Nee! Moet nog beginnen, maak hem alvast voor morgen. Maar bedankt voor de tip want daar is het de vorige keren mis gegaan, kreeg die komkommer niet droog genoeg. Dus goeie tip
Ah gelukkig!! Is echt kut als je niet tevreden bent met je haarkleur namelijk
Bij de komkommer ook niet vergeten om die zaadlijsten eruit te halen, dat scheelt ook. Als je het dan in een theedoek doet en daarin knijpt, komt er ook veel vocht uit. Voordat je dat doet kun je het eventueel al in een vergiet doen met wat zout erop zodat het vocht eruit komt. Als het dan nog nat is werkt de broodtruc sowieso!
Ja inderdaad. Had ook helemaal geen zin om er 's ochtends wat van te maken omdat de kleur en daardoor alles me zo tegenstond haha. Had echt niet verwacht dat vitamine c zo goed zou werken op permanente verf.
Ik was hiervoor ook schoonmaker (o.a.)! Toevallig!
Dankjewel! De prijs is ook echt 20.000 euro, megaveel, dus als jullie voor me kunnen duimen dan maak ik vast wat meer kans.
Ik heb echt zin in koffie maar ik heb vandaag al veel te veel koffie gehad en anders slaap ik straks helemaal niet. The struggle is real.
Ik wil dat mn vriend naar bed gaat zodat ik mân mars kan eten
Ik heb net in mn eentje mn oude bed aan de straat gezet Woon gelukkig op de eerste verdieping (wel 3 trappen), maar ben kapot. Straks alleen nog mn matrassen alvast beneden neerzetten en morgenvroeg aan de straat. Moet alleen vroeg mn wekker zetten, maar dan is eindelijk die troep weg.
Ik dacht eerst even douchen en dan op pad. Sta ik naakt in de bad kamer kijk ik opzij full size mirror hahaha. Opzich wel handig
Ik had gisteren echt goed en netjes gegeten. Aan het einde van de dag stond ik mezelf tevreden in de spiegel aan te gapen.
En toen kwam vandaag; hele dag al trek in allessss. Helemaal los gegaan. En net heel veel dropjes gehad en ben bang dat het nu op mijn darmen aan het werken is, omg. Waarom doe ik dit.
Ik vond het super leuk! Heel chille sfeer en ben echt kapot gegaan. Had een jaar niet echt gesport (daarvoor altijd wel 4/5x per week) dus was bang heel snel tegen mn grenzen aan te lopen maar ging best ok. Nu ben ik bang voor morgen
Wat naar. Gaat het nu?
Kun je even lekker douche en dan gaan slapen?
Kan me herinneren dat Escober vroeger zo vernieuwend was, mensen blijven toch vaak bij bepaalde schrijvers hangen. Juist debutanten moet je toejuichen. Gaaf hoor!
Ik ben vandaag naar een dure kapper gegaan om mijn haar te knippen en verven. In totaal 120 euro betaald. Ik heb van mezelf middenbruin haar en ik wilde 1 tint lichter, niks spannends dus want het was de eerste keer dat ik mijn haar verfde. Nu kwam ik net thuis en zie ik pas hoe oranje mijn haar is⌠Mijn vriend is rossig van zichzelf maar ik ben nu meer oranje dan hem. Baal echt zo. Ga morgen wel terug naar die zaak, en ze zullen vast dat oranje er wel uit kunnen halen met een toner, maar ik betwijfel of het wel echt mooi wordt. Ik wil het liefste weer terug naar mijn eigen haarkleur maar dat is ook zo zonde van mijn geld.
lieve lieve mensen,
als eerst super lief en mooi en warm dat er een aantal mensen zijn geweest die mij berichtjes hebben gestuurd en ik zie tags dat mensen zich afvroegen hoe het met mij ging @Frankie @Woodkid @Madrid
ik ben er weer eventjes om te laten weten dat ik er (nog) ben
maar hoe graag je ook zou willen zeggen
dat het goed en oke gaat, het gaat eerlijk gezegd niet goed en ik zit in een zware tijd met mijn vader
die niet lang meer te leven heeft en ikzelf òpnieuw ben opgenomen geweest afgelopen tijd (zoals de meesten weten, ((nog steeds struggle ik met)) anorexia) maar ik houd me taai
, ben weer even thuis :en ga proberen hier weer eens rond te lezen
Heel veel sterkte en kracht toegewenst
Hoop dat het snel beter gaat