Ik wil knäckebröd met eiersalade. Maar mn keel doet zo een pijn dat ik niet kan slikken. En alle aften in mn mond helpen niet bij het overige waar ik trek in heb. Zou fijn zijn als de antibiotica eens gaat werken en de koorts ook zak naar iets acceptabels zoals 38 of iets eronder zelfs zodat het gewoon weg is. Wil gewoon normaal eten. Einde klaagzang.
Ik ook!
O, nee, ik heb met de rest van mijn foons nooit last gehad verder. Alleen deze is echt verschrikkelijk Mijn verloopje naar mijn koptelefoon is trouwens ook weer voor de tweede keer stuk. Zit nu te twijfelen of ik de draadloze oortjes ga kopen.
Man, man, man, wat een klotedag. Oordopjes die niet werken, een telefoon die dus kut doet, een zere hand, een la uit mijn ladenkast die ineens uit elkaar dondert Ik ben er klaar mee. Gelukkig bijna morgen.
Ik heb vakantie en ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan maar heb me geen moment verveeld. Ben easily entertained haha
Wanneer zou je 't gedaan willen hebben? Stuur me anders maar een pb!
Hahahaha. Je doet me denken aan mezelf. Ik heb dit een keer gehad toen de sterilisator met fles en al er nog in stond. Had de oven voorverwarmd, maak de deur open en ja… hetzelfde als bij jou. Voelde me zo stom want ik was degene die 's ochtends die sterilisator er in had gedaan Moest alles weggooien
Ik kreeg vanavond opeens hele heftige kiespijn en ik denk dat er iets ontstoken is ofzo? Ben laatst nog bij de tandarts geweest en heb toen mijn verstandskiezen moeten laten verwijderen en hoop niet dat het daar mee te maken heeft.
Maargoed 3 diclofenac verder en de pijn is weg
Ik deed gisteren mee aan een Friends quiz hier in de stad, was echt een quiz met 40+ teams, echt gek. De winnaars hadden ook maar 3 fouten op 148 vragen en dus 97% goed. Maar dat zijn ook mensen die ervoor gestudeerd hebben en dat vind ik ergens zielig, dat je studeert voor zo’n quiz. De lol is er dan toch een beetje van af? En mijn studie gaat toch voor
Waren ook echt gekke vragen zoals de namen van de zusjes van Joey en foto’s van characters waarvan de naam misschien 1x vermeld wordt.
Vind het wel zot dat na 25 jaar de serie nog steeds zo populair is!
Concert van Anouk was echt fantastisch.
Alleen jammer dat we nu in een gigantische file staan op de A2
Een like omdat het concert leuk was! Ik ga vrijdag
File omdat iedereen tegelijk weg wil of is er een ongeluk of iets dergelijks? Hopelijk ben je snel thuis.
Je gaat genieten vrijdag!
Moesten van 5 naar 1 baan wegens wegwerkzaamheden…
Nog zeker een uurtje en dan thuis
@Ohappyday oh echt een vervelend gevoel. hopelijk kan je nog een beetje slapen.
Ik ben net wakker geworden en kan nu ook niet meer slapen door iets op werk. Zo nutteloos want ik heb hier niks aan.
En nu heb ik giga spierpijn en ben ik vannacht elk uur wakker geweest.
Ik hoop dat deze dag snel voorbij is
@Ohappyday en @Evenveel, ik herken dit en lig sinds iets van een week ook regelmatig wakker van werk. Heb nu slaap-thee gehaald en gister leek dat te werken maar vannacht weer volop wakker geweest.
Huh, ik zag gister een gesponsorde post van Telfort op Twitter van: ‘huhh alweer? KPN gaat alwéér z’n tarief verhogen. Stap snel over naar ons met de gratis overstapservice’. En ik vond dat nogal een steek onder water voor een reclame, maar oke. Lees ik vandaag deze tweet op hun kanaal:
Ehh; huh??
Ik zit bij telfort en ik kreeg op 23 april ook een email over dat ze de tarieven gaan verhogen, lekker ook in combinatie met die gesponsorde post haha!
Pff ik ben al de hele ochtend zo misselijk, echt naar.
Ja je keek dagelijks tegen allemaal bilspleten aan. En de jongens in m’n klas gingen dan bijhouden welke kleur string we aanhadden want die kwam er 9/10 keer bovenuit. Geen gezicht.
Wie wil zijn lekkerste pasta-recept met mij delen?
Zometeen eerst weer fysio en daarna naar de huisarts…
Eigenlijk wil ik niet