Ahh jaa dan ben ik nog niet op schiphol. Hele fijne reis alvast! Waar ga jij heen? Mn insta staat in het instagram topic in de members only!
Dankjewel! Ik ga naar Kaapverdië! Weekje chillen! Ik ga je even zoeken, ik beging met een S!
Aah tof heel veel plezier en geniet ervan.
Dankjewel, jij ook! NY is geweldig!
Ik droomde net dat ik tijdens een presentatie op school aanstoten en aftrekken zei, ipv aantrekken en afstoten. Heel de klas lachte me uit.
Zit al zeker 10 jaar niet meer op school
Ik heb onverwacht in een heel mooi plaatsje geslapen, maar als ik er een mooie foto van maak en op insta zet zometeen als ik naar de auto loop weet iedereen dat ik niet thuis sliep. Hahaha
Haha dan plaats je hem een later moment met de hashtag throwback, dan kun je toch de mooie foto delen en weet niemand wanneer het was
Of hier???
Welk boek heb je nodig? Kans bestaat dat ik hem heb liggen als dit is wat je gaat doen!
Zag vanochtend een dakloze man op straat slapen en net wakker worden wij hebben altijd veel daklozen in de straat (centrum + bij een supermarkt), maar ik heb echt nog nooit iemand hier op de stoep zien slapen. En het is ook echt koud! Dacht ook dat de politie je dan wel wakker maakt/wijst op de opvang? Of weet iemand hoe dat werkt?
Ik had een tijdje terug hetzelfde. Toen wel de politie gebeld (en mijn buren ook) en gevraagd of ze hem wilden wijzen op de opvang. Hij is na die week niet meer teruggekomen dus ik denk/hoop dat hij het echt niet wist en nu dus wel daar slaapt.
Haha mijn hoofd: “huh nee joh het is geen mei. NEE WACHT het is wel al mei???” Stop de tijd hoor (grapje please continue)
Oh man, ik wil zo graag m’n bed weer in.
Neem me op dit soort momenten vaak voor om vanavond lekker al om 8 uur in bed te gaan liggen, maar uiteindelijk komt het er vanavond alsnog op neer dat ik pas om 11 uur naar bed ga en niet voor 12 slaap. Goh, waarom zou ik toch moe zijn.
Links voor jou? Of als je het van voren bekijkt?
Als je het van voren bekijkt zit je blinde darm namelijk aan de linkerkant. Als daar de pijn zit zou ik toch niet te lang wachten hoor.
Ja en dan te bedenken dat openlucht zwembaden volgens mij geopend mogen worden vanaf 1 mei. Weet niet zeker of dat klopt overigens.
Ingecheckt en nu 10 km lopen naar mn gate die bijna opend!!
Deze heb ik zeker gehad want dit was de docent, dus ik zal eens neuzen in mijn boekenkast
Jeeee. Veeel plezier lieve pretty!!!
Stalker alert hier haha, maar volgens mij woon jij in de flat waar ik tot voor kort heb gewoond.
Toch maar naar de tandarts gebeld, moet er over een uur al zijn dus ik wilde mijn tanden gaan poetsen ben ik gisteren mijn tandenborstel vergeten bij mijn zus