Wat je even kwijt wil #20

Ik heb zelf blindedarmontsteking gehad en ik denk dat ik weet wat voor pijn ze bedoelt en dat is wel anders haha.

@Prikkelbaar klinkt wel hetzelfde als ik bedoel! Als ik dat heb is m’n stoelgang verder normaal, maar is het vastzittend poep ofzo, maar niet dat je geconstipeerd bent. Bij mij is het meestal binnen een dag weer over, maar even in de gaten houden idd.

Ja, deze haha

Ik kijk de finale van CupCakeCup voor de tweede keer (kinderen…) en Ronnie Flex is er te gast en ahh het is zo’n verlegen schatje hahah zo zoet.

Ja! Ben 3 maanden geleden verhuisd nadat ik er 2 jaar gewoond heb

Ja mee eens, het daklozenprobleem wat jij al zei, de rommel op het plein en in de kelder, het parkeren, de geluidsoverlast, was er echt klaar mee haha. Wel heel jammer, want aan het begin heb ik er altijd met veel plezier gewoond.

Ik ga over 18 dagen pas op vakantie, maar door alle reis verhalen enzo hier ben ik begonnen met mijn koffer inpakken. Kan niet vroeg genoeg beginnen zullen we maar zeggen.

10 likes

Ik moet dus naar GGZ en heb net een gebeld voor een intakegesprek… Ik kan pas over 2,5 maand terecht voor een intakegesprek. Damn. :neutral_face:

Ik stond net op het punt om weg te gaan, naar de sportschool. Gaat het keihard regenen… En ik moet op de fiets :sweat_smile:

Jawel moet echt. En heb ook wel zin (gebeurd ook niet vaak). Alleen nu zit ik een beetje te wachten en buienrader in de gaten te houden

1 like

Maar ik heb wel heel veel zin om volgende maand met een vriendin lekker in Amsterdam te winkelen. :heart: We zijn al 10 jaar goeie vriendinnen maar we hebben nooit een dagje geshopt ofzo haha.

3 likes

Ik ben vandaag om 8:00 begonnen met werken zodat ik vanavond naar een bepaalde sportles kan. Who am I?

Na vandaag wel lekker weekenddd.

11 likes

Kak is dat he! Maar knap en goed dat je gebeld hebt. :heart::heart:
Ik hoop dat ze je fijn en goed helpen daar!

1 like

Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in (want GGZ) maar ja het moet maar en het is de enige optie nog die ik heb. :neutral_face: Thanks trouwens. :heart:

3 likes

Ik snap het <3
Ik hoop dat je een klik hebt met diegene, dan maakt het ggz deel al minder uit!

Wat een lange wachttijd, echt balen. Fijn dat je wel iets hebt om volgende maand naar uit te kijken, klinkt ook echt als een leuk plan! :blush:

1 like

Tot nu toe waren mijn ervaringen niet heel positief maar ik geef het maar gewoon weer een kans. :joy:

1 like

Nee, dat hoeft niet perse helaas.

Je zit niet standaard bij elkaar, tenzij je stoelen reserveert. Als je dat niet doet, is het afwachten wat er nog over is als je incheckt. Maar meestal is dat wel genoeg om nog met z’n tweeën bij elkaar te zitten, zeker als je een beetje vroeg incheckt.

Ik ga vanavond voor het eerst zelf soep maken :raising_hand_woman:t3:‍♀ wish me luck.

Oh en ik heb goed geslapen, voel me nu wel raar door de medicijnen, maar goed. Gelukkig hoef ik pas maandag weer te werken, dus hopelijk is het dan over.

5 likes

Kon vannacht niet in slaap vallen en ben nu zo moe. Sta nu op een parkeerplaats en kan zo in slaap kunnen vallen.