je een dier in huis gaat nemen terwijl je eigenlijk weet dat je bepaalde aspecten van huisdieren niet goed kan hebben. Het zou echt heel zielig zijn als het uiteindelijk toch niet bevalt en het diertje in het asiel eindigt. Maar gelukkig krijg je hier ook goede tips.
Als je een huisdier teveel werk vind is het misschien niet zo heel verstandig om een huisdier te nemen.
We hebben tijdelijk een oppas kat gehad en die was zo lief en makkelijk (wel heel harig) dus misschien dat ik er daarom zo makkelijk over denk. Die was echt perfect. Maar niet van ons helaas.
Maar moet inderdaad bedenken of het een slimme keus is om een huisdier te nemen. Wil het al een hele tijd maar om onder andere de reden van weinig tijd en rommel niet gedaan, maar de laatste tijd denk ik er weer aan.
@inezweski zo zielig. Ja heeft ook mijn voorkeur dat als we iets doen, deze uit uit het asiel moet komen.
@anon42289517 @anon39978576 klopt helemaal wat jullie zeggen.
Ik heb steeds zoān honger vandaag! Niet eens trek, maar echt zoān leeg, haast misselijkmakend, hongergevoel. Blijf maar vreten, terwijl mān hoofdmaaltijden gewoon voldoende en gezond waren. Echt niet normaal wat ik allemaal al naar binnen heb gewerkt vandaag
Ik wil echt heel graag in bad, maar ik lig zo lekker op de bank. Lastig lastig
Haha is niet te hopen. Maar heel irritant ja, vooral omdat ik juist weer even wat minder wilde snacken en ik nu maar niet kan ophouden. Het helpt even wat eten, maar dan hooguit een half uur later krijg ik dat hongergevoel weer en negeren lukt maar niet omdat het dus wel voelt alsof ik vanochtend mān laatste maaltijd gehad heb Nu ipv chips/ijs/tompoucen/snoep/koek (makkelijk voor het grijpen) maar braaf even boterhammen smeren
Natuurlijk ben ik weer spuit 11 maar wel heel grappig als je Thanos googelt en op die handschoen klikt.
@Madrid ik vind het echt knap hoe je het allemaal doet. Ik ken je verder niet maar ik krijg het idee van wat ik hier van je lees dat je leven in korte tijd heel erg veranderd is. En volgens mij houd je gewoon alle ballen hoog.
Bij mij staan er ook wat veranderingen op stapel en ik flip minstens 1x per dag.
Mijn vriend en ik zitten gezellig stilzwijgend op de bank omdat hij me super vaak tweederangs zet en dat niet wil inzien laat staan dat ie een keer sorry zegt.