Wat je even kwijt wil #20

Ik heb sinds een tijdje veel meer honger dan normaal en ik kan niet zo goed bedenken hoe het komt? Ik heb na m’n ontbijt veel sneller weer honger en ben ook meer gaan eten, vooral op werk maar het lijkt niet echt op te schieten allemaal. Ik heb ook regelmatig een uur na het avondeten het gevoel dat ik nog helemaal niet gegeten heb. Ik probeer er niet al te veel ‘aan toe te geven’ want ik heb het altijd prima gered op deze hoeveelheid eten maar ik word er wel een beetje moe van zo ondertussen :upside_down_face:

Ja dat is wel slim idd. Zeker je maskara. Succes :heart:

1 like

Ik haat deze dag echt heel erg, niks lukt en iedereen frustreert me. Een boksbal op werk zou mijn leven echt beter maken.

1 like

Beste beslissing ever om voor mn vakantie met een vriendin af te spreken. Moet wss vet lang wachten want ze is als gewoonlijk weer te laat. Dus nu vind ik het nog chiller dat ik alleen ga want ik wil op niemand wachten in NY

33 likes

ik verveel me zó erg. ik zit hele dagen thuis nu en iedereen moet natuurlijk gewoon werken, zo saai. ga nu maar het bad aanzetten en dan lekker een film kijken in bad ofzo

1 like

Balen! Zoals @Pabbles zegt het wordt altijd donkerder dan op de verpakking staat. Hoop voor je dat het met wassen wat lichter wordt. Je hebt ook van die ontkleur shampoo ofzo maar ik weet niet of je eigen haarkleur lichtblond is?

Heb vanmiddag eigenlijk een afspraak maar voel me ineens helemaal niet goed. Wil het liefst m’n nest weer in maar kan het ook niet maken om die afspraak zo kort van te voren af te zeggen.

Dit is waarschijnlijk heel eng maar ik wou het toch even zeggen.
@Lentex ik vind jou echt zó lief overkomen. Al je reacties, berichtjes en antwoorden vind ik lief. Tof dat je altijd de tijd neemt om te reageren op iedereen!

4 likes

Vakantie? Vermaak je in bad!

1 like

Mijn fysio helpt me onder andere met ademhalen, dus dat kan ook nog!

1 like

@anon39978576 waar was die strapless bh ook alweer van? Ik las t laatst maar je post te veel (don’t stop) om zelf terug te zoeken HAHAHA

En have fun in NYC ZO CHILL ALLEEN ECHT WAAR!

1 like

Ah ik ben echt een naar mens, maar mijn plannetje is gelukt haha. :sweat_smile:

Ik zou vandaag de hele oprit onkruidvrij maken (allemaal kleine rottegels) en het tuintje ernaast aanpakken. Dus ik denk laat ik een foto in de familie-app sturen dat ik een hortensia heb gesnoeid, dan komt mijn moeder vast wel langs (woont één straat verderop). En ja hoorrrrr, wie stond er binnen een kwartier voor mijn neus om te helpen. :smirk::smirk::smirk:

Ik ga zelf wel het rotwerk doen, zij mag het leuke werk doen. Dan maakt mij weer wat minder naar toch?

35 likes

Dat is wel een goed idee ja! Ik probeer al wel te letten op dingen die wat langer vullen, inderdaad volkoren brood, fruit, noten en sochtends volle yoghurt. Maar ik ga inderdaad eens goed bijhouden wat ik eet op een dag, misschien dat er dan toch iets naar voren komt wat ik mis. Thanks!

Dat is echt even een bevestiging die je nodig hebt, wat een topplan!! Je spamt wel het WJEKW Foto editie onder he?!?!?!

2 likes

ja soort van. zit as we speak in bad en ga een foute film kijken yeeessss

Ah lief, krijg gewoon tranen in mn ogen hiervan :innocent:

1 like

Ow wat naar! Hoe gaat het nu met je?

Ik heb babypoep op mijn trui… mag ik nu naar huis?

Ja

1 like

I wish😭

1 like