Wat je even kwijt wil #20

Mijn kind is verpest. Ze vraagt dagelijks ā€œWil je ā€˜red mij’ opzetten?ā€

En ja, ze kan het meezingen. Helppp

32 likes

Ik ging met mijn oppaskindjes vaak maar een dagdeel, omdat het redelijk intensief is een hele dag :stuck_out_tongue: maar ken ook genoeg kinderen die wel een hele dag daar kunnen zijn. Genoeg eten en drinken meenemen/kopen en dan komt het wel goed.

Feestmutsen! :partying_face:

10 likes

Ik ga morgen naar comedy show (Engels talig). Maar ik weet niet meer hoe die man heetšŸ¤”. Weet ook niet waar het is. Gelukkig ga ik samen met een vriend. Maar had graag wat filmpjes gekeken haha. Naja misschien maar gewoon laten verrassenšŸ˜‹

Test 123. Ff checken of mijn feestmuts past.

Edit: perfect, thanks!
Edit2: huh ze verspringen steeds?

3 likes

wat leuk gedaan zo!

Breng me weg van deze wereld!!! Omg dit nummer was ik (gelukkig) helemaal vergeten

1 like

Eddy Wally met een hoed en je dag is weer goed. :slightly_smiling_face:

8 likes

Yay, feestmutsjes! Zo vrolijk haha

Jaaaa weer leuke hoedjes!

1 like

Had mijn wekker om 9 staan. Heb ā€˜m uitgeduwd en verder gaan slapen. Tot zo ver mijn voornemen om vroeg op te staan.

1 like

@Enthusiasm sterkte!

Ik wil dat de maand mei voorbij is…dan is de deadline voor school voorbij en heb ik rust.

3 likes

:joy::joy: die van mij is groot fan van: een huisje op 4 wielen. Misschien kunnen ze samen een duo beginnen?

2 likes

Ik wil ook een feestmuts haha

Om je container van binnen te reinigen hahha

1 like

Hey als je op iemands profiel foto klikt dan komt hij in het scherm te staan (ipv dat je naar het profiel zelf gaat) en danst de ava.

3 likes

Jeeeeeeej feestmutsen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ah dat vind ik super cute! Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts: en ik vind het ergens ook wel speciaal om jarig te zijn tegelijk met het forum waar ik toch elke dag best wat tijd spendeer! :kissing_heart::tada:

10 likes

Ahahaa ik ga hier echt stuk om, deze video en de kids die het een leuk liedje vindenšŸ˜‚

1 like