Wat je even kwijt wil #20

Ik ben super onhandig, maak veel kapot, raak veel dingen kwijt en anderhalf jaar later werken mn Airpods en ben ik ze nog niet kwijt geraakt! Wel echt een verademing die dingen, beter geluid, geen kabel :heart_eyes:

:stuck_out_tongue: Ja, ik dus ook. Sleep mijn koptelefoon ook dagelijks mee en gebruik hem zo’n 20 uur pw tijdens mijn werk. Vinden koptelefoons nooit zo leuk. Maar omdat ik hem dagelijks meesleep, ben ik een beetje bang dat ik er van die pods eentje kwijt raak of dat ze stuk gaan :joy:

1 like

Omg ik was net in een huis waar ze een grote benner zenner hond hadden. Dat beest was mega enthousiast naar mij want hij was nog maar 1. Ondanks dat ik dat hele mooie honden vind schrok ik me rot toen hij omhoog sprong. Dat beest komt tot aan je hoofd. Dus toen riep ik “IK BEN BANG!!” haha echt voor lul.

22 likes

Als je de Airpods gewoon altijd terug doet in het doosje is er denk ik niet zo veel wat fout kan gaan! En je doet ze dus in het doosje om op te laden. Moet wel zeggen dat ik ze uit voorzorg wel in mn tas draag ipv jaszak.

Nou ja, ik gebruik een koptelefoon dus minstens 4 uur per dag :slight_smile: En heb dus de afgelopen jaren minstens zo’n 10 paar koptelefoons versleten. Duur en goedkoop.

@Harrrie Ik bedoel dat ik vooral bang ben om ze tijdens mijn werk (=postbezorgen) te verliezen. Erbuiten heb ik er niet zo’n last van.

Berner Sennen :sweat_smile:

14 likes

Sorry moest hier een beetje om lachen. Ik noem dat ras ook zo maar toen ik ging googlen was het blijkbaar Berner Sennen

6 likes

Oh zo! Denk dat je het beste ze kan vergelijken met de bedrade oortjes van Apple, als die uitvallen dan zal dar bij de Airpods ook gebeuren en makkelijk kwijt te raken (maar als het goed is stopt je muziek standaard zodra een oortje niet meer in ne oor zit dus dan heb je dat wel door). Zijn bij mij overigens nog geen een keer uit mn oren gevallen!

Whaha ja die vrouw zei zelf dit is een benner zenner, weetikhet. Ben geen Martin Gaus.

12 likes

Maar van iemand zonder stem eisen dat ze gaat bellen is toch gewoon zinloos… wat een getouwtrek :sweat_smile:

Ja, dat scheelt dat ze stoppen :thinking: De EarPods vallen soms uit, maar niet heel vaak. Gemiddeld eens per 3 weken ofzo? Nou ja, ik denk er nog even over, want vind het nogal een bedrag, haha. En ze zijn bijna overal uitverkocht, dat ook.

1 like

Mijn berner sennen van 2 denkt dat hij een schoothondje is, dus dit gebeurt hier ook zeer regelmatig. :sweat_smile::joy:

5 likes

Oke beetje paniek. Ik ga morgen met de trein maar ben er op zn vroegst 8.11 en de bagage drop of sluit om 8.55 red ik dat? Ik ben al ingecheckt. Of kan ik nu ook al online mn bagage inchecken en dan morgen bij zon self service droppen.

( Taxi is te duur en last minut iemand regelen is slecht voor mn zenuwen)

Hahah oh gaat dat enorme beest dan ook echt serieus op je schoot liggen? Of bedoel je dat springen?

Ohhh dat lukt wel! Gewoon meteen de balie op zoeken. Bagage droppen is 2 tellen werk! Dus ook al staat er een lange rij, niet stressen want dat loopt lekker door. Met welke maatschappij vlieg je?

1 like

Danku danku. Met Delta. En terug KLM

Dat komt goed! Delta zit bij vertrekhal 2 dus beetje snel lopen & dan kan het niet verkeerd gaan :sweat_smile: En leuk, KLM op de terugweg :grinning: ik vind het Nederlands praten en de Nederlandse snackjes altijd zo aandoenlijk. Krijg er dan echt zo’n chauvinistisch gevoel bij :netherlands::two_hearts:

2 likes

Beide :sweat_smile: Maar luistert gelukkig wel gelijk als je zegt dat hij moet stoppen :see_no_evil:

1 like

Ik had net supervisie vanwege opleiding die ik volg, en hij zei: “Ik weet het niet hoor August maar je hebt ongeveer 80% van de symptomen van een burnout dus wat ben je nou eigenlijk aan het doen”. En nu ben ik een beetje van kut dat klopt ook wel gewoon en nu moet ik dus dingen gaan veranderen en dat is moeilijk :frown: zit zo vast in mijn eigen patronen.

1 like

Bij KLM kun je tijdens de vlucht naar de pantry lopen en daar liggen dan mentos snoepjes, verkade chocola, crackers en water :yum:

3 likes