Wat je even kwijt wil #20

We kunnen niet op vakantie omdat we ons huis aan het verkopen zijn en die makelaar zo teringveel geld kost. Ken wel janken. Ik maak fouten op m’n werk en zie iedereen om me heen op vakantie gaan/vakantie hebben. Ik bikkel wel door hoor, let maar niet op mij.

Het zou echt helemaal top zijn als we een vakantie wonnen ofzo haha

2 likes

Ik kan gewoon mijn bed niet uitkomen, omdat mijn buik en rug allebei teveel pijn doen, thanks moeder natuur. Goed begin van mijn dag.

Mag ik he volgen? Love NY😍

Wat gaat een jaar snel :scream:

2 likes

Heujj taart

2 likes

Omg iemand waar ik jaaaaren geleden mee heb gedate is zo veranderd. Als ik hem op Instagram zie denk ik alleen maar WTF. Hij had toen 0 tatoeages en nu is hij compleet ondergekliederd, ook handen en z’n hals en hij heeft zo’n vies mini knotje met een dikke baard en 10 duizenden volgers. Ik vind hem gewoon eng. Heb er een paar keer naast geslapen en toen wilde ik geen seks en nu ben ik daar blij om. M’n z’n vlinder op z’n hand. Zit elke keer weer met verbazing te kijken wat er nu weer bij op z’n lichaam is gekliederd. En dan van die zweverige teksten erbij.

1 like

waarom moet je daar voor wakker blijven?

Ja hoor mn insta staat in het instagram topic.

Ja ja ik zag zo weer slapen moest even poepen.

2 likes

Ik werd wakker met een stijve, pijnlijke nek/schouder :-1:t3:

NIET ZWANGER jemig zo opgelucht. Wilde hier nog 3 a 4 jaar mee wachten

68 likes

Ohh dus niet eens die week uitwerktijd? Chill!

Ik baal echt dat ik op vrijdag altijd een dienst tot 18:30 heb. Maar natuurlijk wilt niemand die ruilen😔

Is misschien nog wel ‘n idee…

1 like

Omdat ik thuis moet zijn en akkoord moet geven ofzo. En ze kunnen tussen 7:30 en 12:00 komen.

Oke dat vind ik wel apart. Bij ons wordt het gewoon opgehaald en is er verder geen probleem als je er niet bent. Je hoeft nergens te tekenen.

Succes metwachten!

1 like

Ooooooooh waarom heb ik gister vrijwillig gezegd dat ik wel stand-by wil zitten op het werk. :woman_facepalming:t3::joy: Er komt wss. 1 kind teveel op het werk, en dan moet ik komen. En ik moet ook nog mijn koffer pakken voor een weekendje Ameland.

Ik heb zo intens veel zin in mijn avondje op de bank met Netflix en de nieuwe Tony’s. Morgen en overmorgen alleen kleine afspraken met vrienden. Man wat ben ik aan het rennen de laatste tijd.

2 likes

Zit nu bij een glasbedrijf. Dikke ster in m’n voorruit. Is het erg als ik stiekem hoop dat er een nieuwe ruit in moet :rofl:. Toch all risk en geen gevolgen voor schadevrije jaren hiiiii

Hele dikke knuffel voor jou en je vader! Ik denk aan je lieve enthusiam :heart::heart:

2 likes

Kan vanmiddag m’n Vans ophalen bij Kruidvat :sunglasses: Nog bedankt voor de tip @HvO!

4 likes