Is dit voor de verjaardag van FF? Wat leuk
yesssss
Oehh volgens mij moet ik nog een dag wachten
Help ik denk dat ik zwanger ben en kan morgen pas testen
Weet iemand of de Jumbo en de Appie ook zwangerschapstesten hebben? Jemig ik ben zo bang
Ah heeft wel testen. Van clearblue en huismerk geloof ik. Jumbo weet ik niet.
Bedankt, de wekker staat om 7.45 en dan fiets ik erheen zodat ik ze om 8 kan kopen
Ben 8 dagen over tijd, misselijk en mân hormoon spiraal zit er over 3 maand vijf jaar in
Ik ga voor je duimen!
Probeer wat te slapen voor nu, want op dit moment is er niks wat je effectief kan doen. Misselijk kan misschien ook komen door de paniek? Maar door te testen heb je in ieder geval duidelijkheid.
Jezus hier is het 19.38 bij jullie 1.38 en volgens de hotel wekker is het 8.22 lekker duidelijk.
Jaa dit was ik voor de rest van de dagen wel van plan. Ik had alleen honger vandaag en 24 uur niet geslapen dus geen goeie combi om rustig een map te downloaden hahaha.
Dit is nog niet eens een volle dag
Heb met mijn linkerarm in de volle zon gezeten en de rechter in de schaduw. Nu heb ik kleurverschil
Ik heb zojuist al @anon39978576 haar stories gekeken. Een beter begin van de dag is er niet.
Vandaag is goed te zien wie de OGâs zijn van het forum hahaha
Nog een half dagje werken en dan weeeeeeeekeeennddddd
En allemaal gefeliciteerd met het forum!
1e jaar glansrijk doorstaan!
FISSA!
O huh het voelt alsof dit forum veel langer bestaat hahaha. Gister zei ik trouwens nog egfâers hier maar dat mort natuurlijk FFâers zijn
Bestaat dat andere forum nog?
Zo blij dat het vrijdag is⊠hoop wel dat t weer morgen meevalt. Ik vier mijn housewarming en heb een bbq gepland.
Heel veel sterkte!
Ik lig al 2 uur wakker door mn gehoest. En ik moet nu ook wakker blijven omdat mn grofvuil wordt opgehaald⊠hopelijk komen ze snel.