Wat je even kwijt wil #20

Heb je al eens eem vitamine C masker gebruikt? Daar heb ik vorig jaar mijn vers zwart geverfde haar weer veel lichter mee gekregen

1 like

Kruidvat heeft ook een kleurverwijderaar en die doet het bij mij altijd best goed, misschien is dat het proberen waard? Stinkt wel maar het zou zonde zijn als je weer terug moet bleken

1 like

@Karl_Lagerfeld oh ja vitamine C! Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Heb dat in het verleden wel eens gebruikt om rood haar mee te vervagen, al was dat wel semi permanent. Maar dat werkt dus op permanente verf ook? Ik heb nog wel een pot vit C tabletten staan.

@Dazed dat is misschien wel een betere en wat gezondere optie dan bleken ja. Zal daar eerst eens mee beginnen dan mocht het nog niet genoeg vervaagd zijn tegen het weekend. Al zal er daarna sowieso nog wel verf overheen moeten want dat zal de toner die in mijn blonde haar zat ook wel eruit trekken en warmte terug ophalen. Maargoed alles beter dan dit denk ik

1 like

Hij is weer niet goed :no_mouth::no_mouth:

ik word gek. Al 6 weken hiermee bezig inmiddels, elke keer thuis zijn als die stoel wordt opgehaald, de bezorger gaat weg, kom ik er weer achter dat 't niet goed is, weer 2 weken verder voor we een nieuw bezorgmoment kunnen inplannen

En ik baal want die stoel lijk ik nergens anders te kunnen krijgen, wel qua webshops maar uiteindelijk is 't allemaal van hetzelfde merk dus geld terug en ergens anders bestellen heeft ook geen zin denk ik

De leverancier dacht na m’n 2e retour al dat 't aan mij lag, ondanks m’n bijgevoegde foto’s van de fouten. Die zal nu helemaal wel denken
 Maar ik ga er een filmpje bij doen denk ik

En @Harrrie. Superlief van jullie! Ik heb dus het probleem, paar hoofdvragen en deelvragen. Als dat gedeelte “goed” staat kan ik wel verder denk ik!

2 likes

Leuke verrassing toen ik mijn lasagne in de voorverwarmde oven wilde doen. :woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4:

6 likes

Huh Haha gatver wat is dit?

1 like

Ik kan morgen even kijken en feedback geven (mocht dat nodig zijn)!

1 like

Zonet een tentamencijfer binnen van een tentamen dat ik voor de 3e keer heb gemaakt. Een 5.7! Anders echt iets waar ik niet tevreden mee zou zijn maar nu zeker wel.

20 likes

Plastic er omheen laten zitten? :astonished:

@KipTokTok het is een oven en magnetron in één en blijkbaar zat de magnetrondeksel er nog in.

3 likes

Oh wat kut! Succes met schoon krijgen!

Normaal gesproken ben ik best goed in accenten verstaan, en kan ik met een paar woorden wel verstaan wat er gezegd wordt. Maar net werden we aangesproken door iemand in waar vanuit ging dat Engels was, en in vier zinnen heb ik geen enkel woord verstaan. Dus ik pardon zeggen, bij de tweede poging verstond ik twee woorden en wist ik in ieder geval waar het over ging en kon ik eromheen lullen.
Mensen maken geen grapje als ze zeggen dat Ieren niet makkelijk te verstaan zijn.

1 like

Ja was het ook wel, soms kan ik meer dan ik denk haha

1 like

Je moeder.

Ik baal zo erg dat al het gedoe op mijn werk mijn positivisme over mijn date en ĂŒberhaupt mijn vrolijkheid beĂŻnvloed. Ik wil het loslaten maar elke dag is zo’n struggle. Het is ook zo complex dat ik het niet eens kwijt kan in het werk-issues topic

1 like

Er zit een stel hier in de trein over hun adoptie proces te praten. “Vorige keer een Afrikaantje, nu gaan we voor een Chineesje”

Alsof je in de fucking snoepwinkel staat.

17 likes

Wauw, dat is wel heel bijzonder.

Ik zit ook echt hun zo aan te kijken :frowning:

Mijn collega heeft haar hogere functie opgezegd per 1 jan a.s. en heeft mijn naam doorgeven aan onze manager om het van haar over te nemen. Fingers crossed! :grimacing:

61 likes