Klinkt zeer goed, ik denk dat dat wel goed zit!
Almost fall down but not all the way because you save yourself right on time - subject.
Hahaha kan me dat ook nog herinneren ja, dan is het toch nog halve smart. Ik moet m begin november inleveren, dus mag tijdens de zomervakantie ook nog even door. Zin in!!1!1!1! Wanneer moet jij m inleveren?
Jaa er staat bij ons driekwart jaar voor, met uitloop tot een jaar. Dus ben nu rustig bezig met het theoretisch kader haha. Ooh 5 weken is te overzien! Moet je nog veel doen?
Ik heb een mcnugget 6 menu besteld en betaald, maar ik heb er 9 gekregen. Score.
Iets an pitfall erin verwerken? Maar is valkuil maar toch een beetje hetzelfde als struikel?
Ik reis de laatste tijd best vaak in internationaal en zit nu voor het eerst in de Thalys en had echt hoge verwachtingen, maar het valt dus super tegen?? Zelfs mijn bus naar het werk is nog keer chiller met snelle wifi en usb porten om je mobiel op te laden en ineens is mijn Netflix een onveilige site en mijn mobiel leeg en wil niet opladenā¦
Ik heb echt nog niks anders gedaan dan vreten vandaag.
Nice! Ik ben altijd die andere persoon
Nou update, ik heb vandaag gegeten hoe ik meestal eet, heb het bijgehouden en tot nu toe (inclusief avondeten) zit ik pas op 2/3 van de kcal die ik nodig heb blijkbaar? Verklaart wel waarom ik de hele tijd honger heb, snap alleen niet waarom dat dan eerst niet zo was want heb niks veranderd in mān eetpatroon š¤·
Ik heb vandaag planken in mān kledingkast geschroefd en de verwarmingsketel bijgevuld. Voel me zoān independent woman nu
Nederland.fm? Weet alleen niet welke zender het uitzendt
Mijn ex-collega/buurman is nu naar de snackbar voor me nadat ik voor de grap vroeg of hij niet even wat lekkers voor me kon halen, super lief Tijd voor frikandellen.
Ik denk Langs de lijn (radio 1) wel @Madrid Ik zou het ook luisteren via nederland.fm, dat blijft ook afspelen als je je telefoon bijv vergrendelt of als je een ander scherm opent.
Wij zijn de afgelopen tijd bezig met het huis opknappen. Of eigenlijk meubels kopen die nodig zijn. Nu hebben we twee nieuwe kasten en twee nachtkastjes in de slaapkamer. Aan mijn kant wiebelt alles. Dus na gemopper op elkaar over de slechte nieuwe meubels, blijkt dat de meubels prima zijn en onze slaapkamervloer helemaal scheef. Nu ben ik aan het onderhandelen met mijn vriend of ik voortaan op zijn plek mag slapen. Daar wiebelt het minder en zie ik de scheefheid minder.
Pff net terug van het werk, wat een heftige dag man. Soms denk ik echt , waarom heb ik niet voor een ānormaleā baan gekozen.
Nou ben ik echt klaar met koningsdag vieren, ga ik nooit meer roken en drie jaar slapen. Het was gezellig
Vind het zoooo knap en goed van je dat je dit werk doet!
Ik hoor gewoon aan het geschreeuw dat van buiten komt dat ajax heeft gescood
Oh wat lief, dankjewel wat fijn om te horen