Ik ook. Zo moe, echt strijd om wakker te blijven op het werk. Ik had al gekeken of het volle maan is maar nee. Meestal slaap ik dan slecht met volle maan.
Ik ben super moe en elke keer als ik net slaap moet ik weer plassenš£
Ik was een paar weken geleden getuigen bij een verkeersongeluk. Ik heb toen mijn nummer achter gelaten bij ƩƩn van de betrokkenen. Nu ben ik een paar weken geleden gebeld door haar verzekeringsmaatschappij of ik getuigenis wilde afleggen. Zij hebben toen mijn voicemail ingesproken en ik heb een paar keer geprobeerd terug te bellen maar zonder succes.
Maar gisteren kreeg ik een appje van die vrouw of ik alsjeblieft mijn verhaal nog wil doen aan hun. Nouja prima.
Bel ik net weer 2 keer. Nemen ze nog steeds niet op. Ben er nu wel een beetje klaar mee?!
Ik wil zondag zelf soep gaan maken, ik vind het best spannend haha. Ben niet zoān keukenprinses. Ik ga linzensoep maken. Wat ga jij maken?
Die vrouw terug appen dat je het graag wil doen maar inmiddels meerdere keren de verzekeringsmaatschappij geconstateerd hebt en er niet opgenomen wordt.
Broccolisoep met courgette. Althans das de bedoeling haha
Succes! Kan je nog een powernap doen?
Ik wil om 17.00 echt naar huis, normaal pas rond 18.00 maar moet nog stuk met de auto voordat ik thuis ben.
Dus courgettesoep?
Ok sorry flauw grapje. Gaat vast lukken, soep maken stelt niet zoveel voor en zelfgemaakte soep is zo lekker!
Misschien eens een thermometer in je oven hangen? Kan je checken of het daar aan ligt
Courgettesoep ook goed
Zouden tomaten er doorheen ook lekker zijn?
Zo vervelend. Ik denk dat ik slecht heb geslapen door een combi van allerlei dingen die ik nog moet doen voor mijn lange weekend en het ene kopje koffie wat ik heb gedronken
Succes nog met werken vandaag! We zijn al halverwege.
Ik at net mentos choco & caramel maar dat is echt niet te vreten zeg. Toch een heel rolletje naar binnen gewerkt bij gebrek aan beter, maar mān kaken doen nu zeer door hoe taai die dingen zijn
Ja ik denk dat ik het vanmiddag nog 1 keer probeer en dan app ik haar wel. Ik wil haar graag helpen maar dit is echt irritant
Vandaag een vacature gezien die ik HEEL graag zou willen doen. Net alsof het zo moet zijn⦠precies wat ik in gedachten had!
Ik woon op een soort erf waar mijn huisbaas buiten mijn zicht best wel wat bouwafval heeft liggen, ik stoor me daar niet aan omdat ik het vanuit mijn huis niet zie. Mijn huisbaas is niet zo opruimerig want het mega grote zwembad van de vorige bewoners staat ook nog in mijn tuin (irriteert me wel heel erg). En dat zou hij ook nog komen opruimen.
En nu stond dus de gemeente opeens voor de deur om te vragen over dat vuil en nu gaan ze dus contact opnemen met hem en ik ben echt bang dat hij dadelijk denkt dat ik de gemeente heb gebeld
Moet je naar een specifieke aanbieder of gewoon een bepaald soort ggz? De wachttijd kan enorm verschillen. Ik heb een paar weken geleden verschillende aanbieders gebeld en de wachttijden varieerden van 7 maanden tot 3 weken, dus er kan enorm verschil in zitten! Misschien dat dit bij jou ook mogelijk is en je eerder terecht kan.
@Lentex wat fijn dat je goed hebt geslapen!
Oke ik heb besloten om niet meer naar de sportschool te gaan maar eindelijk mijn resistance banden te gebruiken. Ik heb al een filmpje opgezocht op youtube
(Maar ik schaam me soort van haha terwijl niemand me ziet)
@Vloeistof ze moeten die getuigenis toch op papier hebben dus je kunt haar ook appen: jo heb je een mailadres en kenmerk? Dan zet ik t op de mail. Hoef je niet meer te bellen. Want dat is letterlijk wat ze je gaan vragen gok ik haha
Ja ik dacht er net ook aan om ze te mailen! Dus ga dat maar doen denk ik
Ja ze hadden toen ze mijn voicemail in hadden gesproken wel een kenmerk achter gelaten! Dus die heb ik er bij gezet.