Wat je even kwijt wil #20

Ik denk dat ik in dat vliegtuig ga wonen.

7 likes

Spinazie 400 gram
Kipfilet (1 stuk)
Pijnboompitten
Boursin Cuisine Light
Kastanjechampignons

Kipfilet in stukjes, die in de pan tot ze lichtbruin zijn, dan kastanjechampignons in stukjes er bij tot die goed gebakken zijn, daarna de Boursin er bij en de spinazie in delen want dat moet altijd erg slinken. Doorgaan tot alle spinazie op is en alles tussentijds door elkaar scheppen. En pasta gewoon in een pannetje er naast koken. Tot slot alles op elkaar gooien en klaar.

7 likes

ā€œMijnā€ voetbalclub waar ik al 20 jaar een seizoenskaart van heb staat zondag in de finale van de beker. 15 jaar geleden mocht ik niet gaan van mijn ouders, want ze vonden dat ik te jong was. Nu, na 15 jaar wachten, is het eindelijk zo ver. Maar… Ik ben er niet bij. Want 35 weken zwanger van een tweeling en ik kan amper zolang zitten om überhaupt de wedstrijd vol te houden. En ik BAAL. Niet gewoon een beetje. Ik gun het niemand om wel te gaan. En dan zie ik allemaal berichten van mensen die nog nooit bij een wedstrijd zijn geweest en die nu wel naar de beker finale gaan en ik wil gewoon iedereen uitschelden en roepen dat ze nep supporters zijn. En stiekem huil ik zondag de hele dag. En ik hoop dat ze niet winnen. Want dat ook nog missen kan ik niet aan.

7 likes

Jaa zeker! Toen ik naar NY vloog was ik binnen een kwartier door de douane en bagage-afgifte heen! Je bagage kun je niet al online inchecken, maar dat is echt zo gebeurd.

1 like

Loef jullie allemaal zo hard haha. Was zonder jullie echt dood gegaan van de zenuwen.

Nu stop ik met de zenuw spam zal in het instragram topic nog even een stalk link delen voor de mensen die geen insta hebben .

Wat een moodswings vandaag. En het is nog ochtend. In deze ochtend van superblij naar huilen naar superblij gegaan. En nu weer (redelijk) normaal.
Hormonen… Gelukkig werk ik thuis vandaag.
Met zulke buien voel ik me echt zwak en instabiel.

Ik vond het een goed idee om met Koningsdag oranje nagellak op te doen, maar ik heb geen basecoat gebruikt. Net m’n nagellak eraf gehaald en m’n nagels zijn gewoon oranje. Nu maar forever nagellak dragen

4 likes

Ik ben haar niet, maar je moet best wat invullen en aantonen idd qua salaris, huur/hypotheek.

Bij mij ging dat heel moeilijk omdat ik thuis woon met een hypotheek (nieuwbouw). Kreeg elke keer errors, haha! Verder heel blij, zo fijn dat je auto wegbrengt voor APK of een beurt en gewoon weet dat je niks hoeft te betalen. :tada:

1 like

Buiten dat om is het ook gewoon niet handig om dan direct weer te gaan bellen. Dat je even je stem terug hebt betekent niet dat het goed is om gelijk weer te gaan bellen en dit van je stembanden te eisen.
Valt me wel echt tegen van dit bedrijf maar het past ook wel bij de ervaringen die mensen die ik ken hebben met dit bedrijf. Heel veel beterschap in ieder geval! Hopelijk komt er snel een fatsoenlijke oplossing vanuit je werkgever.

1 like

Waar ik gisteren zo zenuwachtig over was is best wel goed gegaan (van m’n biecht) :blush:. Ik was er mentaal wel kalm onder, maar fysiek blijkbaar niet. Ik heb het even gegoogeld en wat ik gisteren voelde leek een beetje op een paar hele hele kleine paniekaanvallen (druk op m’n borst, gevoel van stikken, misselijk etc.). Vet raar want in m’n hoofd viel het echt mee. Hoezo was ik dan fysiek nog zo gespannen?

6 likes

Huh waarom is die nieuwe layout van instagram zo lelijk.

Ik had echt een super nare droom. Ik had weer een blokjes beugel (?) en mijn beugel zat deels los en sommige blokjes zaten gedraaid, dus die zou ik weer terugdraaien trek ik die blokjes allemaal los en brokkelen mijn tanden af. Horrorrrrrr. En je voelt die pijn dan ook gewoon he.

Ik had dat opeens toen ik vitamine D-tekort had!

Bweh, heb echt een baaldag. Zit nog steeds in mijn pyjama op de bank en heb al 3 huilbuien gehad. Zonder echt praktische reden, maar gewoon zoveel zorgen de laatste tijd. :slightly_frowning_face:

1 like

Gisteravond kreeg ik migraine, de dag erna voel ik me dan altijd mega brak en ellendig. & nou zijn een paar van die malloten heel de dag al aan het boren en herrie maken. Ben blij dat ik straks naar m’n pa en ma kan vluchten want word hier zó chagrijnig van.

Lief zijn voor jezelf vandaag. Zorgen hebben is zwaar en dan moet je goed voor jezelf proberen te zorgen. Kan je niet iets doen wat je heel leuk vindt? Of iets lekkers halen met een filmpje?

1 like

Ja, ik schop mezelf nu van de bank en ga ff een rondje lopen buiten. Wie weet doet wat frisse lucht me goed.

1 like

Wel een lichtpuntje… Net de Thalys geboekt voor even een dagje op en neer naar Disney in juni. Zo fijn om gelijkgestemde vriendinnen te hebben. :heart:

15 likes

Ik kreeg van de vriend van een vriendin die in de lease werkt de tip om te zoeken haar H.ema lease auto en daar kan je relatief goedkoop leasen. Werken met l.eas.eplan samen. Heb nu een Toyota Aygo X-Fun (oid) met parkeersensoren (haha ernstig maar heb ook gelest met die dingen), 20.000 km per jaar, in rood, 48 maanden, voor €255 !

Edit: oh en moest best wat aanleveren. In ieder geval rekeningafschrift van 1 maand en salarisstrook. Edr gaat het checken op kredietwaardigheid en dan hoor ik meer. Nu maar hopen dat ik er doorheen kom met mijn studieschuld

2 likes

Oh dat is ook wel iets om op te letten ja! Ik heb toevallig van de week weer multivitaminetabletten gekocht en daar zit geloof ik ook D in, eens kijken wat er gebeurt als ik die consequent slik.