Wat gaan er veel egf’ers op vakantie en wat posten ze jaloersmakende instastories
Nee hoor grapje, het is jullie allemaal gegund. Fijne vakantie allemaal.
Wat gaan er veel egf’ers op vakantie en wat posten ze jaloersmakende instastories
Nee hoor grapje, het is jullie allemaal gegund. Fijne vakantie allemaal.
Ik moet vandaag echt hard aan iets werken wat ik alweer best lang heb uitgesteld, maar ik zie er zo tegenop. Ik wou dat ik iemand had die me door die angst heen kon praten. Maar goed, uiteindelijk moet ik het toch zelf doen.
Pff ik zit in de trein en schrik van elke onverwachte rem(poging). Ik ben gewoon echt bang voor een aanrijding. Ik heb er nu al 2 meegemaakt. En ben ook een vriendin op die manier verloren. En je ziet het gewoon steeds vaker voorbijkomen de laatste tijd… En op 1 bepaald traject ben ik dan bang dat het een van mijn beste vriendinnen is. Dus nu maar even proberen afleiding te zoeken.
Snap ik dat je elke keer schrikt.
Ik denk dat afleiding op dat moment het beste is idd. Muziek of een boek of zo?
Snap ik, zoiets is ook echt naar
. Ik heb het 1 keer meegemaakt en daarna had ik het ook steeds. Inmiddels is het een jaar of 9 geleden, maar ik zit nog altijd liever niet voorin de trein.
Ik had gisteravond wat besteld bij een webwinkel met de ‘voor 23:59 besteld, morgen in huis’-slogan, maar vooralsnog geen verzendbevestiging gehad. Hoop wel dat het vandaag komt, want morgenavond ben ik er niet.
Edit: zie in mijn account dat het vertraagd is. Vet kut dit.
Ik ga mijn moeder een aardbeienplantje en een legpuzzel geven, want dat wilde ze graag. Ik heb ook het topic van het cadeautjes-inspiratie weer ge-upt van de week, wellicht staat daar nog iets?
Zou je het leuk vinden om iets met haar te gaan doen? Zoals een high wine of iets dergelijks?
Ik was gisteren in de Kruidvat en zag die forumtrend brozing bodylotion staan. Wilde 'm ook wel eens proberen. Blijkt ie veel beter te werken dan ik had verwacht. Vroeger had ik ook zo’n bodylotion maar daarmee moest je echt weken opbouwen totdat je iets zag. Nou, bij deze hoeft dat niet, ben nu een mooie zebra haha
Ja, deze haha
Ik kijk de finale van CupCakeCup voor de tweede keer (kinderen…) en Ronnie Flex is er te gast en ahh het is zo’n verlegen schatje hahah zo zoet.
Ja! Ben 3 maanden geleden verhuisd nadat ik er 2 jaar gewoond heb
Ja mee eens, het daklozenprobleem wat jij al zei, de rommel op het plein en in de kelder, het parkeren, de geluidsoverlast, was er echt klaar mee haha. Wel heel jammer, want aan het begin heb ik er altijd met veel plezier gewoond.
Ik ga over 18 dagen pas op vakantie, maar door alle reis verhalen enzo hier ben ik begonnen met mijn koffer inpakken. Kan niet vroeg genoeg beginnen zullen we maar zeggen.
Ik moet dus naar GGZ en heb net een gebeld voor een intakegesprek… Ik kan pas over 2,5 maand terecht voor een intakegesprek. Damn.
Ik stond net op het punt om weg te gaan, naar de sportschool. Gaat het keihard regenen… En ik moet op de fiets
Jawel moet echt. En heb ook wel zin (gebeurd ook niet vaak). Alleen nu zit ik een beetje te wachten en buienrader in de gaten te houden
Maar ik heb wel heel veel zin om volgende maand met een vriendin lekker in Amsterdam te winkelen. We zijn al 10 jaar goeie vriendinnen maar we hebben nooit een dagje geshopt ofzo haha.
Kak is dat he! Maar knap en goed dat je gebeld hebt.
Ik hoop dat ze je fijn en goed helpen daar!
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in (want GGZ) maar ja het moet maar en het is de enige optie nog die ik heb. Thanks trouwens.
Ik snap het <3
Ik hoop dat je een klik hebt met diegene, dan maakt het ggz deel al minder uit!