Wat je even kwijt wil #20

Ja, dat kan ik me zo goed voorstellen eigenlijk. Misschien blijf ik het ook wel houden. Heb vandaag ook al gedacht: wat doe ik hier? En ik weet dat ik nog ingewerkt moet worden en op den duur taken kan/moet overnemen, maar ik voel me zo nutteloos. Ik verdien nu geld met (bijna) niets doen. Het is zo’n groot verschil met mijn vorige baan als schoonmaakster :thinking:

Ik ga zo voor het eerst naar een crossfit proefles en ik vind het maar spannend.

4 likes

Veel plezier! Ben benieuwd wat je ervan vindt!

1 like

Je mag wel een keer komen eten :+1::kissing_heart:

1 like

Nou ja, ik weet dus niet of ze dan terug mogen. Ze doen nogal moeilijk over koptelefoons, oordopjes retourneren enzo :thinking: En geen idee of ze een verzegeling hebben.

Op 20 maart heb ik mijn belastingaangifte verzonden maar nog geen reactie​:angry::angry::angry:
Ik weet dat ik voor 1 juli reactie krijg maar ik ben ongeduldig omdat ik super veel terugkrijg haha.

1 like

Ja, maar oordopjes zijn uitzonderingen ivm hygiene enzo :slight_smile:

Zoku hotel :grin:

1 like

Ik lig nu lekker op de bank. Eerst nog gekookt en de stofzuiger door het huis.

Succes nog met werken!

1 like

Aah fijn! Nou dat scheelt dan wel met een schade-expert want dat geld krijg je dan dus sowieso ongeacht wat je wel/niet laat maken! Ik zal voor je duimen dat het hoog uitvalt :blush:!

1 like

Ik ben er jongens. Zit in mn hotel. Vraag me niet hoe ik daar ben gekomen maar het is me gelukt. Nu nog even wachten op mn hotel kamertje en dan even douchen. Het is hier namelijk best warm haha. ( hier is het 14.21 mocht je je het afvragen)

51 likes

Voor wie mijn haarverf drama heeft gevolgd: het is opgelost :grin: dankzij een vitamine C masker (thanks @Karl_Lagerfeld) en nog een keer wassen met antiroos shampoo is het een heel stuk lichter. Het is nog wel donkerder dan eerst en ook een beetje warmer bovenop bij de aanzet, maar die vieze pisgele kleur is er in ieder geval uit. Dat laatste zal er nog wel met zilvershampoo uit gaan hopelijk, maar met deze donkerblonde kleur kan ik wel leven. Door de zon (als die ooit weer gaat schijnen) en het wassen zal het sowieso nog wel wat lichter worden naar verloop van tijd.

9 likes

Waarschijnlijk heb je het al gemaakt, maar als je hem te dun vindt dan kun je dat heel goed oplossen door er een boterham op te leggen. Die neemt dan veel vocht op waardoor het dikker wordt. Vind ik altijd heel handig!

2 likes

Ik wil graag nog even een keer zeggen dat afwassen echt kut is. Mweh. Tuinieren ook trouwens.

1 like

@taksi @Indolence hetzelfde hier! Schade wordt hier op 2000,- zelfs geschat. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Ik ben een avondje alleen thuis. Iemand nog tips voor leuke Netflix/Videoland films?

2 likes
Shortlist

https://www.bookspot.nl/goudenstrop

De witte kamer! De Gouden Strop is de grootste prijs voor de beste Nederlandstalige thriller.

En dankjewel! Wel heftig dat er allemaal mensen zijn die dingen over die lijst vinden en er op social media van alles over roepen terwijl de auteurs dat natuurlijk gewoon kunnen lezen. :scream: Het is blijkbaar sinds 1998 niet meer voorgekomen dat er zoveel debutanten op de shortlist staan en sommige mensen vinden er wat van. :grimacing:

10 likes

Heel veel plezier daar!

2 likes

Dankjee!!

1 like

Ik heb net gesport en ben kapot maar voel me nu wel chill.

Alleen jammer dat er 3 meisjes waren die niet kwamen om te sporten maar om te kletsen. En alle oefeningen dan halfbakken doen. Blijf dan lekker thuis.

2 likes

Ik las in het biechttopic de discussie over catcalling. En ik besefte me dat dat mij nooit meer overkomt. Toen ik nog in Amsterdam woonde en kinderloos was gebeurde het redelijk vaak. Maar vandaag gebeurde het wel terwijl ik aan het fietsen was met mijn twee kinderen. Ik vond het smerig.

1 like